Kolacja..

1. Data: 2000-07-05 14:15:47

Temat: Kolacja..
Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Zapragnelam zrobic kolacje dla dwojga - w ramach
niespodzianki.
Ma byc fascynujaco, aromatycznie ... pikatntnie [:>] i intymnie . Wiem,
ze byly juz podobne watki, ale: moj mezczyzna nie tknie owocow morza,
nie zje truskawek [ani innych] w szampanie, nie ruszy selera pod zadna
postacia, wina grzanego nie wypije.. Hmm... w zasadzie wszystko
[kulinaria] co "podgrzewa" atmosfere i przychodzi mi na mysl - niestety
odpada :-(
Jesli macie jakies pomysly - to poprosze.
[Moze jakis przepis na miesko z dodatkiem orzechow? ..]
Bo mnie sie marzy wlasnie celebrowanie owej kolacji, a dopiero potem
deser :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-07-05 17:37:12

Temat: Odp: Kolacja..
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Olkowska wrote:
> Zapragnelam zrobic kolacje dla dwojga - w ramach
> niespodzianki (ciach...) ale: moj mezczyzna nie tknie

Prawdziwy mezczyzna *musi* byc smakoszem!!! Wszystkiego :-))) Na Twoim
miejscu zmienilabym mezczyzne :-)
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-07-06 08:16:08

Temat: Re: Odp: Kolacja..
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy wrote:

> Prawdziwy mezczyzna *musi* byc smakoszem!!! Wszystkiego :-))) Na Twoim
> miejscu zmienilabym mezczyzne :-)
> pozdrowienia
> Ula

hmm. tak..
a teraz hipotetyczny wątek z drugiej strony:

> słuchajcie, grupowicze, mam problem:
> moja kobieta uparła się na intymną kolację przy świecach
> wymysla jakieś truskawki, tutti frutti di mare i inne takie
> wszystko, czego nie cierpie.
> co miałbym jej zasugerować? lubie dobrze zjeść, ale nie cierpię
> wynalazków.

Prawdziwa kobieta *musi* mieć wyobraźnie i wyczucie, czego pragnie
jej mężczyzna
Na Twoim miejscu zmieniłbym kobietę.

- koniec wątku -
sadyl

1. Data: 2000-07-06 08:29:15

Od: "lpawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwy mezczyzna *musi* byc smakoszem!!! Wszystkiego :-))) Na Twoim
> miejscu zmienilabym mezczyzne :-)
> pozdrowienia

A musi miec tatoo?
;)
Twoj jest smakoszem?

--
pozdrowienia
Leszek Pawlisz, Krakow

"...there is no spoon..."

1. Data: 2000-07-06 08:33:40

Temat: Re: Re: Kolacja..
Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl :
[ciach ]

> Prawdziwa kobieta *musi* mieć wyobraźnie i wyczucie, czego pragnie
> jej mężczyzna
> Na Twoim miejscu zmieniłbym kobietę.

Ee.. nie wiem jak ow cytowany,ale my tam zmieniac nikogo nie zamierzamy
:)
A moze przepis jakis? Bo ja doskonale wiem, ze moj lubi tradycyjne
potrawy, ale chcialam troszke urozmaicenia na ten wieczor. Cos z mies
[to lubi najbardziej], tylko jakos inaczej.Czy ja wiem? Moze z owocami
[brzoswinie , pomarancze ?]moze z orzechami.Tak zeby i wilk byl syty.. i
Zuzanka cala :>
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-07-06 08:34:32

Od: "lpawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [Moze jakis przepis na miesko z dodatkiem orzechow? ..]
> Bo mnie sie marzy wlasnie celebrowanie owej kolacji, a dopiero potem

Polecam:
jajka
ziola prowansalskie (w kazdym sklepie), poza tym wszelkie ostre przyprawy
szafirowa bielizna
swiece.

--
pozdrowienia
Leszek Pawlisz, Krakow

"...there is no spoon..."

1. Data: 2000-07-06 08:34:38

Temat: Re: Kolacja..
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zofia olkowska <z...@c...com.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3...@c...com.pl...
> [...]
> postacia, wina grzanego nie wypije.. Hmm... w zasadzie wszystko
> [kulinaria] co "podgrzewa" atmosfere i przychodzi mi na mysl - niestety

To co on je poza schabowym? Na razie wymienilas tylko na nie. Moze zrob tzw.
a'la chinszczyzne - warzywka+miesko, sosik z rosolku z odrobina octu - maki
ziemniaczanej, zeby mial ladna konsystencje. Do warzywek mozna jak
najbardziej wrzucic orzechy (wloskie) i zrobic to na sposob pikantny. Kiedys
juz pisalem, ze pasuje do tego orzechowka, ktora mozna dodac do smazenia i
na stol (btw, pomaga strawic wszystko ;). To "romantyczna" potrawa, bo mozna
potem postawic na stole nawet na patelni i ladnie wyglada (oczywiscie swiece
itp bajery).

Jader

1. Data: 2000-07-06 08:35:12

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

lpawlisz rzekl:

> A musi miec tatoo?
> ;)

Ma tatoo :-))))
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-07-06 08:46:03

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

lpawlisz rzekl:

> Polecam:
> jajka

Wlasnie, tak BTW, co sie daje do jajek faszerowanych [ ale takich na
cieplo, podgrzewanych na patelni]? Widzialam cos takiego na jakiejs
imprezie - przekrojone wzdluznie - w skorupce, od strony wlasciwej
zapanierowane i przysmazone. Nie jadlam, ale Jemu smakowalo.

> ziola prowansalskie (w kazdym sklepie), poza tym wszelkie ostre przyprawy

No tak, ale do czego ? :) Tzn.bardzo prosze o pomysly\przepisy.

> szafirowa bielizna

Eee nie, stanowczo bordowa lub czarna, ale to OT i wogole NTG okrutnie.
BTW: Swiece sa chyba oczywiste, tudziez wino jakies :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-07-06 08:49:45

Od: Monika Kamienska <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MOJ ME°CZYZNA TAK°E NIE LUBI WYNALAZKOW.
Dobrze wiem, czego nie jada a i frutti di mare nie sa mu potrzebne. Radze
me*czyznie nie lubiacemu nowosci wykonanie kolacji wed?ug w?asnego pomyslu.

Zaskocz ukochana pysznymi kakapeczkami lub zupa pomidorowa.
Sukces murowany. A! Wazna jest oprawa . Swiece i te sprawy.

zapiekanki
potrawy z prodiża
Jak zamrazac warzywa?
pizza i stogonow