Kwasniewski o jablkach

171. Data: 2004-03-03 12:54:12

Temat: Odp: Kwasniewski o jablkach
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> nie, to nie to. Bedzie to post o Cooler-ze chociaz to nie on jest tematem
> tej grupy, ale poniewaz naciskasz na ten temat to prosze bardzo.
> Tytulem wstepu: jestem na KF-ie u Cooler-a (sam wielokrotnie to mowil), moje
> wypowiedzi zna wylacznie na podstawie postow ktore sa odpowiedziami na moje
> posty, a wiec juz "obrobione" przez odpowiadajacego (sam to powiedzial),
> nigdy nie pytal o uscislenie moich wypowiedzi ani o szczegoly.

Powiem Ci tak, ja KF nie używam i generalnie ta idea
mnie trochę bawi. Jak mam czas to czytam jak leci
jak nie mam to wybiórczo, najpierw tych którzy
mają przeważnie coś do powiedzenia. Gdybym zastosował
KF to nie za przekleństwa, błędy w netykiecie
czy ortografii ale za brak treści. Możliwe że Ty też
byś tam wylądował i nie pogadalibyśmy sobie
jak to nam się udało. Miewasz okresy w których
piszesz byle pisać, jednolinijkowe bez treści posty
z dużą dawką negatywnych emocji, nie pamiętam za co
wylądowałeś w KF u Coolera ale może to było w takim
ciągu?

> [...]
> okreslonych produktow z jadlospisu zaczelo sie w 1991 roku(powod:
> stwierdzenie u mnie kolejnej groznej choroby), a skonczylo sie w 1999
> przejsciem na DO. W ciagu tych 8 (osmiu)lat , bylem na trzech okreslonych
> dietach. A wiec srednio 2,5 roku na jednej i w rzeczywistosci prawie tak
> bylo.
>
> Dalej: z moich "szczatkowych" wypowiedzi, ze stwierdzen wyciagnietych z
> kontekstu, bez zadnej(!) dyskusji ze mna, wyplodzil opinie o moich szarych
> komorkach. (czy ten model "obrobki" czegos Ci nie przypomina?)

No faktycznie jest taki nowy kierunek w psychologii zwany DO ;)

> [...]
> nie wydarzylo(przywyklem), ale!....
> nagle model splodzony przez Cooler-a stal sie "standartem". Grupa "wzajemnej
> adoracji i wsparcia" zaskoczyla bez pudla. NIe jest to grupa ze statutem czy
> szefem, ale raczej system naczyn polaczonych.Ciekawe jest to ze grupy nie
> tworza "wyznawcy" jednej diety, sa wege , MM ludzie ktorych diety nie znam i
> nic mnie to nie obchodzi, ale jest tez....... Opty(!!). Motywacje tej osoby
> sa mi obojatne, ale to rozwala jeszcze jeden mit o DO jako sekcie? Zeby bylo
> jeszcze zabawniej ta osoba tez uzywa takich sformulowan ;)

Ja Ci proponuje tym wszystkim się nie przejmować,
zobacz co się dzieje w 'stodole' tam jest etykietowanie
taśmowe (oczywiście nie wszyscy się w to bawią).
Ponieważ jestem stroną w tym chorym konflikcie
do-wege to moje zdanie nie można uznać za obiektywne
ale całą tą akcję wymyślił Kwaśniewski w części
ideologicznej swoich dzieł i to jego należy napiętnować
za to co się wyprawia.

pozdrawiam Chaciur

172. Data: 2004-03-03 13:42:32

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> bylem na trzech okreslonych dietach. A wiec srednio 2,5 roku na
> jednej i w rzeczywistosci prawie tak bylo.

Jedyne, co zrozumialam z twego postu, to te pare zdan.

