Koniec klakierstwa w PE.

31. Data: 2017-09-24 17:47:02

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 16:39, XL pisze:
> [...]
ierdza-

> Skoro już się pogodziłeś z prawdą o Niemcach,

Bredzisz.
Różnica między mną a tobą polega na tym, że ja zdaję sobie sprawę, że
niektórzy Niemcy pierdzą. Tak jak Polacy :)

> to i ja ci przyznam rację -
> tak, 100 procent Polaków się nie myje.

I po co znowu pokazujesz, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Czytaj drukowanymi: niektórzy.

> Trudno się wciąż myć. Kiedyś trzeba tez robić inne rzeczy.

No nie masz czym się chwalić...

> Wydm niech pilnuje ten, komu za to płacą.

Czyli co? Obronę terytorialnych na wydmach postawić?
A nie prościej wprowadzić w szkole lekcje kultury i trochę więcej
edukacji na temat środowiska zamiast religii?

> Więc byle nie szczali przy stole,
> to OK.

OK... czyli szczanie na wydmach jest OK.
Polskie szczanie na wydmach jest lepsze od niemieckiego pierdzenia przy
stole.
LOL :)

> Ja po wydmach nie chodzę ani ich nie pilnuję - ale stołów parę mam,
> w ciągłym użyciu.

Czyli niech szczają na wydmach, byle nie w twoim zadupiu pod twoją stodołą?
Patriotka... ja pierdolę. Przecież to polskie wydmy są :>

> Tradycyjne jajco.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-09-24 21:53:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Czytaj drukowanymi: niektórzy.

> No nie masz czym się chwalić...

> Czyli co? Obronę terytorialnych na wydmach postawić?

Nie wiesz, w czyjej gestii jest pilnowanie wydm???
Ty???

> A nie prościej wprowadzić w szkole lekcje kultury i trochę więcej
> edukacji na temat środowiska zamiast religii?

Jeszcze więcej? O tak. I oczywiście w tej "edukacji o środowisku" promować,
jakże zgodne przecież z naturą, pingwinienie pingwina przez pingwina!

> OK... czyli szczanie na wydmach jest OK.
> Polskie szczanie na wydmach jest lepsze od niemieckiego pierdzenia przy
> stole.
> LOL :)

Tak w skrócie, żebyś dobrze zrozumiał: tak, polskie szczanie na POLSKICH
wydmach jest lepsze od niemieckiego pierdzenia przy POLSKIM stole.

> Czyli niech szczają na wydmach, byle nie w twoim zadupiu pod twoją stodołą?

Jak wyżej.

> Patriotka... ja pierdolę. Przecież to polskie wydmy są :>

Jak wyżej.

> Powrotu do zdrowia życzę

Nigdy nie byłam w twoim matriksie, więc i wracać tam nie muszę.

--
XL

33. Data: 2017-09-25 07:08:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 21:53, XL pisze:

> Jeszcze więcej?

Tobie zabrakło, to nie znaczy, że innym też musi.

> O tak. I oczywiście w tej "edukacji o środowisku" promować,

Tak, tak...
Dla was nauka o ewolucji to promowanie niezgodnego z wolą bożą
światopoglądu, za to stworzenie świata w kilka dni, to są fakty :):)

> jakże zgodne przecież z naturą, pingwinienie pingwina przez pingwina!

I czego znowu nie rozumiesz? Zwierzęta są niezgodne z naturą :) I co
jeszcze? Ziemia krążąca wokół Słońca też jest niezgodna z naturą? :):)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowan
ia_zwierz%C4%85t

> Nigdy nie byłam w twoim matriksie, więc i wracać tam nie muszę.

Nie wątpię.
I nikt tu cię nie chce :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-09-25 11:50:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> (ciach pierdy)
> I nikt tu cię nie chce :)

Tajes, panie Nikt.

--
XL

35. Data: 2017-10-03 09:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ma rację. Dostał Żydla Obama, dostali komuszy sługus Miłosz i stalinowska
> k...a Szymborska,

... nominowali przydupasy Szwedzi Hitlera, Stalina, Mussoliniego:
http://dzisiajsiedowiedzialem.blogspot.com/2011/10/h
itler-i-stalin-byli-nominowani-do.html?m=1

> dać i Hessowi.

Jawohl!

PS. A Stalinowi nawet PRZYZNANO ową nagrodę - tylko nie odebrał. Czyżby
miał na tyle przyzwoitości? He he.
W każdym razie trudno dziś cokolwiek o tym gdziekolwiek znaleźć - widać
Wstyd Szwedów jest na tyle wielki, że ten laureat jest utajniony - w
zapisach kronikarskich wszelkich nie występuje.
LOL

--
XL

36. Data: 2017-10-03 13:40:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 09:58, XL pisze:

> ... nominowali przydupasy Szwedzi Hitlera, Stalina, Mussoliniego:
> http://dzisiajsiedowiedzialem.blogspot.com/2011/10/h
itler-i-stalin-byli-nominowani-do.html?m=1

Nie dość, że pieprzysz bzdury (gdzieś dzwoni, ale jak zwykle nie wiesz
gdzie), to jeszcze nie zdajesz sobie sprawy, że w każdej epoce można
trafić na debili. Ty wiesz ilu ludzi chciałoby dać Nobla Putinowi? Albo
Kaczyńskiemu? Sekciarze pislamscy nie znają granic przyzwoitości, takich
przygłupów nigdy nie brakowało.

