Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

61. Data: 2010-05-14 16:32:59

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:05, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:640aee78-23a3-4214-a859-1fa572dd23ee@
l28g2000yqd.googlegroups.com...

> Zastanawiam się jakimi kryteriami można i należy się kierować i na
> podstawie jakich elementów wypowiedzi możemy próbować postawić
> diagnozę choroby osoby tu piszącej. Dla przypomnienia wrzucam tu cytat
> z "nerwica lękowa":
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1
>
> _______________
>
> Diagnoza przez internet?
> Kolega żartuje??????
>
> Przez internet to mozna sobie posyłać "swoje prywatne opinie z mocnym
> założeniem, że mogą nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością". Opinie!
> [...]
Wycięłaś z kontekstu. Pytanie było, nazwijmy to, podchwytliwe.
Oczywiście, że nie można. I to właśnie próbowałem wykazać. :-)

Pozdrawiam,
darr_d1

62. Data: 2010-05-14 16:37:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 14:08:34 +0200, Piotr napisał(a):

> Poza tym Twoje stanowisko wnika już chyba z trochę z automatycznej przekory.

I to jest wg mnie klu.

63. Data: 2010-05-14 16:41:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 14:42:03 +0200, Piotr napisał(a):

> No wiesz, nie bardzo mogę sobie wyobrazić,
> jak inteligentna kobieta żyjąca z inteligentnym mężem
> może wpaść w w koleinę, z której trudno się wybić na nowy tor.
> Można upaść fizycznie, nagle, nogę złamać, ale kurcze
> nie nerwice. No kaman, Ewa, przecież ona nie zastępuje nagle
> i w ciągu 2 dni.

Otóż to. Przy inteligentnym i kochającym (jak pisze Zainteresowana) mężu
nawet jeśli się wpadnie w dół psychiczny (bo każdy ma swój wewnętrzny
swiat), to w pewnym momencie jest się z niego przez męża wyciąganą za uszy,
on robi wszystko, aby żonę ratować. Tymczasem TA żona pisze do grupy, bo
jest samotna w swoim "dole" i to od dłuuuugiego czasu...

64. Data: 2010-05-14 16:46:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 15:33:10 +0200, zażółcony napisał(a):

> Ostatnio też sporo się bada różne niby niegroxne wirusy czy grzyby
> - które potrafią sobie w nas mieszkać i przez lata sączyć powolutku
> swoje toksyny

A całkiem już dawno zbadano, że np posiadanie w sobie takich brzydkich
gosci, jakim jednym z wielu jest konkretnie tasiemiec, nie tylko odchudza
(hie, hie...), ale i stuprocentowo chroni przed nowotworami. Wszelkimi.

65. Data: 2010-05-14 16:50:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 09:27:17 -0700 (PDT), darr_d1 napisał(a):

> Ja dopuszczam jeszcze taką możliwość, że dziewczyna może z sobą
> rzeczywiście mocno walczyć, aby chciało jej się chcieć. Rozumiesz? Nie
> chce lub nie może przemodelować swojego dotychczasowego trybu życia -
> być może to i błąd. Pomimo choroby jednak walczy. Wstaje co rano,
> chodzi do roboty, leczy się.

A gdzie jest w tym wszystkim jej kochający MĄŻ?

Bo kiedy ja byłam w stanie wielkiego zagrożenia emocjonalnego, a co za tym
idzie fizycznego, mój mąż był przy mnie, nie odstępował mnie ani na chwilę,
ba, to on pierwszy zauważył mój stan, zanim jeszcze sama sobie z niego
zdałam sprawę, i to on pierwszy zadziałał, zanim sama byłam w stanie sobie
pomóc lub poradzić. To daje tylko bliskość dwojga ludzi. Więc pytam,
dlaczego Ona jest w tym sama?

66. Data: 2010-05-14 16:58:45

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegos stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 13:43, medea <X...@p...fm> wrote:

> To może zacznijmy od tego, że to nie gramatyka, ale zaledwie ortografia.
> I to w dodatku umowna, która nie ma w tym przypadku historycznego
> uzasadnienia.

