Re: LAZIENKA - podyskutujmy

Data: 2010-06-17 12:30:37
Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

batria termostatyczna:

> Skad ciepla woda ? Jezeli ogrzewacz gazowy to moze byc klopot z
> utrzymaniem zadanej temperatury na termostatycznej.

Z miasta, centralne ogrzewanie i podgrzew wody na zewnatrz.

> Mnie sie zawsze wydawalo, ze jasne powieksza i takie mam. Ale widzialem
> kilka lazienek z bardzo ciemnymi plytkami i efekt niezly.

Brakuje mi wyobrazni. Nie widze tych czarnych plytek.

Moze sa gdzies strony gdzie mozna sobie na www zaprojektowac lazienke
i "przeladowac" to roznymi kolorami? Oraz poogladac w 3D?>

> Podluzne duze. Kladzione pionowo - to tez wbrew moim dotychczasowym
> przekonaniom.

Tak polozyles? I ladnie wyszlo, nie jest lazienka za bradzo "optycznie
spionizowana"?

> Sufit rozpinany !

Co to jest? Rozpinany = naciagany?
Nie wiem czy moglbym to zrobic, pomieszczenie ma tylko 245cm wysokosci.