Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

121. Data: 2013-05-13 19:47:41

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 18:35:57 +0200, Paweł napisał(a):

> nieprawda. ani razu nie widziałaś zapewne publicznego stosunku homo.

Inne czynności homoseksualne widziałam, np na plaży - przyciskanie się
panów do siebie w szczególny sposób, także ich pocałunki, manifestacyjne
wyrażanie swej orientacji, a wszystko przy dzieciach i młodziezy -
wystarczy.

> brzydzi cie sama świadomość co oni robią. a raczej brzydzą cię twoje
> wyobrażenia co oni robią w domu. i chyba jednocześnie trochę pociągają.
> wiesz, mnie to też brzydzi, ale ja nie rozmyślam za wiele nad tym.

Rozmyślać? A co tu jest do rozmyślania? - przesadzasz chyba. Odbyt to tylko
odbyt :-)

> 1. twoje poczucie estetyki i twoja świadomość biologiczna to twoja
> prywatna sprawa. mało mierzalna. to byłby podły świat, w którym zakazane
> byłoby to co nie podoba się jednej osobie, choćby i ikselce.
> 2. krzywdzić kogoś to nie znaczy to samo co obrażać czyjeś poczucie
> estetyki. wiem że mniej lub bardziej delikatna zmiana znaczenia
> używanych pojęć to częsty chwyt w dyskusjach, ale nie przesadzaj. już
> wystarczy że klin zmienia 'eutanazja' na 'mordowanie staruszków', i z
> taką eutanazją walczy.

Eutanazja to nie morderstwo, lecz zabójstwo - tym własnie jest odebranie
życia drugiej osobie, choćby na jej życzenie. Chcesz coś tu zmienić?
:->

> być może będą. to ci krzywda. jeszcze tych wnuków nie ma, jeszcze nikt
> ustawowo nie pozbawia nikogo tożsamości płciowej, a już jest krzywda. i
> skąd wytrząsnęłaś to ustawowe pozbawianie tożsamości płciowej? trend
> jest dokładnie odwrotny.

Jest postulat homo, aby w szkołach wprowadzono wykłady prowadzone przez
homoseksualistów na temat ich preferencji seksualnych, w których to
wykładach będą traktowane na równi związki homo i heteroseksualne jako
jedna wspólna NORMA SPOŁECZNA.
Co pociągnie za sobą u dzieci i młodzieży rozumienie tego jako
nieokreślonego statusu pod tym względem w młodym wieku, a później
możliwości wyboru tych preferencji - a to jest ewidentnie BŁĘDNE podejście.

No i wtedy otwarta droga do wszelkich indoktrynacji (tu: indoktrynacji
przez homo) młodego pokolenia.
A na to wobec moich wnuków (jeden już w drodze) nie pozwolę.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

122. Data: 2013-05-13 19:55:58

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2013 19:47, Ikselka pisze:

> [...]
> panów do siebie w szczególny sposób, także ich pocałunki, manifestacyjne
> wyrażanie swej orientacji, a wszystko przy dzieciach i młodziezy -

sama widzisz, wystarczy że homoseksualiści pokażą że są, i już cie
odrzuca. i już tego chcesz zabronić. ustawowo.

> Rozmyślać? A co tu jest do rozmyślania? - przesadzasz chyba. Odbyt to tylko
> odbyt :-)

ja? to ty ciągle o tym piszesz :>

> Eutanazja to nie morderstwo, lecz zabójstwo - tym własnie jest odebranie
> życia drugiej osobie, choćby na jej życzenie. Chcesz coś tu zmienić?
> :->

nie, nie mam problemów z zabójstwem. uważam że są sytuacje kiedy wolno,
a nawet należy kogoś zabić. dopuszczam np karę śmierci.

> [...]
> homoseksualistów na temat ich preferencji seksualnych, w których to
> wykładach będą traktowane na równi związki homo i heteroseksualne jako

o jeny. i jeszcze twój wnuk będzie miał kolegę homo, którego będzie
traktował po prostu jak człowieka. jak będziesz mogła z tym żyć?
> Co pociągnie za sobą u dzieci i młodzieży rozumienie tego jako
> nieokreślonego statusu pod tym względem w młodym wieku, a później
> możliwości wyboru tych preferencji - a to jest ewidentnie BŁĘDNE podejście.

oczywiście że błędne. co kto dostał, to ma.

> No i wtedy otwarta droga do wszelkich indoktrynacji (tu: indoktrynacji
> przez homo) młodego pokolenia.
indoktrynacja której się tak obawiasz sprowadza się do tłumaczenia że
homo to też człowiek.