Tak.

> I czy faktycznie tak to przeszkadza, czy po prostu kojarzy Ci się z
> kimś, dlatego się ewakuujesz? Po tym błędzie rozpoznajesz kogoś, z kim
> nie chcesz rozmawiać, tak?

Tak.
Odpowiedzialam juz Ghostowi:

> Sorry, że tak pytam, ale strasznie mnie to
> zaintrygowało. Ludzie tu robią o wiele gorsze błędy.

Jasne, ze tak. I w zasadzie od dawna nie zwracam juz
nikomu uwagi, wiedzac, ze czlowiek ma prawo sie mylic,
chociazby ze zmeczenia czy niewyspania.
Jednak, owo nie z przymiotnikami jest bardzo
charakterystyczne i mocno mnie denerwuje przy
czytaniu, choc przeciez nie wspomnialam o nim
tutaj ani razu.

Okazalo sie natomiast, ze nie moglam sie powstrzymac
od natychmiastowego skojarzenia. I wolalam sie,
profilaktycznie, wycofac z rozmowy z E.W., zanim
jeszcze w ogole ja zaczelam.

67. Data: 2010-05-14 16:59:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 11:45, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Ale tak przy okazji: zwróc tez uwage na kodowanie wiadomosci,
> bo bardzo nie bardzo dobrze tu wypadasz.
> Bardzo.

Gmail.
Bede pisac z innej poczty.

68. Data: 2010-05-14 17:07:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 14:08, Piotr <p...@b...pl> wrote:
> Może i mało, ale widze Haniu, że wpadasz teraz trochę w skrajność.
> Mówimy teraz o dorosłej kobiecie, która utraciła kontrolę nad własnym życiem
> już lata temu i stałą się niewolnikiem własnego lenistwa i ograniczenia
> umysłowego.

Nie czuje sie wladna, by w taki sposob oceniac
czlowieka, ktorego, niby znam, z kilku slow.

> Jak ktoś nie dba o własne życie, to za co ja miałbym ją szanować?
> Bo szanuje sie ludzi za coś, za ich czyny i postawy,
> a nie za to tylko, że bezmyślnie staczają się w jakąś wypaczoną wegetację.

Czuje, ze masz odrobine racji.
Ale nie odpowiem teraz, ile ta odrobina liczy.
Na pewno nie mozna tu mowic o bezmyslnosci.
Raczej o braku swiadomosci ceny, jaka przychodzi
placic za wieloletnie dzwiganie zbyt wielu ciezarow,
tylko na swoich barkach.

> Jeśli uważasz że każdy, nawet największy głupol może być Ci
> partnerem, to powiedz mi, czym się będziesz od niego
> w tym partnerstwie różnić?

Nie, nie uwazam tak.
Lecz zbyt malo znam szczegolow, o czyimkolwiek
zyciu, by moc kogos oceniac tak zdecydowanie, tak
autorytatywnie i negatywnie, jak zrobiles to Ty, nick
Piotrek, wobec nicka E.W.

> Poza tym Twoje stanowisko wnika już chyba z trochę z automatycznej przekory.

Nie ma we mnie nic automatycznego.

> Gdybym napisał, że współczuję tej kobiecie, to pewnie zgodnie
> z tłumem tutaj skandowałabyś, że solidaryzuję się z gówniarskim
> podejściem do życia i do zdrowia.

Nie przeceniaj swoich projekcji.

69. Data: 2010-05-14 17:10:03

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 18:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> I to jest wg mnie klu.

Jak milo wiedziec, ze sie mylisz.

70. Data: 2010-05-14 17:21:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 10:10:03 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Jak milo wiedziec, ze sie mylisz.

Jeśli się mylę, to się cieszę, naprawdę.

waga kilku słów
Parytety
SQRIWELE
Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
KPA może ktoś to rozumie?