Kosz na śmieci w szafce

11. Data: 2008-01-09 10:46:34

Temat: Re: Kosz na śmieci w szafce
Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki pisze:
> Rozumiem że chodziło o Flexx Bio?

Nie,
Mam dokladnie ten:
http://www.muellex.ch/db/shop/4930.52.jpg

m.

12. Data: 2008-01-09 12:27:04

Od: "syn Bogarta" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Osiecki" wrote:

> Witam,
>
> Marzy mi się kosz na śmieci, którzy by był umieszczony w szafce, a przy
> otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z
> otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...
> Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo? [...]

Proszę bardzo!

1.
http://www.allegro.pl/item290839710_wysuwany_kosz_na
_smieci_bialy_hit_cenowy.html

2.
http://www.allegro.pl/item292777915_podwojny_wysuwan
y_kosz_na_smieci_gratis.html

3.
http://www.allegro.pl/item293023836_wysuwany_kosz_na
_smieci_srebrny_hit_cenowy.html

4.
http://www.allegro.pl/item290094896_automatyczny_kos
z_na_smieci_srebrny.html

Ja mam kosz zbliżony do nr 4 i sobie chwalę.

Pozdrawiam,

syn B.

--
"...Jestem nieślubnym dzieckiem Bogarta i Marylin Monroe. To ja zabiłem
Laurę Palmer. To wszystko na ten temat..." M. Świetlicki - "Casablanca"

13. Data: 2008-01-09 13:12:44

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jan 2008 11:43:55 +0100, scooby napisał(a):
> na allegro za ~60 zł

Heh, niezłe - jak coś się nazywa "sortownik odpadów" to kosztuje 600zł, jak
"kosz na śmieci" - to 50 :) Coś małe te kosze na allegro - głównie w okolicy
15l, a przydałoby się 30... Poszukam jeszcze.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

14. Data: 2008-01-09 13:29:42

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...
>
> Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo? Nawet nie gotową szafkę, ale choćby

http://www.allegro.pl/item294805611_kosz_na_smieci_s
esamo_nowy_styl_w_twojej_kuchni.html

Dostałem takie coś razem z meblami, używam od 6 lat i sobie chwalę. Proste,
niezawodne rozwiązanie, bardzo dobry plastik.
Drzwiczki najlepiej mieć 42 cm i szersze, przy 40 cm aby w całości otworzyć
trzeba uchylić drugie drzwiczki pod zlewem.

Pozdrawiam,
Druid29

15. Data: 2008-01-09 16:08:42

Od: "Siniak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z
> otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...

a cos z tego:

http://www.armaland.pl/szukaj.php?q=selektor&ids_dzi
alu_grupy=8_93&id_kategorii=167

to nie kryptoreklama :) sam sie zastanawiam nad takim rozwiazaniem

pozdrawiam,
Maciek

16. Data: 2008-01-09 21:16:59

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jan 2008 17:08:42 +0100, Siniak napisał(a):

> http://www.armaland.pl/szukaj.php?q=selektor&ids_dzi
alu_grupy=8_93&id_kategorii=167
> to nie kryptoreklama :) sam sie zastanawiam nad takim rozwiazaniem

Byłoby OK, gdyby nie to że ceny tak 8-10krotnie przesadzone...
Kilkaset złotych za kosz 15l? W życiu bym tyle nie dał, dobrze że jest
allegro i można zobaczyć jaka jest prawdziwa wartość tego typu koszy :)

17. Data: 2008-01-10 06:44:32

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki pisze:
> [...]
> otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z
> otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...

Miałem takie coś, założył mi to stolarz, który robił meble. W założeniu
fajna sprawa, ale po miesiącu zdemontowałem. Kosz był mikroskopijny,
zapełniał się zbyt szybko, a na dokładkę po zapełnieniu mechanizm nie
zapewniał zamykania się klapy. Teraz mam zwykłe wiadro bez mechaniki i
jest OK.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

18. Data: 2008-01-10 12:44:06

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

> Marzy mi się kosz na śmieci, którzy by był umieszczony w szafce, a przy
> otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z
> otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...

Mialem taki kosz za glebokiej komuny.

Dzialalo tak:

Kosz wisial na drzwiczkach, byl przykryty klapa zamontowana na
zawiasach umieszczonych tez na drzwiczkach.

Klapa miała przywiązany sznureczek (żyłkę), który szedł przez
przelotkę w górnej części drzwiczek do haczyka pod blatem szafki.

Przy otwarciu drzwiczek kubeł wyjeżdżał w naturalny sposób, a sznurek
podnosił klapę. I już.

Kosz można było zdjąć z drzwiczek w celu opróżnienia.

Jedyna wada, że był dość mały.

MJ

19. Data: 2008-01-10 13:04:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 13:44:06 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
> podnosił klapę. I już.
>
> Kosz można było zdjąć z drzwiczek w celu opróżnienia.

Też taki miałam. Wadą było też to, że drzwiczki obwisały na zawiasach pod
ciężarem kosza. Wymyśliłam więc odwrotnie: kosz (spory) stoi w szafce, a
pokrywka otwiera się za pomocą sznureczka ciągniętego przez drzwiczki w
momencie ich otwierania. Trzeba tylko umiejętnie zrobić przelotki, aby się
otwierało we właściwą stronę :-)

20. Data: 2008-01-10 16:25:04

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli Warszawa jest Ci po drodze, to kupisz coś takiego na Bartyckiej, to
> co widziałem, to nie był pojedyńczy kosz, a zestaw trzech mniejszych od
> razu do segregowania śmieci.

Gdzie, gdzie? (Adres poproszę). :))

Kaja

Śmierdzący problem z piekarnikiem....
Zabudowa licznika gazu w mieszkaniu
lodówka whirlpool problem
plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
czujki pożarowe i czadu