Krem do tarty

41. Data: 2015-07-14 20:48:05

Temat: Re: Krem do tarty
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 20:21, Trefniś pisze:

> [...]
> Waszą niedyspozycyjność psychointelektualną. Nadmiernie częstą...
> Ale tych desperatów nie powinnyście szukać akurat tutaj!
>
> W restauracjach nie toleruje się Waszych "czasowych" niedyspozycji. W
> intymnym związku z kobietą to fascynujące wyzwanie, ale w
> profesjonalnej kuchni to żenada...
>
> To dlatego m. in. kobiety nie są szefami kuchni, są gospodyniami
> domowymi.
>
> Feminizm jest przeciwny wielkości fascynującej kobiecości.
> Dlaczego Was kochamy?
> Bo niektóre nie marnują świeżych owoców! Choćby...

Pseudointelektualne zadęcie w kuchni - pierniczenie.

Ewa

42. Data: 2015-07-14 20:49:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 19:54, Anai pisze:

> Rzekłabym, że z ta mąką to raczej kisiel, a jeśli nie kisiel o
> konsystencji kisielu to...
> rzadki kisiel ;)

To tak w ramach walki o dziewiczość owoców. ;)

Ewa

43. Data: 2015-07-14 20:56:31

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 20:44, FEniks pisze:

> Bawimy się tak jak lubimy, bez twego pozwoleństwa nawet, chłopczyku.

I z kim chcemy tańcujemy.
--
B.

44. Data: 2015-07-14 20:59:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 20:17 bbjk <a...@b...cc> pisze:

> Nie un jeden tak ma, to pospolita dość przypadłość na internetach.

Kompleks kuchty - to strasznie rozpowszechnione i żenujące :)

Facet nie może wiedzieć więcej o kuchni - bo kobieta dalej sięgać nie chce
i to jej szczyt ambicji?
Chcecie sprzyjać zenującym, polskim standardom - kobieta jest do kuchni,
inaczej facet Ją dyskryminuje?

I "nie un jeden tak ma" - bbjk et consortes mają wyłączność, inaczej to
gwałt na kobiecości?

Na Waszym, kobiecym miejscu sięgałbym wyżej, niż nad garnek...
I tak na gwiazdki Michelina niewielkie macie szanse (patrzcie na
statystykę), ale może na miłość uwielbianego?

Nigdy się nie wyzbędziecie roli "ofiary" mężczyzn, kiedy będziecie się w
roli gorszej kuchty stawiać.
To właśnie dlatego tutaj bywam - ofiara chęci wiedzy socjologicznej.
Np. dlaczego Bieńkowska wywołała niechęć połowy Europy?
Bo była obrzydliwą Polką, która usiłuje udawać mężczyzn...

Kogo udają dziewczęta na p.r.kuchnia?
Ja wiem :)

--
Trefniś

45. Data: 2015-07-14 21:07:45

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-14 o 20:59, Trefniś pisze:

> [...]
> Np. dlaczego Bieńkowska wywołała niechęć połowy Europy?
> Bo była obrzydliwą Polką, która usiłuje udawać mężczyzn...

Przeczytałam tę przydługą epistołę. Wielu mężczyzn ma wspaniałą wiedzę
kuchenną etc. Ale tym razem nie o nią nam chodziło.
"Specjalne źwierciadło".
--
B.

46. Data: 2015-07-14 21:18:24

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 20:56 bbjk <a...@b...cc> pisze:

> I z kim chcemy tańcujemy.

Przy mojej wstydliwej i cichej akceptacji, kuchareczki. Bo trudno mi o
wiarę, że tak Was ktoś prymitywnie podprawia.
Ale to w końcu grupa dla kucharzących, nie dla tych, którym słowo
(polszczyzna?) nie zgrzyta :)

Niektórym sprawia prawdziwą przyjemność (mnie!) obserwacja, jak się bawić
lubią intelektualistki!

--
Trefniś

47. Data: 2015-07-14 21:20:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pseudointelektualne zadęcie w kuchni - pierniczenie.

Wolę pieprz.e.nie.
Ale bardziej test.o.ster.onowe.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

48. Data: 2015-07-14 21:21:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ganasze (i w ogóle czekolada) komponuje mi się z wiśniami.

No, ba!

49. Data: 2015-07-14 21:23:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 21:07, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Przeczytałam tę przydługą epistołę. Wielu mężczyzn ma wspaniałą wiedzę
> kuchenną etc. Ale tym razem nie o nią nam chodziło.
> "Specjalne źwierciadło".

Po prostu niektórzy mężczyźni nadają się do kuchni.Tylko. Marchewkę skrobać.

50. Data: 2015-07-14 21:25:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-14 20:21, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Feminizm jest przeciwny wielkości fascynującej kobiecości.
> Dlaczego Was kochamy?
> Bo niektóre nie marnują świeżych owoców! Choćby...

Poszło, widzę, w czułe miejsce.
Współczuć, że boli?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

jajko ugotowane na twardo
Twarożek
Sok - cytrusy całe czy obrane?
Wyciskarka