Re: Odp: Krasnolowoogrodowy koszmar :(

Data: 2003-05-19 11:09:15
Temat: Re: Odp: Krasnolowoogrodowy koszmar :(
Od: Gamon' <r...@g...pl>

Czesc!

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Byłoby ci ciężko gdybyś zobaczyła jeden z ogrodów w mojej okolicy. Trzy
> rośliny na krzyż+bociany,krasnale, mostki, koła od wozu itd., itd. . Oczy od
> tej pstrokacizny bolą.

Nic nie mow. Ja podobny koszmar w wersji mikro mam za soba. Otorz, w
wynajmowanym poprzednio przeze mnie mieszakniu byl piekny, duzy balkon.
Ku mojej radosci zauwazylam juz pierwszego dnia, ze cos mi sie na tym
balkonie zieleni, a ze szyby byly koszmarnie zabrudzone, wiec robalowym
zwyczajem wypelzlam na balkon przyjrzec sie tej ZIELENI z bliska. I az
mi wlosy zdebialy na calym robalowym odwloku: to byly sztuczne kwiaty
powsadzane w ziemie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obrzydlistwo! Fue!
Wyladowaly natychmiast w piwnicy. Co ciekawsze, wlascicielka uwazala sie
za osobe o wyjatkowo wysmakowanym guscie (pod kazdym wzgledem).

Pozdrawiam,
robal.