Koniec "wolności" w polskim internecie?

11. Data: 2017-09-18 22:10:02

Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> (...)

> A ty pewnie ustawisz się pewnie w pierwszej kolejności by mnie za
> ten pysk trzymać. Spróbuj teraz, dopóki jeszcze klasa takich jak ty
> komuszych pojebów zachowała jeszcze resztkę sił by toczyć walkę o
> zachowanie totalitarnego reżimu. Bo potem może sie zdarzyć, że
> zamiast ty mnie ja ciebie złapię za pysk.

... by zrobić ze zwierzęcia, którym jesteś, człowieka. O ile jest to
jeszcze mozliwe...?

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2017-09-19 18:44:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ex rodzina cię za mordę trzyma wystarczająco skutecznie, i niech
> trzyma dopóki nie przestaniesz _próbować_ (co akurat nie nastąpi
> nigdy) zafajdany hipokryto w krótkich spodenkach, traktować innych
> ludzi jak swoje zabaweczki. Co do komucha, zapewniam cię że nie będę
> specjalnie szukał okazji, jeśli jednak los nas spotka masz
> gwarantowanego kopa w zakłamany ryj na przywitanie.

Wiesz co, tępy móżdżku. Ja doceniam wkład różnych formacji
społeczno-gospodarczych, które zrodziła myśl ludzka dążąc ku wolności.
Poczynając od nieświadomego S(T)wórcy, poprzez męską nieświadomość w
heteryzmie i matriarchacie z dominującą kobietą-matką, która miała tak
wielki wpływ na ludzką podświadomość, że podporządkowała sobie
wyobrażenia o fazach Księżyca oraz porach roku na Ziemi korelując je z
własnymi cyklami płodności. Wtedy wszystko było podporządkowane kobiecie
oraz temu co ona fizycznie stwarzała. Męski duch był totalnie zniewolony
i znalazł swoje ujście dopiero wówczas gdy pojawili się męscy czarownicy
i szamani, którzy by przetrwać musieli skrzętnie ukrywać się przed
wścibskością dominującej Kobiety. Stopniowo następowały jednak
przeobrażenia męskiej świadomości, która była jednak cały czas -
wskutek dominacji kobiet w wychowaniu dzieci - podporządkowana Wielkiej
Macierzy. Jak powiedział ktoś mądry: "Wielkie odkrycia naukowe oraz
dzieła sztuki powstają z desperacji", tak i przemiany męskiej
świadomości ku wolności od dominującej Kobiety stawały się faktem na
skutek presji kobiet dążących do utrzymania mężczyzn w zależności od
zjednoczonej samiczej watahy pleniącej się niczym zielsko.

Nie będę tutaj przytaczał całej historii rozwoju społecznego ludzkiego
stada, ale mężczyźni, których kobiety podporządkowały sobie, walczyli o
dobrobyt dla tych kobiet będąc przekonanymi, że w zamian za złoto,
brokaty i niewolników (czyli innych mężczyzn) kupią sobie uległość
kobiet. Ale te tylko pokazywały im "wielkiego wała" i jeszcze bardziej
na tych mężów naciskały o więcej, i jeszcze więcej i jeszcze. Bo kobieta
upodlona przez swoją prostytucję, która - jak ci zapewne wiadomo - jest
skutkiem braku wiary we własne siły i szacunku dla samej siebie, nie
znajdzie ukojenia w świecidełkach dopóty, dopóki nie zniszczy tego,
który, według niej, zmusił ja do tego procederu. Może on ja również od
tego procederu uwolnić ale musi się on okazać siłaczem zdolnym rozwiązać
zagadkę jej upodlenia i wyzwoli ją z tej jej własnej niewoli umysłowej.

Komunizm to powrót do skrajnego matriarchatu ale równocześnie szansa na
dalszy, gwałtowny i pokojowy rozwój społeczny pod warunkiem, że ludzie
rozwiążą zagadkę kobiecej tajemnicy, kobiecej ambiwalencji uczuć w
stosunku do mężczyzny: z jednej strony liczy ona na to, że wyzwoli on ją
z nieznanych i nieuświadamianych pęt a z drugiej boi się utracić
kontrolę nad mężczyzną gdyż nie ufa. Ale nie ufa nie dlatego, że jej
mężczyzna na to zasługuje lecz dlatego, że w wyniku zakazowego
wychowania oraz przekonań jej matki wdrożona została do nieufności
względem mężczyzny przez cały system. Ja, ty matole, dostrzegam ważną,
pozytywną! rolę jaka komunizm odegrał w upodleniu człowieka po to by
doprowadzić go do rozpaczy i desperacji dzięki której nastąpi rozerwanie
pęt nieświadomości i otwarta zostanie droga do Utopii, społeczeństwa,
którego obywatele będą absolutnie świadomi ról płci obojga skrajnie
spolaryzowanych ale i zarazem wzajem się rozumiejących, szanujących i
bezgranicznie sobie ufających. A to są cechy niezbędne do zbudowania
społeczeństwa prawdziwie dobrowolnie współpracującego i nie
egoistycznego jakimi były wszystkie twory społeczne od samego początku
znanej nam historii ludzkości.

