Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

301. Data: 2009-10-28 22:56:04

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> A możesz zapodać jakiś przykład, please.
> No nie chcę być głupi jak księżyc od drugiej strony :o/
> Mam inny zawód niż nauczyciel. Polecam objęcia Morfeusza.
> ==
> Fuj!... :o/
> jestem hetero :o)

On Cię tylko uśpi, gwałcił nie będzie ;)
--
Paulinka
===

To jest fajna polonistka, tj. humanistka, palce lizać :o)

http://www.youtube.com/watch?v=reGlno9aUpw&feature=r
elated

302. Data: 2009-10-29 00:08:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:17:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> Majętność nabyta to świecenie światłem odbitym.

Znasz kogoś z majętnością wrodzoną? - ja nie.

--

Ikselka.

303. Data: 2009-10-29 00:13:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:17:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dlaczego? kobieta lekarz uczy się przez całe zawodowe życie.

Ja, kura domowa, też: ostatnio masażu, niedawno języka programowania baz
danych, wcześniej angielskiego, w międzyczasie zaś nauczylam się dziesiątek
pożytecznych rzeczy, aż trudno wymienic. Przede mną zaawansowany kurs
pierwszej pomocy (podstawy znam z zajęć wojska na studiach), poniewaz jak
horroru boję się sytuacji, kiedy mogłabym sama stanąć twarzą w twarz wobec
zagrożenia czyjegoś życia...
--

Ikselka.

304. Data: 2009-10-29 00:16:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:54:08 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ty bez tego w szlafroczka to tak przy dzieciach?
> Był kiedyś fajny wątek na rodzinie o małżeństwach naturystów :>

Kochana, moje dzieci od wielu lat rano nie przebywają w domu... a teraz to
już prawie w ogóle w nim nie przebywają :-)
--

Ikselka.

305. Data: 2009-10-29 00:20:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 22:59:18 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jakby był nauczony, to chyba po fizycznej pracy, by mu skóra płatami z
> całych dłoni nie odchodziła. No chyba, że alergik na wapno.

Wiesz, na wapno niegaszone akurat WSZYSCY mają alergię.
Nie wiem, czy wiesz, o czym mowa - trzebaby trochę chemii...

> BTW czemu sam nie postawił domu,

Postawił: kilkanaście tys. cegieł (czyli każda z istniejących w ścianach
naszego domu) oraz kilkaset worków cementu plus woda i wapno wjechało na
ściany domu na jego plecach... Że SAM nie murował? - no cóż, szlachcic moze
sobie w końcu na murarza pozwolić, nawet na takiego, co nim pogania jak
dzikim osłem tylko z racji swojego chamstwa...

> nie posadził drzewa

Posadził cały las i nie tylko.

> i nie spłodził
> syna?

Spłodził.

> Tak nakazuje tradycja!

Czyli spełnił wszystkie warunki.

> Nie mogłam się powstrzymać ;)

Szkoda. Może byłoby trzeba.

--

Ikselka.

306. Data: 2009-10-29 08:10:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" napisał:

> http://www.youtube.com/watch?v=reGlno9aUpw&feature=r
elated

Czad :) Super :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

307. Data: 2009-10-29 09:05:47

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Chyba tak, bo nie rozumiem.

mialem na mysli wiek grupowy, bo Flyer kiedys pisywal o swoich problemach

--
bla

308. Data: 2009-10-29 10:28:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2009 10:05:47 +0100, gazebo napisał(a):

> mialem na mysli wiek grupowy, bo Flyer kiedys pisywal o swoich problemach

Kiedyś.
--

Ikselka.

309. Data: 2009-10-29 10:57:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Zobacz sama jak opisujecie np.z Qrą stosunek do bycia w domu:
> "zamęczyłabym sie", albo "praca jest odskocznią".
> Jakie typu są to określenie w stosunku do pracy w domu? Pozytywne?

A są negatywne? Może z Paulinką lubim płodozmian. I czekoladę po śledziach w
occie.

> A właśnie tak powszechnie traktuje się bycie w domu.

Mój stosunek do domu jest na tyle pozytywny, aby lubić w nim być. I na tyle
pozytywny, aby chętnie tam wracać z pracy. Ale praca też jest dla mnie
pozytywem. No ale ja lubię swoją pracę i niesie mi ona tyleż samo
przyjemności (ewentualnie taką samą ilość udręk - patrząc z punktu "szklanka
jest w połowie pusta") co dom.
Czy to jest coś dziwnego a niepojętego?
Dlaczego muszę wybierać jedną tylko opcję?

Qra

310. Data: 2009-10-29 11:12:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No tak. Co innego dyskutować o "zabiciu nienarodzonego dziecka", a co
> innego o "usunięciu zygoty".
> Jak myslisz, która strona juz na dzień dobry jest na przegranej
> pozycji?

A można inny zestaw pytań? Albo jakieś podpowiedzi, bo nie wiem, do czego
pijesz.

> No nie wiem. Zauważ jakimi określeniami posługują się w tym temacie
> Panie np. na tej grupie w swojej św. wojnie z Ikselką :-)
> Niestety, ale celuje w tym np. Paulinka

Ale ode mnie się odpimpaj. W kwestii "w domu jest fajnie wstać w południe,
przeciągnąć się leniwie i w peniuarku zejść do ogrodu napić się świeżo
zmielonej zaparzonej w perkolatorze kawy zagryzając właśnie z pieca wyjętymi
maślanymi rogalikami" nie prowadzę wojny.
Jak dożyję emerytury, też tak będę żyła :-)

> No i dobrze :-)

Jestem pracującą zawodowo kurą domową. Made in Poland.

> Qra, to była żartobliwa odpowiedź na twoje żartobliwe wołanie o
> ratunek :-)
> Ty chyba za dużo z Chironem w ciągłym konflikcie trwasz :-)

Moja odpowiedź była za to impulsem dla Twej tutaj aktywności. Same korzyści.

> A to zależy od tego jak zdefiniujemy pojęcie "pożyteczne dla
> innych"...
> I kto o tej pożyteczności decyduje :-)

Ja swoją pracę uważam za społecznie pożyteczną. A Ty swojej nie?

> A to zależy do czego potrzebna Ci praca. Jako konieczność dla domowych
> finansów, czy jako odskocznia :-)

Jako możliwość realizowania zainteresowań - przede wszystkiem. Nie ukrywam,
aspekt finansowy jest fajny. Nie ukrywam - moje zainteresowania nie
ograniczają się do pedagogiki wczesnoszkolnej i pediatrii.

Qra

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...