Re: LAZIENKA - podyskutujmy

Data: 2010-06-17 10:08:40
Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

> Im jaśniejsze, tym niby mniej zmniejsza (na powiększenie nie licz ;) ).
> Tradycyjnie - im mniej linii podziału, tym mniej zmniejsza.
> To chyba rzecz gustu, ważniejsza jest fuga. Ja jestem zwolennikiem małych.
> U ciebie chyba duże kafle z wąską fugą byłoby najlepiej.

Zastanawiam sie tylko jak dalece duze w malym pomieszczeniu (150*200cm) moga
byc?
Czy nie bedzie przesada np. 32*32 lub 33*33?
Albo czy moga byc kafle prostokatne 25*80 polozone w poziomie? nie bedzie to
groteska?

> IMO skończyć na pewnej wysokości (np. parę - paręnaście cm poniżej
> górnej linii drzwi).

Myslalem do sufitu. Widzialem jedna linia ponad drzwi. widywalem rownoz
drzwiami. ale ponizej? Napewno tak moze byc?

> Weź też pod uwagę, że w tak małej łazience ta glazura i terakota będzie
> jedynie dodatkiem do reszty...

wiem, i stad tyle moich watpliwosci.