> Jawohl!

Jesteś niedorozwinięta...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Laureaci_Pokojowej_Nag
rody_Nobla

"Kandydatura Hitlera została wysunięta w 1939 roku przez członka
Stortingu, Erika Gottfrida Christiana Brandta, zadeklarowanego
antyfaszystę. Nominację tę tłumaczył on jako ironiczną krytykę ówczesnej
debaty politycznej w Szwecji. Była to jego odpowiedź na nominację
Neville'a Chamberlaina zgłoszoną przez grupę parlamentarzystów, do
której to nominacji Brandt odnosił się sceptycznie[6]. W związku z tym,
że krytyka przez nominację Hitlera nie została zrozumiana, w liście
datowanym na 1 lutego 1939 Brandt wycofał tę nominację."

Mało tego.... Żeby tyle lat po wojnie, współcześnie, znając fakty
historyczne i nazywając się Polakiem (Polką... patriotką LOL), powoływać
się na wypowiedzi typa, który nazywa Adolfa Hitlera ,,wielkim niemieckim
mężem stanu" i który proponuje Nobala dla Hessa, i pisać, że ma rację...
to trzeba być wyjątkowo obrzydliwą świnią, nieukiem i prostakiem.

> PS. A Stalinowi nawet PRZYZNANO ową nagrodę - tylko nie odebrał.

Nigdy nie zrozumiem, jak tacy pierdolnięci ludzie jak ty nauczyli się
czytać i pisać.
Skąd ty takie bzdury wyciągasz?

> Czyżby
> miał na tyle przyzwoitości? He he.
> W każdym razie trudno dziś cokolwiek o tym gdziekolwiek znaleźć

No i się wyjaśniło... :):)
A prawdę o płaskiej Ziemi i o chemtrailsach ukrywa Światowy Spisek,
dlatego tak trudno znaleźć dowody.

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-10-03 15:30:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No i się wyjaśniło... :):)

Ludzie światli po prostu WIEDZĄ takie rzeczy - tylko niekształcone i
niczego nieznate prymitywy muszą dostać czarno na białym i nawet wtedy
wiedza do nich nie trafi, bo zbyt tępi.

--
XL

38. Data: 2017-10-03 15:43:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ludzie światli po prostu WIEDZĄ takie rzeczy - tylko niekształcone i
> niczego nieznate prymitywy muszą dostać czarno na białym i nawet wtedy
> wiedza do nich nie trafi, bo zbyt tępi.

C.d. 1948, druga noblowska nominacja Stalina; w rywalizacji z Mahatmą
Gandhim nagrodę przyznano... Stalinowi.
Pisze się o tym tylko ogólnikowo - np. że ,,nic z tego nie wyszło". No nie
wyszło - bo Stalin nagrody NIE ODEBRAŁ :->

Ale przecież ciemny ludek takich rzeczy ,,nie wi".

--
XL

39. Data: 2017-10-03 20:39:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 15:30, XL pisze:

> Ludzie światli po prostu WIEDZĄ takie rzeczy -

Tak, tak... poprzez iluminację, działo elektromagnetyczne, zaczipowanie
tajemną wiedzą czy cośtam :):)

> tylko niekształcone i
> niczego nieznate prymitywy muszą dostać czarno na białym i nawet wtedy
> wiedza do nich nie trafi, bo zbyt tępi.

https://www.youtube.com/watch?v=AekFGksvuDU
No właśnie. Wszelkiej maści antyszczepionkowcy, kreacjoniści,
płaskoziemcy, obalacze względności ruchu, faszyści... nawet wtedy wiedza
do nich nie trafia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-10-03 20:48:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 15:43, XL pisze:

> C.d. 1948, druga noblowska nominacja Stalina; w rywalizacji z Mahatmą
> Gandhim nagrodę przyznano... Stalinowi.
> Pisze się o tym

LOL
Gdzie "się pisze" o tym?

> tylko ogólnikowo - np. że ,,nic z tego nie wyszło". No nie
> wyszło - bo Stalin nagrody NIE ODEBRAŁ :->

Pewnie ogólnikowo pisze się też, że Piotrowicz walczył z komuną, ale mu
nie wyszło :):)

> Ale przecież ciemny ludek takich rzeczy ,,nie wi".

To prawda. Dlatego głosuje na pislamistów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wiatr nie (p)odpowie.
Korzystając z dyskusji o faszyzmie...