> [...]
> obojatne, ale to rozwala jeszcze jeden mit o DO jako sekcie? Zeby
> bylo jeszcze zabawniej ta osoba tez uzywa takich sformulowan ;)

Wiesz Jurek- w zasadzie nie wiem co co ci chodzi w tej calej dyskusji, jask
widzisz, wiekszosc grupowiczow w ogole sie nie wtraca.... bo maja szczerze
dosc tych personalnych dyskusyjek, dygresji i napadow, zas ty- jesli dobrze
zrozumiaalm, co napisales- wszystkich z tej grupy wrzucasz do 1 worka, nawet
nie starajac sie poznac zasad diet o ktorych pisza, bo cie to guzik
obchodzi.
Prowadzisz tutaj jakies wielowatkowe dywagacje, ktorych sensu ja calkiem nie
lapie, podejrzewam,ze wiekszosc.
Moze czas zakonczyc te watki i dac sobie spokoj? I moze juz wystarczy tych
personalnych atakow na Coolera, Chaciura, tudziez inne osoby,
to jest grupa o diecie. Tak mi sie przynajmniej wydawalo.
I warto by bylo tematyki trzymac.
Sadze, ze pod moja wypowiedzia podpisza sie inne osoby czytajace ta grupe a
chcace sie czegos dowiedziec, opisac swoj problem lub sukces, by nie musialy
sie w koncu orientowac, kto po ktorej stronie okopow siedzi.
Tyle mojego kazania. Hafsa

173. Data: 2004-03-03 14:47:59

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> poniewasz powiedzialem ze pogrzebie na psw, to zaczelem to robic (stara
> szkola -slowo wazniejsze od papieru na ktorym go zapisano), i mam dosc!
> takiej koncentracji zadecia misyjnego, nietolerancji, lekcewazenie opini
> innych, poczucia wyzszosci, dzielenia na "my" (lepsi) i "oni"( gorsi) juz
> bardzo dawno nie widzialem! Nie ma we mnie ani procenta masochisty, i nie
> zamierzam sie umartwiac w celu.... . Bede zagladal na psw, ale nie za czesto
> :((((
a zaczęło się to kiedyś w zamierzchłych czasach:
jacek optymal 'pomylił' grupy
http://tinyurl.com/2komu
Leszek Serdyński próbuje odmitologizować wegetarianizm
przy okazji zaczyna swoją edukację przez cierpliwych grupowiczów
http://tinyurl.com/2k9le
Pszemola zwierzenia z kontaku z samym mistrzem
http://tinyurl.com/2wrcp

> troche dziwna ta twoja definicja wegetarianizmu, 100g tluszczu to bardzo
> duzo w porownaniu ze 100g swiezej jarzyny.

Na prawdę nie mogę się pokapować co Ty rozumiesz
pod pojęciem wegetarianizm?
szukałem definicji z pozawegetariańskich stron:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wegetarianizm
jak zwykle zarzut 'zdrowotnościowy' czyli ta cysteina
jest chybiony jak się chcesz umartwiać to zobacz
http://tinyurl.com/2ewoq

> wegetarianinem !?. O drazu zaznaczam zeby nie bylo "jaj" nie myslalem nad
> tym , ani nie analizowalem, taka szybka idea!

tak, tak to też było omawiane,
ja nawet chciałem spróbować 2 miesiące DO w wersji wegańskiej,
ale wtedy wyszło że DO to nie tylko BTW :)

> dlaczego? to zelezy od punktu widzenia, poza tym nie generalizowal bym tego
> stwierdzenia.

ja mówię o _średniej_, czyli generalizuje

> to zalezy jak kto "widzi" stosunki miedzy ludzmi, dla jednego jest to "stala
> ostra konkurencja o .... wszystko"

naśladowanie świata zwierząt

> dla innych jest zasada "moja wolnosc
> konczy sie tam gdzie zaczyna sie wolnosc innego".

na to już może wpaść tylko istota myśląca obarzona sercem,
tu się zaczyna tzw 'filozofia'

pozdrawiam Chaciur

174. Data: 2004-03-03 14:48:06

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Sadze, ze pod moja wypowiedzia podpisza sie inne osoby czytajace ta grupe a
> chcace sie czegos dowiedziec, opisac swoj problem lub sukces, by nie musialy
> sie w koncu orientowac, kto po ktorej stronie okopow siedzi.

Może nie do końca w temacie ale się podłączę.

Ta grupa ma swoje nieformalne podgrupy:
1. odchudzanie
2. naukowe podejście do diety
3. święta wojna do-wege
4. ...
.
.
.

