Kviat widzów TVN ?

11. Data: 2020-03-16 21:44:16

Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> ,,(...) Ta telewizja wychowała sobie

Warto przypomnieć co szpece z Nielsena sądzą o swoich widzach:)

cyt.
Nielsen
Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media
w najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na
wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena.
Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w
zasięgu.

:)

I drugie:
cyt.
... Zmienia się może spojrzenie samych nadawców telewizyjnych: z ,,widz szuka
kontentu: coraz częściej na :kontent szuka widza - o nowej platformie TVN Media

https://www.wirtualnemedia.pl

Tefauenoski widz totalny jest dla nich rzeczywiście skarbem:)
https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201810/15389
33996_n3uhyc_600.jpg

Jeżeli chodzi o mnie, rzadko oglądam TV.

12. Data: 2020-03-16 21:49:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 20:44, Konopny Nespresso pisze:

> [...]
> https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201810/15389
33996_n3uhyc_600.jpg

> Jeżeli chodzi o mnie, rzadko oglądam TV.

a moze wiesz jak dupy dal Lysiak?

--
gazebo

13. Data: 2020-03-16 21:49:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 21:44:18 UTC+1 użytkownik Konopny Nespresso
napisał:

> [...]
> https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201810/15389
33996_n3uhyc_600.jpg

> Jeżeli chodzi o mnie, rzadko oglądam TV.

Ja chyba jeszcze rzadziej. Nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałem przed innym ekranem
niż monitor kompa.

Natomiast osoby z rodziny i owszem. Zarówno TVN jak Kuraka, ale zdecydowanie wolą ten
pierwszy.

14. Data: 2020-03-16 23:36:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Sorki. U nas jest odwrotnie. ;P
> "Ja Jestem Tym Ktory Jest a ty jestes ta ktorej nie ma"

Wy "ż" nawet _piszecie_ w odwrotnym kierunku niż reszta.
To co się po Was spodziewać?
---
Wszystkiego czego swiat nienawidzi a Bog KOcha ;)
Plyniecia POd prond zeitgeista...
Bycia glupimi w oczach ludzi Prostaczkami...
Cichymi cierpiącymi prześladowania dla sprawiedliwości
i ubogimi w duchu wlascicielami Ziemi oraz królestwa Nieba.
Błogosławionymi płaczącymi a pocieszenia pewnymi.
Złaknionymi i pragnącymi sprawiedliwości az do zaspokojenia.
Miłosiernymi miłosierdzia dostąpic majacymi,
Czystego serca, ktorzy Boga oglądać będą.
Wprowadzającymi pokój az po Imie Synow Bożych.
Błogostannymi nawet w urąganiach i prześladowaniach kłamstwami
ludzi widzacych wszystko złe w nich z Jego powodu.
Cieszmy się i radujmy, albowiem nasza nagroda
wielka jest w niebie ktore POsrod Nas juz JEST! :D

15. Data: 2020-03-16 23:38:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nikt nie zabrania sie przeistoczyc, czasem tylko zle to rozumiemy, o
> jejku, mozna tez wskoczyc w karalucha
> ---
> Probowales? ;P
> I tak ci zostalo? ;)))))

podziwiam ciebie
---
Nie zapatrz siem! ;)
Uwazaj na packe! ;P
PO glacy ;))))

16. Data: 2020-03-17 06:48:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-15 19:08, XL wrote:
> [...]
> kraju jak Polska, a w istocie będącego mieszanką leminga, pretensjonalnego
> Europejczyka, pseudonowoczesnego postępowca, lewicowego tolerancjonisty,
> pensjonarskiego światowca, progresywnego koniunkturalisty, politpoprawnego
> oportunisty czy też antyklerykała. Ten widz to największy skarb TVN. Ten
> widz przekłada się na wysokie udziały w tzw. komercyjnej części widowni,
> czyli przekłada się na reklamy, a zatem na pieniądze. Idealny widz TVN ma
> być właśnie mieszanką tego, co wymieniłem, bo taki widz ma dla tej stacji

to-miec-zludzen-ze-wlasciciel-zmieni-tvn

To nie tylko pelikany, lykajace stuf z telewizji niemieckiej. Problem
jest znacznie szerszy i glebszy :)

https://www.youtube.com/watch?v=g0hOtVAANU8

pozdrawiam serdecznie

17. Data: 2020-03-17 09:04:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 22:38, m...@g...com pisze:

> podziwiam ciebie
> ---
> Nie zapatrz siem! ;)
> Uwazaj na packe! ;P
> PO glacy ;))))

KARAlucha

--
gazebo

18. Data: 2020-03-17 09:05:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 22:36, m...@g...com pisze:

> [...]
> Cieszmy się i radujmy, albowiem nasza nagroda
> wielka jest w niebie ktore POsrod Nas juz JEST! :D

no to ZEgnamy grupowicza

--
gazebo

19. Data: 2020-03-17 09:06:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 05:48, Izaura pisze:

> pozdrawiam serdecznie

o kurwa, przestraszylem sie

--
gazebo

20. Data: 2020-03-17 11:04:42

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2020 o 10:47, m...@g...com pisze:

to-miec-zludzen-ze-wlasciciel-zmieni-tvn

> Gdy usilnie chcemy widzieć diabła to w końcu go zobaczymy...
> ---
> Rownie dobrze mozna chciec zobaczyc Boga
> TYm bardzie [jesli]ze faktycznie istnieje
> [tak Bog jak i ten co chcial byc jak Bog] ;P

Tylko czy Oni są do rozpoznania przez śmiertelnika? Przecie "diabelskie
rogi" to raczej metafora. A profesja taka że musi mieć jakieś atuty aby
kuszenie było skuteczne. A te atuty to możliwe że uroda, wdzięk
osobisty, prezenty i obietnice rozdawane na lewo i prawo, Natomiast jak
może wyglądać Bóg, który w sumie nic nie obiecuje tylko grozi? A więc
jeszcze raz - jak rozpoznać to Dobro i odróżnić je od Zła?

PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?
Piekło zamarzło ?