Re: Kiełbasa po polsku

From: "Robert" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kiełbasa po polsku
Date: Tue, 25 Jan 2005 00:42:17 +0100
Sender: r...@p...onet.pl@chello212186134039.chello.pl

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ct1la4$dk5$1@inews.gazeta.pl...

> szynka parmeńska dla posłów i skorumpowanych notabli (cena), to nie masz
> czego nawet porównywać do wyrobów z lat osiemdziesiątych.

Jakiś czas temu, chyba na discovery oglądałem proces produkcji szynki
parmeńskiej. Aż mi ślinka leciała...
Ostatnio dowiedziałem się, że ta szynka jest produkowana w Polsce !!!

> Fakt niezaprzeczalny - kiełbasy i salcesony trafiały się czasem z
> domieszką
> chrząstek i skór, ale jednak można było dostać też porządną toruńską, czy
> krakowską, a szynki, balerony, boczki (z nieprzemielonego mięsa) zawsze
> były
> w pierwszym sorcie. Pokaż mi teraz takie w rozsądnej cenie. LOL Z boczku
> nie
> można już nawet skwarków wytopić, bo się zaczyna gotować we własnym sosie.
> Ty to nazywasz jakością? Chyba coś ci się pomyliło.

Nie zawsze chyba chodzi o rozsądną cenę. Niektóre rzeczy kupiłbym znacznie
drożej.
Spróbuj kupić dobrą szynkę konserwową albo coś takiego jak przysmak
śniadaniowy/mielonka turystyczna o smaku takim jak w latach 80 a nie to co
jest obecnie na półkach czyli 3 gatunek zmielony razem z budą psa.
Nie ma. Za żadne pieniądze.

pozdr.