Re: Korekta kształtu członka

Data: 2004-06-27 17:47:28
Temat: Re: Korekta kształtu członka
Od: "AntyK" <...@...1>

news:na46ao8yag75$.dlg@always.coca.cola...
> :) Jestem lekarzem i miałem na studiach anatomię, jak również jakieś
> zajęcia z seksuologii.
A to przepraszam, nie poznałem, świetnie się Pan maskuje :)

> Owszem, siostro skalpel. Jeśli trzeba:)
Słyszałem, że takie zabawy ostrymi przedmiotami przy członku z reguły kończą
się impotencją. Nie wiesz jak się to ma procentowo?

> Mnie bardziej dreszcze przechodzą na myśl o operacjach narządów, które
> są ważne dla przeżycia:)
Będąc na miejscu pacjenta, którego narządy ważne dla przeżycia nawalają,
wolałbym, abyś nie miał dreszczy tylko wprawną rękę i oko :)

Pozdr.
AntyK