Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

Data: 2019-09-22 23:29:11
Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 22 września 2019 03:24:49 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> o czym ty mówisz; jakich statystyk? to był kwiecień 2010 roku,
> a kadencja kończyła się bodajże 8 miesięcy później. zresztą wiadomo,
> jak ośrodki decyzyjne "sprawnie" te statystyki wówczas przeprowadzały,
> a najlepszy przykład masz naocznie udowodniony wówczas, kiedy to prezydentem
> był Bronisław Komorowski i wszelkie "statystyki" dawały mu zwycięstwo
> bezapelacyjnie w pierwszej turze, i to tuż, tuż przed wyborami można powiedzieć.
>
> jacek

Statystyki nie mogą przewidzieć nagłej zmiany nastrojów wyborców.
Wątpię jednakże, by takowa miała wtedy nastąpić, patrząc na wyniki w wyborach
sejmowych 2011 i samorządowych 2014.

Przełomem był rok 2015 i sam się tego nie spodziewałem, zwłaszcza że był to
okres, w której na scenie publicznej trzymało się mocno rodzimowierstwo i inne
religie niechrześcijańskie raczej nieskłonne do głosowania na stronnictwa
założone przez ludzi z kręgu kultury śródziemnomorskiej (rzymskiej czy
hebrajskiej). Sądziłem, że skoro ta ludność odsunęła się od pierwszej ligi
życia publicznego na prowincję, to nie ma szans na budowę własnej sceny, która
mogłaby przyćmić dotychczasową ekstraklasę. Jako że jestem wzrokowcem i zawsze
oceniam siłę wpływu poprzez oszacowanie, w którą stronę kierują się oczy ludzi,
nie doceniłem roli innych zmysłów i organów.