O wypaczeniach - a w konsekwencji błędach w myśleniu - chciałem
rozpocząć dyskusję w wątku "Taoistyczne błędy" ale nie znalazł on
zainteresowania. Może więc teraz Przemysławie Dębska przestaniesz być
tylko destruktorem a zaczniesz działać konstruktywnie. Podpowiem ci jak
zacząć. Najpierw musisz zdefiniować warunki konieczne do tego by
zbudować społeczeństwo pokojowe; musisz zdać sobie sprawę z tego co jest
przyczyna konfliktów. Oczywiście, możesz przyjąć jako pewnik, że nie
można zbudować społeczeństwa (cywilizacji) pokoju i od razu skażesz
ludzkość na zagładę. Ale zastanów się, może jednak warto spróbować,
liznąć chociaż smak pokoju? Ale wtedy trzeba pokonać wszystkie
przeszkody i ograniczenia stojące na drodze ku rozwiązaniu. Czy jesteś
gotowy na taką alternatywę?

> Dębska

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2017-09-19 19:28:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-19 o 18:44, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wiesz co,

Tak jak z Przemysławem droczymy się w wielu kwestiach, tak w tej
podstawowej możesz liczyć na utrzymanie równowagi po jego kopie. Bo z
drugiej strony ryja możesz liczyć na mojego.
Co z ciebie za szuja, że aż sąd musiał wydać wyrok żebyś przestał
publikować dane i szczegóły z życia własnej rodziny i własnych dzieci?
Ja pierdolę, nawet w tym piśmie z sądu które opublikowałeś(!) masz zakaz
publikacji dokumentów dotyczących sprawy.
Ale w końcu jest szansa, że trafisz na sędziego/sędzinę, która pochyli
się nad twoim publicznym zachęcaniu do pedofilii i zgnijesz w pierdlu
albo w psychiatryku bez dostępu do internetu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-09-19 20:25:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
>>> granicą. Strona została zablokowana po decyzji Sądu Okręgowego we
>>> Wrocławiu
>>> http://leotar.net/year_2017/files/2017.07.07-Postano
wienie-wej.pdf.

y....html. Jak

> Ani mi to było, ani jest w głowie. Mylisz mnie z lewactwem

Po prostu dziwi mnie Twoj upór w robieniu krzywdy najbliższym osobom w
Twoim życiu - nie widzę żadnego sensu w tym permanentnym ujawnianiu w
internecie wszelkich ich danych. Nikt normalny tak nie postępuje, nawet
jeśli są spory i zatargi. Naprawdę masz gdzieś dobro (bezpieczeństwo
informacyjne itp.) swoich dzieci? wnuków? Niestety, uważam Cię za szkodnika
w tym względzie. Szkodzisz takze sam sobie. Zostaniesz (lub już jesteś) sam
jak palec - odsuwa się od Ciebie nie tylko rodzina, ale i wszyscy obecni i
potencjalni życzliwi Ci ludzie. Nikt nie będzie chciał mieć zadnych
wspólnych spraw z Tobą, bo skoro uczucia rodzinne, rzecz podstawowa, nic
dla Ciebie nie znaczą, to CO W OGÓLE ma???

--
XL

15. Data: 2017-09-19 22:01:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> potencjalni życzliwi Ci ludzie. Nikt nie będzie chciał mieć zadnych
> wspólnych spraw z Tobą, bo skoro uczucia rodzinne, rzecz podstawowa, nic

znaczenie

> ma???

J.w.

--
XL

16. Data: 2017-09-19 23:33:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Co tam ciulu bełkoczesz? Powtórz.

Jak widać jesteś za głupi na to by cokolwiek zrozumieć z tego co ci
odpisałem.

> Dębska

LeoTar Gnostyk

17. Data: 2017-09-19 23:41:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Co tam ciulu bełkoczesz? Powtórz.

Nie warto. Skoro raz nie zrozumiałeś czegokolwiek z tego co ci odpisałem
to znaczy, że jesteś zbyt głupi na to by kontynuować z tobą tę rozmowę.

