Re: Kombiwar

From: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kombiwar
Date: Wed, 11 Oct 2000 08:03:53 +0200

> A ja posiadam kombiwar od prawie roku i wlasciwie nic w nim nie robilam.
> Czy jestes w stanie krotko omowic mi dzialanie tego urzadzenia, jakies
> zasady przygotowywania w nim potraw. Raz sprobowalam zrobic kurczaka,
> ale wyszedl niezbyt dobry. Chyba po prostu zle go zrobilam. Moze
> podsunalbys mi kilka ciekawych przepisow? Niestety nie posiadam zadnej
> ksiazeczki:-(

Przepisow Ci nie podam, bo z powodow pewnych zbyt czesto z kombiwara nie
korzystam, ale robilam np udka kurczacze i wychodzily fantastyczne.
Specyficzne dzialanie kombiwaru polega na tym, ze: jest on dosc szczelnie
zamkniety w trakcie gotowania a gorace powietrze (przy pomocy wiatraczka)
jest przeganiane po calym garze, dzieki czemu potrawa jest ogrzewana
rownomiernie. Wg mnie mozna zrobic w nim prawie to wszystko, co w
piekarniku. Prawie, bo nie wiem jak z ciastami. Czy ktos piekl w kombiwarze?
Wydaje mi sie to niemozliwe z np biszkoptem, bo jest zbyt delikatny, ale
jakies kruche ciasto? Najtrudnie jest chyba utrafic z czasem
kombiwarowania - ja to robilam metoda prob i bledow:)
Pozdrawiam
Magda