Odp: Kwasniewski o jablkach

From: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Kwasniewski o jablkach
Date: Wed, 3 Mar 2004 15:47:59 +0100
<c1mv76$tu8$1@absinth.dialog.net.pl> <c1n0qi$ev0$1@news.onet.pl>
<c1n5iu$1sad$1@mamut.aster.pl> <c1o49m$kat$1@news.onet.pl>
<c1o6k1$2s3n$1@mamut.aster.pl> <c1o79t$evl$1@inews.gazeta.pl>
<c1o7rr$2t4m$1@mamut.aster.pl> <c1o8kp$jhh$1@inews.gazeta.pl>
<c1oakj$3086$1@mamut.aster.pl> <c1oese$d0g$1@inews.gazeta.pl>
<c1ofet$3rj$1@mamut.aster.pl> <c1pe4o$op$1@inews.gazeta.pl>
<c1pkco$op1$1@mamut.aster.pl> <c1pver$dmv$1@inews.gazeta.pl>
<c1pvsb$13f1$1@mamut.aster.pl> <c1q15f$j63$1@inews.gazeta.pl>
<c1v6j8$jb0$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vbc1$jn0$1@inews.gazeta.pl>
<c1vg8n$lvm$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vmfo$7fl$1@inews.gazeta.pl>
<c21lct$9qr$1@nemesis.news.tpi.pl> <c21v3r$l78$1@inews.gazeta.pl>
<c222vu$h31$1@nemesis.news.tpi.pl> <c22nnn$no$1@inews.gazeta.pl>
<c24e0u$bi0$1@nemesis.news.tpi.pl> <c24k71$np4$1@inews.gazeta.pl>

jurek wrote:

> poniewasz powiedzialem ze pogrzebie na psw, to zaczelem to robic (stara
> szkola -slowo wazniejsze od papieru na ktorym go zapisano), i mam dosc!
> takiej koncentracji zadecia misyjnego, nietolerancji, lekcewazenie opini
> innych, poczucia wyzszosci, dzielenia na "my" (lepsi) i "oni"( gorsi) juz
> bardzo dawno nie widzialem! Nie ma we mnie ani procenta masochisty, i nie
> zamierzam sie umartwiac w celu.... . Bede zagladal na psw, ale nie za czesto
> :((((
a zaczęło się to kiedyś w zamierzchłych czasach:
jacek optymal 'pomylił' grupy
http://tinyurl.com/2komu
Leszek Serdyński próbuje odmitologizować wegetarianizm
przy okazji zaczyna swoją edukację przez cierpliwych grupowiczów
http://tinyurl.com/2k9le
Pszemola zwierzenia z kontaku z samym mistrzem
http://tinyurl.com/2wrcp

> troche dziwna ta twoja definicja wegetarianizmu, 100g tluszczu to bardzo
> duzo w porownaniu ze 100g swiezej jarzyny.

Na prawdę nie mogę się pokapować co Ty rozumiesz
pod pojęciem wegetarianizm?
szukałem definicji z pozawegetariańskich stron:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wegetarianizm
jak zwykle zarzut 'zdrowotnościowy' czyli ta cysteina
jest chybiony jak się chcesz umartwiać to zobacz
http://tinyurl.com/2ewoq

> wegetarianinem !?. O drazu zaznaczam zeby nie bylo "jaj" nie myslalem nad
> tym , ani nie analizowalem, taka szybka idea!

tak, tak to też było omawiane,
ja nawet chciałem spróbować 2 miesiące DO w wersji wegańskiej,
ale wtedy wyszło że DO to nie tylko BTW :)

> dlaczego? to zelezy od punktu widzenia, poza tym nie generalizowal bym tego
> stwierdzenia.

ja mówię o _średniej_, czyli generalizuje

> to zalezy jak kto "widzi" stosunki miedzy ludzmi, dla jednego jest to "stala
> ostra konkurencja o .... wszystko"

naśladowanie świata zwierząt

> dla innych jest zasada "moja wolnosc
> konczy sie tam gdzie zaczyna sie wolnosc innego".

na to już może wpaść tylko istota myśląca obarzona sercem,
tu się zaczyna tzw 'filozofia'

pozdrawiam Chaciur