Re: Kłamstwo!?

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłamstwo!?
Date: Thu, 29 Sep 2022 19:15:55 +0200

W dniu 2022-09-29 o 17:19, flyer pisze:

> Drogi PD, ja chyba wiem kogo uratowałem od większych uszczerbków na
> zdrowiu mówiąc glanującym ochroniarzom "zostawcie go", jeszcze dopiłem
> swoje piwo zanim mnie też wyrzucili [czegoś się chyba bali, bo ani
> wpierdolu nie dostałem, a i piwo mogłem dopić, choć pod czujnym wzrokiem

Maj Hiroł ;P

> ;>]. Póżniej był szpital na Banacha - Ty opatrywałeś swoje rany, a ja
> żarłem u Chińczyka - pierwsza porcja mojego ówczesnego ulubionego dania
> nie powiem, w drugiej byłem zasnąłem, czyli mam obraz porównawczy co
> może się ze mną stać na weselach [jest też opcja zlegnięcia pod
> stolikiem ;>].

Ten chińczyk do tej pory jest zajebisty, czasem tam zajeżdżam.

> [...]
> zasługującego jedynie na pogardę, ale w sumie Jej się też należało, tak
> do końca nie wiem za co, ale należało się. ;> Swoją drogą chyba już
> kojarzę gdzie Ją widziałem - byłem w mieście X, specjalnie żeby się
> pogodzić [a nie zejść, bo to dwa różne słowa] z taką jedną i w pełnym
> pędzie chciałem zmienić kierunek ruchu [mojego] łapiąc się barierek,
> szkopuł w tym, że barierki sobie stały nie przymocowane, więc zaryłem
> ryjem - stąd ten cytat o "izbie wytrzeźwień", choć pierwszym pytaniem XL
> [jeżeli to ona] było "z kim się biłeś?".

Flyer, jak to jest - wytłumacz mi. Nigdy się nie bijesz, a ciągle jesteś
zamieszany w jakieś bójki ... ;)

> A Kitz to był taki chwilowy meteor na psp - szkopuł w tym, że chyba ją
> trzymali przez ostatnie 15 lat w zamrażalce emocjonalnej, bo nadal używa
> dosyć rzadkiego zwrotu/manieryzmu językowego.
>
> Idziemy na piwo zobaczyć, czy nadal ochroniarze nie lubią osobników
> wygłaszających po pijaku umoralniające mowy matkom w pubach? ;>

Jasne, ale w listopadzie - do tego czasu jestem na ranczu daleko od
stolicy. Odległość sama w sobie problemem nie jest, ale jeśli mamy się
napić, wywołać burdę, obskoczyć wpierdol, zaliczyć szpital i chińczyka -
tego się nie da załatwić przed odjazdem ostatniego pociągu :)

Ten nr. tel z końcówką 990 aktualny?

PD