Re: Leki - pytanie głównie do pacjentów

Data: 2006-07-18 22:16:57
Temat: Re: Leki - pytanie głównie do pacjentów
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:ly1hqqnr2ln4.dlg@always.coca.cola...

> Heh... Miła dla ucha utopia:)

Nie taka znów utopia:-) Używam programu MPsystem, który jest bezpłatny
(Medycyna Praktyczna co jakiś czas dodatkowo podsyła na CD). Jest baza
leków, i ich aktualne ceny, mam wpisanych tam wszystkich pacjentów, wraz
z kiedykolwiek przepisanymi im przez mnie lekami, bo program wystawia
recepty i zapisuje je ku wiecznej pamięci. Wiem więc czego i ile, i
kiedy zapisałem. Oczywiście dotyczy to recept wystawianych przeze mnie i
od czasu gdy używam programu, tj od blisko półtora roku. Jeśli dokonują
sie zmiany w refundacji i na listach, to są one dostępne poprzez
internet, w formie aktualizacji, pobieranej dosłownie w ciągu
kilkudziesięciu sekund już w dniu ich wprowadzania. W razie kontroli z
NFZ mam wszystkie recepty w programie - nic nie moze umknąć, bo gdybym
nawet próbował wykasować receptę, to pojawia się komunikat, że nie da
się jej usunąć - została przecież wydrukowana:-)))
Aby nie być posądzonym o reklamę MPsystemu powiem całkowicie
obiektywnie, że jest super (choć ma jedna małą wade).
--
Marek Li