> Dębska

LeoTar Gnostyk

18. Data: 2017-09-24 22:52:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]

> Nikt nie będzie chciał mieć zadnych wspólnych spraw z Tobą, bo skoro
> uczucia rodzinne, rzecz podstawowa, nic dla Ciebie nie znaczą, to CO

Prezentujesz oszukańczy pogląd, że brudy pierze się w rodzinie. Jest to
typowe stanowisko kobiet, które swoimi żalami dzielą się z innymi
kobietami szukając wsparcia w walce z tymi obrzydłymi im mężami, ale
same zakazują swoim mężom konfrontowania ich (mężów) doświadczeń z
innymi mężczyznami. Dzięki temu kobiety stanowią jedność, niczym ocean,
w walce z mężczyznami równocześnie atomizując mężczyzn i pozostawiając
każdego z nich w odosobnieniu. I tego posłuszeństwa w stosunku do
kobiety uczą swoich synów matki przygotowując synów do służenia innej
kobiecie. A Ty mi tutaj będziesz pierdzielić o jakimś bezpieczeństwie
informacyjnym moich najbliższych i rzekomym odrzuceniu mnie przez
społeczność. Cóż niby miałoby zagrażać człowiekowi gdyby żył i działał
uczciwie?

Natomiast Twoje, Ixi, przepowiednie odnośnie sytuacji, która miałaby
mnie spotkać na skutek mojej gadatliwości, nie sprawdzają się bo nie
narzekam na brak ludzi życzliwych w moim otoczeniu. Mam ich znacznie
więcej aniżeli kiedyś, gdy milczałem o swoich problemach z Teresą M. Po
latach doświadczeń i posługując się najzwyczajniej zdrowym rozsądkiem
wiem już teraz, że nigdy nie dotarłbym do przyczyny mojego złego
samopoczucia, którego powodem bezpośrednim była przemoc psychiczna
Teresy Mierzwiak w stosunku do mnie, gdybym nie zrezygnował z milczenia
i gdybym nie zaczął publicznie badać zagadnienie. A Ty chcesz bym
zamilknął? Myślę że sugerując mi bym przestał gadać o przemocy kobiet
wobec dzieci i mężczyzn nie chcesz niczego zmieniać pomimo ewidentnego
zła, które sie wokół Ciebie dzieje. Chcesz jedynie zachować dominację
kobiet, ich przywileje i dobre samopoczucie zbudowane dzięki ofiarom,
które dzieci i mężczyźni składają na ołtarzu chimerycznej bogini Kali.
nawet za cenę zagłady gatunku homo sapiens. Niczego się nie nauczyłaś!

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

19. Data: 2017-09-24 23:51:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> mnie spotkać na skutek mojej gadatliwości, nie sprawdzają się bo nie
> narzekam na brak ludzi życzliwych w moim otoczeniu.

Żałosne jest, kiedy musisz szukać u OBCYCH tego, na co nie jest Cię stać
wobec najblizszych.

> [...]
> Teresy Mierzwiak w stosunku do mnie, gdybym nie zrezygnował z milczenia
> i gdybym nie zaczął publicznie badać zagadnienie. A Ty chcesz bym

Co? A co mnie to obchodzi. Wyraziłam swoje obrzydzenie tym, co robisz - i
tyle.
Skoro wypisujesz publicznie te wszystkie sprawy, to wolno mi wyrazic
opinię.

> [...]
> które dzieci i mężczyźni składają na ołtarzu chimerycznej bogini Kali.
> nawet za cenę zagłady gatunku homo sapiens. Niczego się nie nauczyłaś!

Twój świat ma się do mojego jak pięść do nosa - ani u mnie dominacji, ani
przywilejów, ani ofiar. I powiem Ci, że od początku wiadomo było, że ich
nie będzie. Wystarczy uczciwość, miłość i szacunek.
U Ciebie tego jak widać brakuje - uparcie krzywdzisz nawet swoje własne
dziecko, zeby bardziej bolało żonę. A przyczyn Waszej totalnej porazki
szukasz nie tam, gdzie należy.

--
XL

20. Data: 2017-09-25 07:18:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Żałosne jest, kiedy musisz szukać u OBCYCH tego, na co nie jest Cię
> stać wobec najblizszych.

