Kwiatek medyczny

21. Data: 2007-11-30 18:05:54

Temat: Re: Kwiatek medyczny
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:62a2.000000d2.47504e26@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Stosuję imbir, kurkumę,jakieś kapsułki z papają, cynamonem i
> lukrecją, artreum, czyli prochy z glukosaminą.Końską maść,żywokost,
> daturę, magnetronik, krioterapię, diprofos, wodę destylowaną, czyli
> ZeelT. Rdest od Jarka. Szczodrak. Seler.Rokowania dobre,niesprawne
> najwyżej 10% czlowieka i na wagę i na długość.Reszta zdrowa jak byk.

Hejka. To jeszcze spróbuj schudnąć ze 20 kg. Mnie się nie udaje ale
podobno radykalna redukcja ciężaru ciała przynosi rewelacyjne rezultaty. :-)
Pozdrawiam szczupło Ja...cki
PS Czy taki boletus skarży się na reumatyzm? ;-)

22. Data: 2007-11-30 18:07:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]

Na jaskry musisz poczekać - zbiera się w trakcie kwitnienia.

23. Data: 2007-11-30 18:12:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stawy polecam światłoterapię.

Napisz parę słów na ten temat na forum, bo i tak nie ma nic ciekawego
o zielskach.Miałem kiedyś naświetlanie niebieskim światłem,ultradźwięki itp.
Reumatolog proponował mi lampę Bioptron, chciał mi sam sprzedać, nawet
prezentację moim kolanom zrobić, ale entuzjazmu nie wzbudził.Pięc razy
dziennie na jedno kolano po 20 minut naświetlania.Wolę prochy.
Pozdrawiam.Mirzan

24. Data: 2007-11-30 18:35:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. To jeszcze spróbuj schudnąć ze 20 kg. Mnie się nie udaje ale
> podobno radykalna redukcja ciężaru ciała przynosi rewelacyjne rezultaty. :-)

Dziś nie zjadłem śniadania, może jutro też się uda.Jest to teoria złośliwych
chudzielców.Na rękach rzadko chodzę, a łokieć też mnie boli i po co chuść?
A Boletus cały zniknął, to chyba jeszcze gorzej.Żartowanie z czarów kosztowało
mnie kiedyś 9 dni choroby, bardzo bolesnej.
Poizdrawiam.mirzan

25. Data: 2007-11-30 19:08:53

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Dziś nie zjadłem śniadania, może jutro też się uda.Jest to teoria złośliwych
> chudzielców.Na rękach rzadko chodzę, a łokieć też mnie boli i po co chuść?
> A Boletus cały zniknął, to chyba jeszcze gorzej.

Uuuuuuuuuu, i apetytu nie masz, znaczy masz to samo co ja ;-)
Boletusa mi też brakuje :-(
Znaczy, że na leczeniu nie możemy oszczędzać:

Litr spirytusu, litr wody, ćwierć kg cukru, garstka czarnego pieprzu,
kieliszek karmelu.
Pieprz zalać spirytusem i pozostawić na 2 tygodnie.
Wodę zagotować z cukrem, połączyć z karmelem, wystudzić.
Syrop połączyć z przecedzonym spirytusem,
wlać do butelek, pozostawić na kilka dni.

Pić 1 szklankę do śniadania.
Kurację powtarzać do skutku :-)

I zima zleci nie wiadomo kiedy ;-)Byle do wiosny,

Jacek

26. Data: 2007-11-30 19:31:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zima zleci nie wiadomo kiedy ;-)Byle do wiosny,

Ro dziesięciodniowa kuracja na żołądek. Ale wiosnę przyspieszy napewno.
Pozdrtawiam.Mirzan

27. Data: 2007-12-01 08:20:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message

Znam daleko prostszy usus (z Podlasia) łyżeczka od herbaty mielonego pieprzu
do ust i setka wódki czystej (x 5)... Jak nie dobije, to wyleczy z choroby
wrzodowej.

28. Data: 2007-12-01 08:36:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam daleko prostszy usus (z Podlasia) łyżeczka od herbaty mielonego pieprzu
> do ust i setka wódki czystej (x 5)... Jak nie dobije, to wyleczy z choroby
> wrzodowej.

Jest to sposób na kaca.Aby go mieć.[x 5]
Pozdrawiam.Mirzan

29. Data: 2007-12-01 08:39:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A spluwasz przez lewe ramie?

Nie, nóg na stół też nie zakładam, czy to źle?
Pozdrawiam. Mirzan

30. Data: 2007-12-01 08:57:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to sposób na kaca.Aby go mieć.[x 5]
> Pozdrawiam.Mirzan

Najlepszy kwas z kapusty lub ogórków.

Bielenie drzew
czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?