Re: Kłykciny kończyste - pomocy!

Data: 2006-02-15 20:17:14
Temat: Re: Kłykciny kończyste - pomocy!
Od: "J" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "wow" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:06021321333255@polnews.pl...
> ok wiem już że
> jest kilkasposobów ale na podanym linku nie mogę nic odszukać prosze
wymienić
> chociaż kilka sposobów zarażenia się... i jeszcze jedno moja była
partnerka po
> 5 miesiącach odezwała się żebym zrobił badania objawów narazie żadnych nie
> widze czy to może siedzieć głęboko bez objawów i jak można to sprawdźić na
> czym polegają badania? czekam na info z góry dziękuję!

Mozna sie zarazic w inny sposob niz drogą kontaktów seksualnych, ale zdarza
sie to bardzo rzadko. Jesli chodzi o badania to aby stwierdzic czy jestes
zarazony wirusem HPV trzeba zrobić test DNA metodą PCR. Moza byc zarazonym
HPV i nie miec zadnych objawów (kłykcin kończystych) jest to uzaleznione od
typu wirusa. Np typ 6 i 11 powoduje występowanie KK ale np typ 16 i 18 nie
powoduje. Może tez byc taka sytuacja ze kłykciny są wewnątrz organizmu (np w
cewce moczowej, pęcherzu, przełyku, odbycie, na podniebieniu, języku ).