Niczego nie muszę szukać wśród obcych - sami do mnie z tym przychodzą. I
mylisz się co do mojej eks. To jej nie było stać na otwartość, zaufanie,
szacunek,... miłość w stosunku do mnie. To ona wciągnęła dzieci w ślepą
uliczkę nienawiści do mnie. Ale nawet to jej wybaczyłem chcąc
doprowadzić do tego by zaczęła ze mną rozmawiać, byśmy mogli sobie
wzajem wyjaśnić co każdemu z nas leży na wątrobie. Nie chciała podjąć
rozmowy idąc w zaparte, że "prawda leży po jej stronie". Tak się nie da
Ixi. Gdyby miała czyste sumienie to nie obawiałaby się otwartej rozmowy
w rodzinie o problemach rodzinnych. Wtedy, w latach 1994-5 nie
zamierzałem jeszcze upubliczniać naszych problemów rodzinnych. Dopiero
gdy uparcie milczała lekceważąc sobie mnie, i gdy zdałem sobie sprawę z
tego, że problemy rodzinne nie są wyłącznością naszej rodziny, no więc
dopiero wtedy postanowiłem opisać publicznie wnioski do których dotarłem.

> Co? A co mnie to obchodzi. Wyraziłam swoje obrzydzenie tym, co robisz
> - i tyle. Skoro wypisujesz publicznie te wszystkie sprawy, to wolno
> mi wyrazić opinię.

Widać Cię obchodzi skoro zabierasz głos i wyrażasz swoją opinię. Nie
starasz się, natomiast, być obserwatorem obiektywnym lecz zajmujesz się
obroną jednej ze stron konfliktu. Uważasz, ze nie mogę przedstawiać
moich negatywnych odczuć lecz powinienem zaakceptować je gdyż moim psim
obowiązkiem jest uległość wobec kobiety. Stwierdzasz wręcz, że nie wolno
mi jest zwrócić kobiecie uwagi nawet wówczas gdyby tkwiła ona w błędzie,
gdyż będzie to jej groziło zranieniem jej narcyzmu. Jesteś fałszywa i
obrzydliwie obłudna Ixi.

> [...]
> dominacji, ani przywilejów, ani ofiar. I powiem Ci, że od początku
> wiadomo było, że ich nie będzie. Wystarczy uczciwość, miłość i

Albo świadomość tego, że partner, co ja gadam: niewolnik, nie podniesie
głowy gdyż tak jest/będzie bezkrytycznie zapatrzony i zniewolony przez
hymen. Wy, kobiety, długo badacie obiekty swoich ochów i achów czy
jesteście w stanie podporządkować sobie bezwarunkowo swoich partnerów,
by przypadkiem któryś nie dał nogi. Ale coraz więcej takich, którym
niespieszno do ołtarza gdyż są coraz bardziej świadomi babskiej woli
powolnego acz systematycznego podporządkowywania sobie wszystkiego co
żywe. Może i było to dobre gdy ludzkość się rodziła ale przestało być
dobre gdy nie musimy już walczyć o fizyczne przetrwanie. Teraz ta żeńska
dominacja stała się zagrożeniem dla trwania, więc i czas z nia skończyć
albo ona wykończy homo sapiensa.

> U Ciebie tego jak widać brakuje - uparcie krzywdzisz nawet swoje
> własne dziecko, żeby bardziej bolało żonę. A przyczyn Waszej totalnej
> porażki szukasz nie tam, gdzie należy.

To nie ja krzywdzę córkę; skrzywdziła ją pierwej Teresa Mierzwiak, która
zmusiła naszą Kasię do działania przeciwko mnie chociaż Kasia chciała i
miała prawo być w naszym sporze, o sposób wychowywania dzieci,
neutralna. Teresa M. zrobiła z niej swoją stronniczkę, która miała ją
wspierać w walce ze mną, W walce o rząd dusz, czyli który model
wychowawczy bardziej im pasuje: zakazowy czy wolny od zakazów. Teresa M.
nie zdała tego egzaminu z uczciwości i otwartości i złamała Kasię
zmuszając ją do kontynuowania tradycji wychowawczej swoich przodkiń. I
to sie obyło bez jakiejkolwiek mojej ingerencji więc mi tutaj nie pieprz
o tym, że ja krzywdzę Kasię opisując z detalami co sie działo w naszej
rodzinie. Kasia została zmuszona do przyznania matce racji i od tego
momentu sama ustawiła się na pozycji mojego wroga. Weszła w buty matki a
więc cierpi razem z nią. I żadna w tym moja wina.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Koniec wolności w "polskim" internecie.
Imigranci z Afryki to samo zło.