Kwarantanna!!! :)

81. Data: 2020-03-21 20:19:39

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 18:37, XL pisze:
> <m...@g...com> wrote:
>>> https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/wstrzasaja
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> Siem topiom, gdy majom stan cięzki - bo płuca im pękają i nastepuje liza
> komórek.
> SUCHY męczacy kaszel i gorączka powyzej 38 to koronkowa robota - wg opisów
> stanu lekkiego. Suchy - brak wydzieliny - znaczy że płuca jeszcze ok.
> Dlatego zyję. Gdybym miała mokry, to by mnie już tu nie było.

nie bylo cie tu i bylo dobrze

--
gazebo

82. Data: 2020-03-21 20:57:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> stanu lekkiego. Suchy - brak wydzieliny - znaczy że płuca jeszcze ok.
> Dlatego zyję. Gdybym miała mokry, to by mnie już tu nie było.

I to było od 9 lutego - prawie miesiąc przed ,,pacjentem zero"! Na pewno
mnóstwo osob w kraju miało te same dolegliwości już wcześniej, tylko brane
za ,,grypę". I akurat tego faceta wzięto pod lupę, bo wrócił z Niemiec. A w
Polsce na bank inni też już chorowali.
Objawy identyczne jak moje - ja w życiu (długim) nie miałam tak silnego
nieproduktywnego kaszlu. Chwilami miałam wrażenie, że dostanę skurczu
mięśni międzyżebrowych i nie nabiorę już powietrza.

OMG, przed chwilą odkryłam, skąd mogłam to złapać! - pierwsze objawy miałam
8go lutego, a wcześniej 27 STYCZNIA spotkałam się z kilkoma koleżankami, z
których dwie były świeżo po nartach, jedna w Turcji, druga W AUSTRII w tym
sławetnym kurorcie! Ta druga wyglądała bardzo źle, jej widok mnie przeraził
Spotkanie było przesuwane, bo ona z jakichś powodów długo nie mogła wrocić
z tej Austrii z tych nart - że niby jakieś badania, coś z mężem - a jak ją
zobaczyłam, to była przezroczysta i blada jak ściana, nawet włosy jej tak
dziwnie wisiały... Jak wsiadała do samochodu, to jak staruszka.
No i mam źródło.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

83. Data: 2020-03-21 20:58:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> nie bylo cie tu i bylo dobrze

To spieprzaj tam, gdzie mnie nie ma. Proste, dziadu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

84. Data: 2020-03-21 21:37:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 19:58, XL pisze:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> To spieprzaj tam, gdzie mnie nie ma. Proste, dziadu.

WYSTAW ZNAKI Z OSTRZEZENIEM

--
gazebo

85. Data: 2020-03-21 21:37:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 19:57, XL pisze:
> [...]
> zobaczyłam, to była przezroczysta i blada jak ściana, nawet włosy jej tak
> dziwnie wisiały... Jak wsiadała do samochodu, to jak staruszka.

UMIERASZ

--
gazebo

86. Data: 2020-03-21 21:55:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> UMIERASZ

Przeciwnie - przechorowałam i nabyłam odporność.
Spadaj.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

87. Data: 2020-03-21 22:00:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 20:55, XL pisze:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> Przeciwnie - przechorowałam i nabyłam odporność.
> Spadaj.

UMIERASZ NIE BOJ SIE PRAWDY

--
gazebo

88. Data: 2020-03-21 22:25:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> UMIERASZ NIE BOJ SIE PRAWDY

LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

89. Data: 2020-03-22 01:21:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanu lekkiego. Suchy - brak wydzieliny - znaczy że płuca jeszcze ok.
> Dlatego zyję. Gdybym miała mokry, to by mnie już tu nie było.

Nie bylo nas byl las
Nie bedzie nas i lasa
Zostanie kamieni masa
vel kupa ;)