Kompot z czarnych pożeczek

1. Data: 2003-07-14 07:59:43

Temat: Kompot z czarnych pożeczek
Od: "Tośka" <tośka@neptun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, pierwszy raz zamierzam robić kompot z czarnych pożeczek, jak mam sie do
tego zabrać??
Podeslijcie jakiś przepisik

Bede wdzieczna
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-14 08:25:19

Temat: Re: Kompot z czarnych pożeczek
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak jak i z czarnych porzeczek, mozna je robic z innych owocow. Zmieniaja
sie tylko proporcje cukru lub wody.Mysle, ze chodzi o kompot na zime,

25 dag cukru
0,35 litra wody
1kg porzeczek czarnych

Owoce umyc, obrac z gron, nalozyc do sloikow, lekko ucisnac, nie gniesc!
Zalac goraca zalewa.
Sloiki o pojemnosci 0,5 litra pasteryzujemy 18-20 minut, wieksze - o 5 minut
dluzej.

Kompot nie na zime:
Woda w garnku poslodzona, wrzucasz obrane z gron porzeczki, zagotujesz i
kompot jak malowany.

Alla

1. Data: 2003-07-14 13:16:41

Od: Dorota Szuba <d...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

alla wrote:

> Witam!
> Tak jak i z czarnych porzeczek, mozna je robic z innych owocow. Zmieniaja
> sie tylko proporcje cukru lub wody.Mysle, ze chodzi o kompot na zime,

doskonaly w smaku jest kompot z czarnych porzeczek lekko zlamanych malinami
(wagowo 3:1)

pozdrawiam
Dorka

1. Data: 2003-07-14 14:17:09

Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuje, tak zrobic jak mowisz.
ja w zasadzie nie robie kompotow z cz.p. na zime, nieciekawy, wole dzemy.
Z malinami na pewno bedzie lepszy.

1. Data: 2003-07-14 18:50:24

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Sprobuje, tak zrobic jak mowisz.
> ja w zasadzie nie robie kompotow z cz.p. na zime, nieciekawy, wole dzemy.
> Z malinami na pewno bedzie lepszy.

u mnie raz na pare dni, gotowany jest gar 6 l kompotu z czarnych, czerwonych
pozeczek i wisni

niestety proporcji nie powiem, bo po prostu wrzuca sie tego duzo :)) zalewa
woda, a potem do smaku cukru, ale nie duzo, zeby nie bylo mdle
pozeczki z wisniami daja pyszny smak, jest to lekko slodkie a zarazem
kwaskowe, takie jak lubie
wlansie ubolewam bo od wczoraj poszedl caly garnek ... i po kompocie..

Marta

ground beef
smazona cukinia z serem [p]
o tiramisu raz jeszcze