Re: Kobiece tabu.

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kobiece tabu.
Date: Mon, 3 Jan 2011 11:46:32 +0100

news:1i820awxkb2x.c9vyxu0gtfww.dlg@40tude.net...

> Chyba masz sporo racji - rozżalona na "brzydkie" życie dziewczynka. nawet
> dzieci sobie sprawiła, aby coś sprawdzic... a tu taki szpas - wszystko
> źle.

A mnie sie podoba.
Wreszcie mi się podoba, że ktoś pisze o kobietach, nie jak o postaciach
wyciętych z kolorowych pism z lat pięćdziesiątych, ale o żywych prawdziwych
ludziach.
Bo ci żywi i prawdziwi nigdy nie są jednowartościowi.
Zawsze mają za i przeciw i któraś ze stron, z pewnych i ich własnych
względów wygrywa.

I tym bardziej jestem w stanie uszanować czyjąś miłość, kiedy ktoś mi mówi,
bywa trudno, ale bywa też tak wspaniale, że jednak warto.
Bo przecież wychowanie dzieci, bycie matką czy ojcem, to nie jest łatwe
zadanie. To trywialnie mnóstwo roboty. A poza tym na jakiś czas trzeba
odsunąć własne potrzeby (co chyba jest najtrudniejsze).

Poza tym, czy ta tłumiona strona, do której wiele kobiet się nie przyznaje,
nie wybuchnie kiedyś jakąś potworną awanturą? Pretensjami? Żalem?

I tak jest dokładnie ze wszystkim.
I cieszę się, że prawdziwe wraca, a cukierkowe.... szlag trafia.
Bo mnie aż od tych płaskich wzorców i archetypów.... trzęsie.

MK