Re: Kary cielesne

Data: 2011-09-07 16:19:42
Temat: Re: Kary cielesne
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>

<b...@o...pl> wrote in message
news:ef46d69b-9d7b-44f0-9638-6ebf442c8ddc@e9g2000yqb
.googlegroups.com...
> [...]
z.googlegroups.com...

> Nie mamy szklanego sufitu, ale raczej dość łatwo odróżnić dźwiękowo
> sytuację, w której jest szarpanina, wyzwiska, itd. od klasycznego
> lania.

......omg

> Przede wszystkim, z tego że uważamy, że żona piętro wyżej nie jest bez
> winy nie wynika
> nijak, że jesteśmy zwolennikami przemocy. Uważam, że źle zrobiła
> upijając się i przychodząc
> do domu późno wieczorem w takim stanie. To, czy jej się oberwało za
> to, czy nie, nie ma tu nic
> do rzeczy, zrobiła źle i już.
> Czy uważasz, że gdyby Twój mąż przychodził do domu z kilkoma promilami
> alkoholu we krwi,
> to byłoby wszystko w porządku?
> Po drugie nie mówimy tu o przemocy, tylko o kilku klapsach w cztery
> [...]
(...)> Że zasłużyła na karę, to nie ulega wątpliwości. Warto się natomiast
> zastanowić, czy
> zamiast uciekać się do klapsów, nie mógł jej ukarać w inny spsosób.

> Nie. Gdyby się nad nią znęcał, to byłby to argument do interwencji.
> Ale od kilku
> klapsów w cztery litery, ani nie stanie się jej trwała fizyczna
> krzywda, ani
> żadnej traumy mieć nie będzie.

(.......)

wiesz co, mysle ze jestes stukniety skoro nie umiesz rozroznic zlego/od
dobrego,.
Taki zdroworoszsadkowa ocena sytuacji normalnie myslacego, emocjonalnie
dorobionego
czlowieka. Brakuje Ci tych cech. To co napisales o tym swiadczy. Masz
patologiczne spojrzenie
na czlowieka, na stosunki miedzyludzkie, na system nagrody/kary i na
podjescie do partnera i ludzi
Cie otaczajacych.
Przydalaby Ci sie ocena psychologa, bo moze pare terapii i na czlowieka bys
wyszedl, albo i nie...
Ja nie czuje sie na silach rozmowy z patologia, bo nie mam do tego
instrumentow, a przekonywanie
i argumentacja to w Twoim przypadku bedzie tylko strata czasu dla mnie.
Jedyne co jest dobre w tej sytuacji, to wasza decyzja o nieposiadaniu
dzieci.

eot.

i.