Ja Cię doskonale rozumiem Hafsa, że Ty masz dość punktu 3.
Jest tylko jeden problem, placówka misyjna DO na psw
ustanowiona tam w 1999 roku i działająca nieprzerwanie.
Czy masz jakiś pomysł na pozbycie się tego wrzoda?
Może ma taki pomysł ktoś inny?
. pl.misc.dieta miała dać możliwość przejścia dyskutującym
tam misjonarzom tutaj, stąd ten zapis:
'Dopóki nie zaistnieje adekwatna grupa *.advocacy, dopuszczalna
jest tematyka wyższości jednej diety nad inną, pod warunkiem
zachowania kultury wypowiedzi.'

pozdrawiam Chaciur

175. Data: 2004-03-03 14:59:06

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur wrote:
> Ta grupa ma swoje nieformalne podgrupy:
> 1. odchudzanie
> 2. naukowe podejście do diety
> 3. święta wojna do-wege
> 4. ...

no i ok, odnosnie punktu 1 i 2

> Ja Cię doskonale rozumiem Hafsa, że Ty masz dość punktu 3.

wiesz, nie tylko ja.Tego po prostu nie da sie czytac.

> Jest tylko jeden problem, placówka misyjna DO na psw
> ustanowiona tam w 1999 roku i działająca nieprzerwanie.
> Czy masz jakiś pomysł na pozbycie się tego wrzoda?

No coz, jako zadeklarowana optymalna subskrybuje tez newsy na
dieta-optymalna.info ale tam jest to samo dokladnie.
Mnie sie juz anwet meczyc wzroku nie chce gdy zamiast dykskutowac o diecie
wyciaga sie jakies osobiste...........

> Może ma taki pomysł ktoś inny?

Ja nie mam, blagam o rozsadek i umiar. Albo o mniejsze kb posty i nie
cytowanie zbedenj tresci przez n watkow.Albo zaleznie
watku -Chaciur-Jurek-Cooler . zaznacze-ignoruj wtek i bede miec z glowy.

> [...]
> 'Dopóki nie zaistnieje adekwatna grupa *.advocacy, dopuszczalna
> jest tematyka wyższości jednej diety nad inną, pod warunkiem

Dobrze,ze dopisales ta uwage koncowa, ok, prosze bardzo mzona dyskutowac o
wyzszosci jedej diety nad druga- tylko plizzzzz o ta ostatnia czesc.I
dyskusje na temat, czyli o diecie.

> pozdrawiam Chaciur

Prosze nie rpzyjac tego jaka atak personalny na nikogokolwiek.Po prostu czas
troszke rozluznic atmosfere.Hafsa
PS moze na koniaczek wszystkich zaprosze? albo soczek?
ALbo wg diety i gustu kazdy sam sobie zazyczy co zechce ;-)))

176. Data: 2004-03-03 16:32:31

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i to koniec dyskusji o Cooler-ze&Co
>
> sugerujesz spisek grupy przeciwko tobie???

czlowieku gdzie ja to napisalem!?

> czyzby pierwszy wspólny front wege i opty wespól z mm i innymi
dietami.sadze
> Jurku ,że jak nikt dotad polaczyłes grupowiczów róznych diet.
> ale nie bierz tego do siebie to jest grupa dyskusyjna.

nie szukaj w moim poscie tego czego tam nie ma. przeczytaj dokladnie i
spokojnie to co napisalem. I dla spokoju duszy twej , wcale nie jestem
pierwszym "celem". Ale mozesz spac spokojnie , ani mnie tp zieby ani parzy.
Stwierdzam fakt i ide dalej.

Jurek

177. Data: 2004-03-03 16:40:08

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z dużą dawką negatywnych emocji, nie pamiętam za co
> wylądowałeś w KF u Coolera ale może to było w takim

wszystko jest mozliwe, ale ta wiedza do niczego nie jest mi potrzebna

> No faktycznie jest taki nowy kierunek w psychologii zwany DO ;)

;)))))))))))))))))))))))))))

> [...]
> ale całą tą akcję wymyślił Kwaśniewski w części
> ideologicznej swoich dzieł i to jego należy napiętnować

ja nie traktuje grup dyskusyjnych jak grup decydujacych o "byc albo nie byc
ludzkosci", na poczatku "wlazlem" na te grupy zeby szukac odpowiedzi na
pytania ktorych mialem wiele, szybko zostalem z tego wyleczony ;). Im wiecej
dyskutantow zacznie traktowac wymiane opini z mniejszym "ladunkiem"
emocjonalnym tym lepiej. Jak mam juz "over doze" to "ide" na grupy bardziej
techniczne i juz jestem zen ;)

Jurek

178. Data: 2004-03-03 16:53:54

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@b...adresu> a écrit dans le message de

