Re: Kupić bez pośredników - czy to możliwe?

From: "Mustafa" <M...@b...xx>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kupić bez pośredników - czy to możliwe?
Date: Sun, 31 Dec 2006 13:15:53 +0100

> Mocne! Mam nadzieję, że tego nie doświadczyłeś?

Doświadczyłem ale dobrze się skończyło.
Właściciel powiedział o tym na miejscu, tylko agent "przypadkiem" zapomniał
powiedzieć.
W związku z tym wysadziłem pośrednika-oszusta w drodze powrotnej (jechaliśmy
moim samochodem) i jeśli nikt po niego nie przyjechał to do domku "dymał"
chyba naście km na piechotę ;))) Należało mu się.