Re: Krasnolowoogrodowy koszmar :(

From: l...@w...pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Krasnolowoogrodowy koszmar :(
Date: 19 May 2003 11:24:38 +0200

> Czesc!

> Ech, to wszystko nie robilo na mnie takiego wrazenia, ale te bociany
> naprawde zalamaly. No i rzecz jasna popapraly mi moje piekne duchowe
> doznania (pogoda ladna, widoki za szyba piekne - cale pola lubiny i
> rzepaku, az klujace w oczy, bociany na lakach i w gniazdach itp. itd. i
> nagle ten gnioty, bue!).

> Spox, chetnie sie dowem, co moze byc pieknego w takim sztucznym bocku -
> to jak ogrod z roslin w tworzywa sztucznego!!!! Jasne, ze dla niektorych
> to chyba byloby marzenie - raz obsadzsz i z glowy - zadnych szkodnikow,
> [...]

Cześć
Ten boom na kiczowate ozdoby wywołuje jakiś syndrom. Kiedy na dachu mojego
sąsiada (dość odległym) usiadł bocian, to ja w pierwszej zawołałem żonę i
pytam: "Zobacz bocian u Iksińskich, jak myślisz prawdziwy czy plastikowy?
Zobacz, poruszył się, to prawdziwy". Dopiero po chwili refleksji stwierdziliśmy
(ze śmiechem), że już podświadomie zaczynamy się bronić przed dyktaturą
bezguścia i tandety.
Jak widzisz do dyskusji nikt się nie włączył. Zostaliśmy zignorowani.
Pozdrawiam
Leszek