Re: Lippia !;}

Data: 2013-09-24 23:11:24
Temat: Re: Lippia !;}
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 24 Sep 2013 13:19:21 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
sprzedaży jakieś wyroby na bazie tej roślinki? Coś ala słodzik ?-choć wiem, że ona
się nie nadaje do długotrwałego używania jako słodzik,... Ciekawi mnie również smak
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

> Ze wszystkich słodyczy najlepsza jest golonka !;}

Taktak, ale bez treściwej popitki ta słodycz ginie - tak twierdzi MŚK :-)

> A ogólnie...ja używam tylko naturalnych słodyczy,...cukier won, słodkie kobiety to
jest to!:} Dozować [wy]rafinowanie!

O to to :-)