> A na to wobec moich wnuków (jeden już w drodze) nie pozwolę.

i co zrobisz jak się zaprzyjaźni z homo? wyrzucisz go z serca?

--
Paweł

123. Data: 2013-05-13 20:04:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 19:55:58 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
>>
> nie, nie mam problemów z zabójstwem. uważam że są sytuacje kiedy wolno,
> a nawet należy kogoś zabić. dopuszczam np karę śmierci.

No widzisz, a ja nie. No ale to logiczne chyba u mnie, nie sądzisz? - skoro
uznaję "Nie zabijaj"...

> o jeny. i jeszcze twój wnuk będzie miał kolegę homo, którego będzie
> traktował po prostu jak człowieka. jak będziesz mogła z tym żyć?

Póki kolega nie będzie chciał spedalić wnuka, to normalnie. Nawet na obiad
zaproszę.

> oczywiście że błędne. co kto dostał, to ma.

No.
Tymczasem już się zaczynają "podchody".

> indoktrynacja której się tak obawiasz sprowadza się do tłumaczenia że
> homo to też człowiek.

A ktos temu zaprzecza? Nie kręć, dobrze wiesz, ze nie o "człowieczeństwo"
chodzi homoseksualistom.

> i co zrobisz jak się zaprzyjaźni z homo? wyrzucisz go z serca?

Jak wyżej.
A jak sam będzie homo, to póki niepraktykujący - będzie miał je całe.

124. Data: 2013-05-13 20:17:41

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 20:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ale Ikselcia nienawiść jest niemoralna, dlatego mądre matki zasłaniają
dzieciom oczy, jak ekshibicjonista katolicki spuszcza się nienawiścią
na społeczeństwo.
A moja kuzynka ,która ma 16 lat mówi- ja cię ale hardcore - jak
zobaczy katolika i jego goliznę nienawiści.

125. Data: 2013-05-13 20:20:27

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Odpowiedź jest bardzo prosta - ten który bezmyślnie burzy mosty, nie
> zapewniając sobie wcześniej alternatywy dla nich.

Nie ma trzeciej drogi, czyli alternatywy. W grze o życie nie da się
równocześnie służyć dwom panom: bogu i mamonie albo Prawdzie i Fałszowi. Tak
samo jak nie można być tylko trochę nieświadomym. W podejmowaniu decyzji
wyjscia zawsze są tylko dwa: Tak i Nie.

POzdrawiam
--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

126. Data: 2013-05-13 20:30:08

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewny że to chrześcijaństwo tworzy tych wyrzutków? Bo dla mnie
> oczywistym jest że cała wina leży po stronie dominującego w świecie
> ustroju - kapitalizmu, i konsumpcyjnemu stylowi życia jaki on niesie.

Chrześcijaństwo czy kapitalizm - nie ma to znaczenia. Każdy z tych systemów
gnębienia ludzi zmusza maluczkich do poszukiwania DLACZEGO jest aż tak źle
skoro jesttak... dobrze.:) i mikt nie poosi winy gdyz nasze życie jest
jednym wielkim eksperymentem poszukiwania PRZYCZYNY przemocy. A jeżeli nie
można przemocy wyeliminowac dobrem to należy ją wytępić... złem, czyli
przemocą. Klinem wybija sie klina tak jak kaca leczy się następną dawka
alkoholu. :)

127. Data: 2013-05-13 20:34:46

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@n...ne> napisał w wiadomości

> czuję że zaraz się dowiemy że robią. a komu?

Dzieciom, które mogą adoptować.

128. Data: 2013-05-13 20:39:01

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Międzynarodowy terroryzm, szantaż i wymuszanie, że o tych sprawach
> cięższego kalibru nie będę się rozpisywał.

Ale również niezapomniane lekcje Wolności i Odpowiedzialności w
przeciwieństwi do feudalnego Watykanu.

129. Data: 2013-05-13 20:57:55

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 10:43, tau pisze:

> (nieskażona kobiecą wersją człowieczeństwa) -tak miało być.

I Ty zgadzasz się na taką wersję człowieczeństwa, w której mężczyzna
traktowany jest przez kobietę jak niewolnik modliszki ? Cóż za
samoponiżanie się, brak poczucia własnej wartości Jesteś niewolnikiem a
nie facetem.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

130. Data: 2013-05-13 21:02:09

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 13:40, Trybun pisze:

> Ależ oni (czarni) cały czas im podpowiadają, tylko kto by z polityków
> chciał ich słuchać.

A powiedz mi co takiego czarni podpowiadają bom ciekaw. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki