Kwarantanna!!! :)

101. Data: 2020-03-22 14:15:08

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 13:07, m...@g...com pisze:
> UMIERASZ
> ---
> TY PIERWSZY

MArzenia FAjna SPrawa :]

--
gazebo

102. Data: 2020-03-22 18:54:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 marca 2020 14:14:25 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
sie-od-braku-apetytu-i-biegunki-co-to-oznacza-dla-da
lszego-przebiegu-choroby/76822

> LUbie WOde

E chopaki ja wolę WÓdę ;)

103. Data: 2020-03-22 20:01:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 20:57, XL pisze:

> OMG, przed chwilą odkryłam, skąd mogłam to złapać! - pierwsze objawy miałam
> 8go lutego, a wcześniej 27 STYCZNIA spotkałam się z kilkoma koleżankami, z
> których dwie były świeżo po nartach, jedna w Turcji, druga W AUSTRII w tym
> sławetnym kurorcie!

Niesamowity zbieg okoliczności... Że akurat W TYM kurorcie i że akurat
po tym dostałaś kaszlu.
A jakie odkrycie!

Długo wymyślałaś tą bajeczkę? Pewnie zajęło ci to krócej, niż
religianckiemu typowi wymyślenie relacji włoskiego lekarza rumuńskiego o
nawróceniu. Do czego ci religianci są zdolni, to przechodzi ludzkie
pojęcie...
Ręce opadają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

104. Data: 2020-03-22 20:02:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 20:58, XL pisze:

> To spieprzaj tam, gdzie mnie nie ma. Proste, dziadu.

Uprzejmie proszę o wzajemność.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

105. Data: 2020-03-22 23:14:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> PO NAS CHOCBY POtop
> Milego POtopu ;P

LUbie WOde
---
Jak ciem zaleje
POwiem "W imie
Ojca-Syna-Ducha
i zmieniem ci
Imie na jakies
PObozne. Alfons
"De Liguori" na
ten przyklad ;P
Zaozyciel Redem
Ptorystow, tak
tych od Rydzyka
;))))))))))))))
POnoc Masoneria
tak go nienawid
zila ze zrobili
mu z Imienia je
sien sredniowie
cza medialnie ;P

106. Data: 2020-03-22 23:16:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> UMIERASZ
> ---
> TY PIERWSZY

MArzenia FAjna SPrawa :]
---
Ale odPOwiadasz
Mnie czy sobIe? ;P

107. Data: 2020-03-23 06:59:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-22 20:01, Kviat wrote:

> [...]
> religianckiemu typowi wymyślenie relacji włoskiego lekarza rumuńskiego o
> nawróceniu. Do czego ci religianci są zdolni, to przechodzi ludzkie

Aj, waj!!!

108. Data: 2020-03-23 07:27:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> religianckiemu typowi wymyślenie relacji włoskiego lekarza rumuńskiego o
> nawróceniu. Do czego ci religianci są zdolni, to przechodzi ludzkie

Powiedz to pozostałym ,,religiantom" zarażonym przez wesołe towarzystwo
wracajace z Ischgl, no i oczywiście wyślij swoje wynurzenia do twojej
wyroczni:
https://wyborcza.pl/7,155287,25802705,europa-zarazil
a-sie-w-ischgl-narciarskiej-ibizie-z-miasteczkiem.ht
ml

> Ręce opadają.

U ciebie nie tylko ręce. To widoczne. Wysoki poziom żółci obniża poziom
testosteronu - robi z faceta bezpłciową złośliwą bezjajeczność.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-03-23 14:16:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 07:27, XL pisze:

> Powiedz to pozostałym ,,religiantom"

A po co miałbym twoją bajeczkę komuś opowiadać?

> U ciebie nie tylko ręce. To widoczne. Wysoki poziom żółci obniża poziom
> testosteronu - robi z faceta bezpłciową złośliwą bezjajeczność.

U ciebie wysoki poziom żółci podwyższa poziom testosteronu, to widoczne
- robi z kobiety bezpłciowego babochłopa rasistkę i homofobkę, która
lubi towarzystwo prawackich kryptogejów. I odbiera rozum.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

110. Data: 2020-03-23 16:11:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 22:14, m...@g...com pisze:

> LUbie WOde
> [...]
PO CZym zamieniSZ sie w DZdzownice i POjdziesz na RYby

--
gazebo

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?