Królicza tuszka - cena?

11. Data: 2014-06-09 00:56:04

Temat: Re: Królicza tuszka - cena?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jun 2014 14:43:42 +0200, ZZZ napisał(a):

> ZZZ

Zzzzzzzzzz......pierdalaj.

12. Data: 2014-06-09 16:32:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli dobrze zapłaciłam - po 100 za sztukę. Dzięki za info.
> Oczywiście nie chcieli pieniędzy.

To duże te kruliki.
W markecie są od 1,4kg do maksymalnie 2,2kg.
Ale faktycznie wyglądają na małe, nawet te największe.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

13. Data: 2014-06-09 17:01:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2014 16:32:40 +0200, Stokrotka napisał(a):

> To duże te kruliki.

Półroczne - 2 tuszki po ok. 3 kg, ale dokładnie nie ważyliśmy, mogą mieć
ciut mniej lub ciut więcej. W sklepie są małe, bo 3-miesięczne.
Odcięłam "szynki" i combry i zamroziłam dla wnusi, a przody zabejcowałam na
noc i były dziś na obiad. Króliki spore, wnusia tyle mięsa za szybko nie
zje, więc co za dużo, to trzeba zużyć samemu. Będą potem następne. Fajnie,
że mam takie źródło, no i wszyscy zadowoleni.

14. Data: 2014-06-09 18:37:49

Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

> Zzzzzzzzzz......pierdalaj.
> --
> XL

Poddaję się. Pokonałaś mnie swoim doświadczeniem.
ZZZ

15. Data: 2014-06-09 19:02:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2014 18:37:49 +0200, ZZZ napisał(a):

> Poddaję się. Pokonałaś mnie swoim doświadczeniem.
> ZZZ

Ssssssssssss...j.

16. Data: 2014-06-09 22:47:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2014 17:01:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> zje, więc co za dużo, to trzeba zużyć samemu. Będą potem następne. Fajnie,
> że mam takie źródło, no i wszyscy zadowoleni.

Teraz czekam na przyszłe 6-kilogramowe ciocio-wujkowe podwórkowe brojlery w
stałej dostawie, które właśnie zostały zakupione w postaci pisklaków i
niedługo poznają smak sielskiej pszeniczki :-D

17. Data: 2014-06-13 20:39:39

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2014 00:55, Ikselka pisze:

> Czyli dobrze zapłaciłam - po 100 za sztukę. Dzięki za info.
> Oczywiście nie chcieli pieniędzy.

Dzieki ZZZ wujostwo "nie az tak bliskie" otrzymało "właściwą" zaplate ..

w koncu mogli dostac po 45 zl/szt ...

18. Data: 2014-06-13 21:09:42

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2014 21:50, Ikselka pisze:

> :-D

> Dostali znacznie więcej - stałą możliwość zarobkowania. Dzięki mnie.

och
to wspaniale!!!
niesamowite!!!
pełne poświęcenia!!!

to jakby dać komuś prace... !!!
nawet szlachetne...

...a mogli dostac po 45 zl/szt ...

19. Data: 2014-06-13 21:26:50

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2014 22:18, Ikselka pisze:

> No widzisz - bo trzeba dawać wędkę, a nie rybę.

ale pytanie bylo o rybke...

20. Data: 2014-06-13 21:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ZZZ

:-D

> wujostwo "nie az tak bliskie" otrzymało "właściwą" zaplate ..
>
> w koncu mogli dostac po 45 zl/szt ...

Dostali znacznie więcej - stałą możliwość zarobkowania. Dzięki mnie.

Mrożone filety z ryb - niech ich SZLAG TRAFI !!
Pyszny rabarbar we własnym syropie :-)
pstrąg zapiekany w chlebie
W ramach marnowania...
płyta solna