Koniec z zażywaniem lekarstw.

41. Data: 2019-02-27 18:40:32

Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/02/2019 o 21:35, Ilona pisze:

> ????? ?????!

jeder Polen nach dem Essen soll uber rauchen nicht vergessen

--
gazebo

42. Data: 2019-02-27 20:42:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 18:40, gazebo wrote:

> jeder Polen nach dem Essen soll uber rauchen nicht vergessen

Arnold Boczek, po obfitym posiłku, lubi oglądać balet mongolski.

43. Data: 2019-02-27 20:54:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 19:42, Ilona pisze:

> Arnold Boczek, po obfitym posiłku, lubi oglądać balet mongolski.

ot zauroczyla sie
--
gazebo

44. Data: 2019-02-27 22:34:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 20:54, gazebo wrote:

> ot zauroczyla sie

jednak mistycy przestrzegają przed spożywaniem produktów zawierających
krew zabitych zwierząt.

45. Data: 2019-02-27 22:44:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

acha: http://uploadfile.pl/pokaz/1658290---yx6d.html

--
gazebo

46. Data: 2019-02-27 22:46:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 21:44, gazebo pisze:

> acha: http://uploadfile.pl/pokaz/1658290---yx6d.html

no widzisz, czytac i czytac

http://uploadfile.pl/pokaz/1658288---x2ki.html
http://uploadfile.pl/pokaz/1658289---7zbj.html

--
gazebo

47. Data: 2019-02-27 23:36:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 22:46, gazebo wrote:

> no widzisz, czytac i czytac
>
> http://uploadfile.pl/pokaz/1658288---x2ki.html
> http://uploadfile.pl/pokaz/1658289---7zbj.html

już uzasadniałem do czego prowadzi neo_marxizm

tu: https://www.youtube.com/watch?v=l7__dv--It8&feature=
youtu.be&t=1285

48. Data: 2019-02-28 10:40:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:
> [...]

-z-przyjmowania-lekarstw.pdf

> Procedury mają na celu unifikacje pacjęta, ale każdy z nas ma prawo do
> troski o własne zdrowie.

Mnie już teraz tylko faszerują czym się da pod pretekstem dbania o moje
zdrowie. Dupki (i oni, i one) dbają tylko o własne śmierdzące interesy i
dla tego celu są gotowi zabijać.

Jeszcze dwa miesiące temu wystarczało mi 6 godzin snu; mogłem pracować
do 23 i wstawałem o 5 rano. Teraz już o 21 walę się z nóg a budzik nie
może mnie obudzić o 6 rano. Zaobserwowałem, że rano i wieczorem dostaję
coraz większe porcje lekarstw i chyba nie na zlecenie lekarza lecz jest
to przymusowa samowolka pielęgniarek, które boją się o swoje posady.

Polecam:
http://leotar.pl/year_2019/filmy-o-psychiatrii-i-jak
-jest....html
http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-wniosku-o-ube
z....html
http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-konfliktu-z-d
yrektork-....html

> Ten obiektywizm, to rozumiem jako opinię kogoś, kto patrzy z boku i
> dobrze nam życzy.

Gdybym nie życzył to bym nie ryzykował własną skórą.

Właśnie jutro będzie ten sądny dzień.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

49. Data: 2019-02-28 11:01:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:
> [...]

Ja przeżuwałem swoje "grzybki" w okresie 1994~2010 po tym jak moja była
połowica wyrzuciła mnie z domu na zbity pysk właśnie za to, że zacząłem
postrzegać to, co ona przede mną ukrywała. Grzybki to małe piwo w
stosunku do tego jak całkowicie bez pomocy wspomagaczy przechodzisz w
odmienne stany świadomości, postrzegasz w rzeczywistości te
najważniejsze rzeczy i zjawiska, o których wcześniej nie miałeś bladego
pojęcia. To ci dopiero jazda bez trzymanki, na żywca, ale o dziwo jest
to jada całkowicie bezpieczna ponieważ jest to jazda Świadoma.

> Jest wręcz przeciwnie. W tekście, który podałem, jedzie po wszelkiego
> rodzaju terapeutach i uzdrowicielach, jak po burej kobyle.
>
> Być może po paru filmach z youtuba, można odnieść takie wrażenie, jednak
> po przeczytaniu, choćby pierwszej części pojawia się zupełnie inne
> odczucie.

Szkoda mojego czasu.

Jeżeli się nie różnimy to nie mam po co czytać.

A jeżeli się różnimy to jeden z nas jest kłamcą. I wówczas też nie mam
po co czytać bo zdania nie zmienię.

> Autor występuje w roli Prometeusza, ofiarującego ludziom ogień. Metoda,
> która prezentuje, jest możliwa do wykonania samodzielnie i tylko
> samodzielnie. Nikt z zewnątrz nie jest w stanie pomóc.

Masz rację. Ale takie przewartościowanie wszystkiego u ludzi dorosłych
zdarza się bardzo rzadko dlatego nie widzę innej możliwości jak tylko
zmiana paradygmatu wychowawczego, który uniemożliwi wyzwalanie przemocy
i patologii, które są pochodnymi przemocy psychicznej.

> tu cześć pierwsza:
> https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

50. Data: 2019-02-28 15:57:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 10:40, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-konfliktu-z-d
yrektork-....html

> Gdybym nie życzył to bym nie ryzykował własną skórą.

Ale, mnie chodzi o to, abyś miał kogoś takiego, kto będzie mógł coś
doradzić, wtedy gdy, będziesz stosował swoje metody na sobie.

Czy należy kalać własne gniazdo?
Nobliści o Bogu.
Kosiński - antypolski żydowski kłamca.
piekny dzien