> Jedyne, co zrozumialam z twego postu, to te pare zdan.

przykro mi z tego powodu :(

> [...]
nawet
> nie starajac sie poznac zasad diet o ktorych pisza, bo cie to guzik

wiec jednak nie zrozumialas nic z tego co napisalem,

> Prowadzisz tutaj jakies wielowatkowe dywagacje, ktorych sensu ja calkiem
nie
> lapie, podejrzewam,ze wiekszosc.

teraz to ja Cie nie rozumiem? czy to ze mam cos do powiedzanie o miodzie
(cwiczylem to na sobie) o jablkach(owoce przez dlugi okres byly bardzo wazna
czescia mojego menu), i kilku innych rzeczach ktore poznawalem przez dlugi
czas , jest bez sensu? Czy Ty wypowiadajac sie w wiekszosci watkow tej grupy
masz jakis "wyzszy" cel? W zyciu bym tego nie pomyslal, a widze ze chyba sie
mylilem. Czy rowniez jak biore udzial w dyskusjach na grupach o tematyce
"historia" to to musi miec jakis z DO? Bez przesady!

> Moze czas zakonczyc te watki i dac sobie spokoj? I moze juz wystarczy tych
> personalnych atakow na Coolera, Chaciura, tudziez inne osoby,

i mnie to wytykasz! Czy to ze dyskutujemy z Chaciurem w mega watkach o
DIECIE!!! jest atakiem personalnym na niego ?! Czy nie znudzil Ci sie motyw
"opty jak krytykuja" to to sa ataki personalne, jak obrabia sie d...
optymalnym to to jest konstruktywna dyskusja. A zanim zaczniesz mi jeszcze
cos zarzucac to moze jednak przeczytaj poczatek mojego postu

> to jest grupa o diecie. Tak mi sie przynajmniej wydawalo.
> I warto by bylo tematyki trzymac.

i oczywiscie to ja jestem tym ktory zajmuje sie wylacznie "obrobka" osob,
jezeli tak to widzisz to to jest twoj problem, smutne

> [...]
musialy
> sie w koncu orientowac, kto po ktorej stronie okopow siedzi.

troche wiecej obiektywnosci by nie zaszkodzilo, i staraj sie unikac
wzmacniania swoich postow "liczba mnoga" tu kazdy mowi za siebie. Chyba ze
jest cos w regulaminie czego nie zauwazylem?

Jurek

179. Data: 2004-03-03 16:57:12

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dopuszczalna
> jest tematyka wyższości jednej diety nad inną, pod warunkiem

moze rowniesz jakis pomysl na pozbycie misji wege na
"news.dieta-optymalna.info"? TO BYL ZART!
Udzial na grupach poswieconych okreslonej diecie , ludzi o innych pogladach
na temat zywienia sie moze te grupy wzbogacic i zapobiec kreceniu sie w
kolko.

Jurek

180. Data: 2004-03-03 17:51:58

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:
[ciach calosc]
nie bede z toba wchodzic w kolejna mega dyskusje, co powiedziales a czego
nie powiedziales, co ci sie pomyslalo, a czego nie.
Widze,ze widzisz tylko wlasne podworko.A szkoda.
Piszac w liczbie mnogiej mam na mysli to, co pisza inne osoby w innych
watkach-nie rzuce linkami, by nie przedluzac. Potrafisz tylko ripostowac
czasem nie wiadmomo komu i na jaki temat, cytujac caly post a kwitujac
jednym slowem, nic nie wnoszacym.Byle COS napisac.
To jest pl.misc.dieta a nie pl.misc.dieta.optymalna, bo pomysl stworzenia
takowej zwyczajnie nie przeszedl. Czemu? No coz, bede dziecinna, jak
powiem:"wiem, ale nie powiem!"
Dyskusje z toba w tym temz\cie uwazam za zakonczona.Szkoda mojego czasu a ty
jestes na tyle niedotykalski,ze w zaden sposb zwrocic uwagi nie mozna.Wiec
sobie dyskutuj, byle sie nie okazalo,ze robisz to sam ze soba.
Hafsa
PS a w ramach obiektywizmu przeczytaj sobie swoja rozmowe z Chaciurem w tym
watku-faktycznie byla o diecie EOT !!!!!

MM?
zapijanie posilkow
[mm] mleko tluste?
sponiewierany miód