Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

161. Data: 2009-10-27 12:07:41

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hc6mb0$gju$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Jeszcze za komuny były, i dużo ONYCH chodziło, ale musiały przejść od
> chrztu, przez komunię, bierzmowanie aby dostać się do szkoły. Uczestniczyć
> życiu religijnym, nawet żydokomuna film nakręciła jaka to ciężka szkoła...

Piszesz o katolickich szkolach dla katolikow.
Ja mialam na mysli katolickie szkoly dla dzieci
WSZYSTKICH wyznan.

Pozdrawiam,
Fragile

162. Data: 2009-10-27 15:06:28

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <a...@e...ol> tak oto plecie:

> Chciałeś, żeby Moc była po Twojej stronie. Moc argumentów rzecz jasna.

Qrko, nie pisz mi, co chciałem- bo tego nie wiesz, ok:-)?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

163. Data: 2009-10-27 15:46:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Życie składa się ze szczegółów, które tylko pozornie są nieistotne.

Już chciałam kilka postów temu napisać, że po raz n-ty dyskusja dotyczy
tego samego i wąż zjada własny ogon, a tu taaaka niespodzianka :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

164. Data: 2009-10-27 15:49:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Jakby kobiety nie zajmowały miejsc pracy mężczyznom, zaspokajając
> swoje chore ambicje

No proszę, mamy na grupie seksistkę.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

165. Data: 2009-10-27 15:51:54

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> No proszę, mamy na grupie seksistkę.

Ja też jestem seksistą: uważam, że kobiety mają więcej praw, niż mężczyźn -
a powinny mieć ich jeszcze więcej

serdecznie pozdrawiam

Chiron (płci wiadomej)

166. Data: 2009-10-27 15:59:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> A ojciec już nie? Fakt, ktoś musi te na mamuty polować...

Czemu przeczytałam "na mamy"...?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

167. Data: 2009-10-27 16:12:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> BTW jak preg byl jeszcze pregiem a nie kolejna polityczno-nie wiem co
> grupa to pare latek temu pisywala tam streszczenia pewna kobielka co
> sie meskim czyms podpisywala, normalnie tesknie za normalnoscia

Chodzi Ci o ideograma przypadkiem?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

168. Data: 2009-10-27 16:36:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com> wrote in message

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ja też jestem seksistą: uważam, że kobiety mają więcej praw, niż
> [...]

Lizus.

169. Data: 2009-10-27 19:00:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <e...@p...com> wrote in message

> mężczyźn -

> Lizus.

Panslav- przecież i tak mają: nie mają przymusu wojska, mogą w pracy dźwigać
o wiele mniej niż faceci, itd, itp. A czego chcą feminazistki? One chcą
równych praw! No nie wiem, która kobieta je popiera (feministka to 3
płeć:-) ).Przepuszczasz kobietę w drzwiach? Ja tak. Ustąpisz ciężarnej? Ja
tak. etc.Kobieta IMO powinna być panią i ozdobą domu- a nie ma być zmuszana
do jakiejś pracy za biurkiem czy układania w półkach sklepowych.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

170. Data: 2009-10-27 19:35:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> [...]
zmuszana
> do jakiejś pracy za biurkiem czy układania w półkach sklepowych.

Dla mnie to oczywiste, nawet kiedyś wsiadając do autobusu przepuściłem
czarnego dużo młodszego od siebie, bo widziałem, że paru chuji miało ochotę
go odepchnąć. Miał chłopak łzy w oczach.
To zwykłe człowieczeństwo, bez zapisów w kamieniu czy talmudzie
nazywających mnie zwierzęciem podobnym do człowieka.

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...