Re: Kombiwar

Data: 2000-10-10 21:45:17
Temat: Re: Kombiwar
Od: Agnieszka <a...@p...com>

jedrus wrote:

> Ja kiedys "zachorowalem" na "cyklojet" ( nie wiem czy prawidlowo
> napisalem ) ale nie bylo mnie stac na oryginal, wiec gdy zobaczylem
> kombiwar natychmiast go kupilem. Dla mnie jest rewelacyjny i uzywam
> go niemal dzien w dzien. To zupelnie cos innego niz kuchenka
> mikrofalowa i piekarnik. Uzywam go niemal do wszystkiego.
> Uwaga !!!!, nie pieklem ciasta ale jest swietny do odswiezania
> pieczywa, grillowania, pizzy, zapiekanek, frytek i moge wymieniac tak
> dlugo ale przerwe, bo w komplecie jest ksiazeczka opisujaca co i jak.

A ja posiadam kombiwar od prawie roku i wlasciwie nic w nim nie robilam.
Czy jestes w stanie krotko omowic mi dzialanie tego urzadzenia, jakies
zasady przygotowywania w nim potraw. Raz sprobowalam zrobic kurczaka,
ale wyszedl niezbyt dobry. Chyba po prostu zle go zrobilam. Moze
podsunalbys mi kilka ciekawych przepisow? Niestety nie posiadam zadnej
ksiazeczki:-(

Aga

P.S Czy potrawy z kombiwara wychodza zapieczone, chrupiace czy takie
"niedobre" jak z kuchenki mikrofalowej? :-)

Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl
www : kaja.topnet.pl