Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

271. Data: 2009-10-28 21:03:36

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> O, to, to :-)

Tylko, że ani jedno ani drugie nie jest negatywną potrzebą.
Poza tym kobiety wykonują różne ważne społecznie i gospodarczo prace,
więc praca to nie tylko odskocznia, ale też pasja, misja, samorozwój.
--
Paulinka
===

http://www.youtube.com/watch?v=cV-jQKAvgxg&feature=r
elated

272. Data: 2009-10-28 21:04:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:02:45 +0100, Robakks napisał(a):

> Jeśli wierzysz, że Bóg stworzył ludzi na swój obraz i podobieństwo
> toTwoja wiara wymusza odpowiedź:
> Twój Dobry Bóg jest Faszystą, Humanistą i Patriotą równocześnie.

:-D
--

Ikselka.

273. Data: 2009-10-28 21:06:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 21:58, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> A to ciekawe, wyjaśnisz?

Ty się strasznie szybko zacietrzewiasz w rozmowie z Ikselką i ponoszą
Cię nerwy.
Bardzo szybko przeradza się to później w... jak by to powiedzieć...
nie do końca chyba przemyślane określenia.

Stalker, gdyby tak przejrzeć parę dyskusji, to i "pasożyt" by sie
jakiś znalazł i parę innych

274. Data: 2009-10-28 21:06:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A to ja przepraszam, bo to musiało gdzieś po drodze uciec, a ja się
> akurat w tym różnię np. od Ikselki,
> że jest mi wszystko jedno kto pracuje, a kto nie.

> Zobacz sama jak opisujecie np.z Qrą stosunek do bycia w domu:
> "zamęczyłabym sie", albo "praca jest odskocznią".
> Jakie typu są to określenie w stosunku do pracy w domu? Pozytywne?
> A właśnie tak powszechnie traktuje się bycie w domu.

Ja się lubię z dziećmi bawić, lubię gotować, ale nie znoszę prać,
sprzątać, prasować, myć naczyń itd. Poza tym jestem bardzo towarzyska i
lubię kontakt z ludźmi no i lubię swoją pracę. Dlatego pracuję.

> Czemu miałbym być zaskoczony? Ja dyskusje w tym temacie śledzę bardzo
> dokładnie, więc znam Twoja sytuację bardzo dobrze :-)

No no nie spodziewałam się :)

--

Paulinka

275. Data: 2009-10-28 21:14:41

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czemu miałbym być zaskoczony? Ja dyskusje w tym temacie śledzę bardzo
> dokładnie, więc znam Twoja sytuację bardzo dobrze :-)

==
Może mieszka obok i ma lunetę ? :o.
Aż mu zazdroszczę... :o)

276. Data: 2009-10-28 21:15:38

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> :-D
> --
> Ikselka.
===
Jaki masz dowód na to, że jest faszystą ? :o/
Ojciec Cię gwałcił za młodu ? :o/

277. Data: 2009-10-28 21:17:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ty się strasznie szybko zacietrzewiasz w rozmowie z Ikselką i ponoszą
> Cię nerwy.

Jaką mnie Pan Bóg stworzył, taka mnie ma.
Ciężko reaguję na ikselkowe udowadnianie reszcie świata, że jest od niej
gorsza, bo nie kopiuje jej sposobu na życie. A jeszcze gorzej znoszę jej
brak zrozumienia dla inności i ułomności innych ludzi.

> Bardzo szybko przeradza się to później w... jak by to powiedzieć...
> nie do końca chyba przemyślane określenia.

> Stalker, gdyby tak przejrzeć parę dyskusji, to i "pasożyt" by sie
> jakiś znalazł i parę innych

Majętność nabyta to świecenie światłem odbitym.
I można sobie do woli świecić tym światłem, bo to żaden powód do hańby,
gorzej gdy się tym blaskiem ośmiesza innych.

--

Paulinka

278. Data: 2009-10-28 21:17:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To ostatnie jest bardzo względne...

Dlaczego? kobieta lekarz uczy się przez całe zawodowe życie.

--

Paulinka

279. Data: 2009-10-28 21:19:57

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

Jaką mnie Pan Bóg stworzył, taka mnie ma.
==
A samorozwój ? :o/

Majętność nabyta to świecenie światłem odbitym.
I można sobie do woli świecić tym światłem, bo to żaden powód do hańby,
gorzej gdy się tym blaskiem ośmiesza innych.
==
Hmm..., nawet jeśli ośmiesza się faszystów ? :o/

--
Paulinka

280. Data: 2009-10-28 21:54:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Qra, no nie mów, że nie chciałabyś sobie w domku poziewać z rana nad kawką
> lub Kafką, w seksownym szlafroczku albo i bez, zamiast do roboty gonić...
> :-D

Ty bez tego w szlafroczka to tak przy dzieciach?
Był kiedyś fajny wątek na rodzinie o małżeństwach naturystów :>

--

Paulinka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...