Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]

From: "Misiek" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Date: Fri, 23 Jun 2006 10:45:48 +0200

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:e7g7gc$nnu$5@atlantis.news.tpi.pl...

> Cały czas tak piszę.

Najpierw sie poczytaj potem odpowiadaj...

> To sobie dopowiedz. No chyba oczywiste jest, że nie wypowiadam się w
> imieniu cudzym. BTW U Ciebie też brakuje "wg mnie" jeżeli już mamy w
> takie kretynizmy wchodzić.

No coz kazdy sadzi wg siebie...

> Chyba to po pijaku pisałeś, bo to co napisałeś nie jest zrozumiałe
> totalnie.

> Ta pogrążaj się dalej. :)

Jak narazie Ty sie pograzyles i raczej sie juz nie wygrzebiesz...

> O tak, kombatanci.

Tez... ale widze ze mieszasz pojecia wiec... nie mamy raczej juz o czym
dyskutowac...

> BTW Ty jesteś jakiś dziwny - wymagasz od kogoś, kto w tych czasach (nie
> określiłeś swoją drogą jakiś) nie był do końca świadomy aby w pełni
> świadomie pamiętał "te czasy", po czym jak ktoś Ci napisze "człowieku,
> mnie wtedy nie było na świecie to jak mam pamiętać?" to zarzucisz mu
> niewiedzę... Całkiem posrane.

Skoro nie bylo Cie wtedy na swiecie to po kiego... sie wypowiadasz o czyms o
czym nie masz zielonego pojecia?
A jesli juz chcesz miec pojecie... najpierw poczytaj, popytaj,. posluchaj
opowiadan rodzicow... ZROZUM a pozniej sie wypowiadaj...
NIewiedza nie jest tu zadnym srodkiem "zbawczym"
Tak samo jak-porownujac- nieznajomosc prawa nie upowaznia cie do
niestosowania sie do niego...

> Jest to dla Ciebie cotygodniową rozrywką?

> Przecież to Ty wciskasz wszystkim Twoje zdanie.

Nic nikomu nie wciskam a jedynie uswiadamiam jakie bledy robia i mozna to
albo przyjac albo olac...
Nie jestem istota nieomyl\na ale akurat w tym punkcie sie nie myle...
Tyle

> (ciach)

> Nie może, tylko napewno - zobacz jak on wygląda.

Wyglad swiadczy o chorobie?
Ciekawa interpretacja...

> Robiłeś jakieś badania czy jak?

Tego akurat nie musze... To widac po prostu...
Ludzie ogladaja jego programy i gotuja to co On tam pokazuje a to mowi samo
za siebie...

> Ale nie jest tłusty.

No to chyba go nie widziales... Jest "wiekszy" od Kuronia...

> Nie, poważnie - to był bełkot z Twojej strony.

Jednak brak argumentow przemawia za tym...

Nigdy nie mow nigdy ;-)~