Re: List z Polski.

From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List z Polski.
Date: Mon, 28 Mar 2011 16:23:32 +0200
<imdjue$k2e$1@mx1.internetia.pl> <imdkne$t56$1@inews.gazeta.pl>
<imdkst$lob$1@news.onet.pl> <imdldi$s3u$1@mx1.internetia.pl>
<18jhlzy8kdhmd.1drjsz3k05ii7$.dlg@40tude.net>
<a...@z...googlegroups.com>
<8...@h...googlegroups.com>
<hupiowabg9p3.o6ipu4g5y1sn$.dlg@40tude.net> <imhm01$9eq$1@news.onet.pl>
<imhol1$kfl$2@news.onet.pl> <imhtt5$evb$1@news.onet.pl>
<imhv8d$les$1@news.onet.pl> <imhvu6$phb$1@news.onet.pl>
<imiagm$qdv$1@node2.news.atman.pl> <imijc7$mch$1@news.onet.pl>
<imn3ku$bt9$1@news.dialog.net.pl> <imn6k8$7mq$1@news.onet.pl>
<imnkqq$pr3$2@news.onet.pl> <impnmg$at8$1@news.onet.pl>
<impt6h$2tm$1@news.onet.pl>

W dniu 2011-03-28 13:59, Chiron pisze:

> Z dużą niecierpliwością czekam na odpowiedź Ewy. Powaga. Ja zupełnie
> inaczej odebrałem jej post.

Jeżeli chodzi o ronda, to zgadzam się z Redim. Powiem dodatkowo, że ja
wolę skrzyżowania z rondami, bo uważam, że to dużo lepsze rozwiązanie od
świateł. I jeszcze raz podkreślę - dobrze zaprojektowane rondo, a nie
rondo pro forma, na którym się porządnego kółka nawet osobówką nie da
zatoczyć.
I jeszcze jedno - takiego nagromadzenia rond, jakie widziałam w pewnej
części Włoch, to nigdzie indziej nie spotkałam - a był to region bardzo
turystyczny, z ogromnym ruchem, ale m.in. dzięki rondom właśnie ruch
odbywał się płynnie.

A co do wiedzy i rozumienia mechanizmów (bo myślę, że na to czekasz) -
kiedy człowiek jest zacietrzewiony i zbyt emocjonalnie podchodzi do
pewnych spraw, to w każdej informacji znajduje potwierdzenie swoich
"racji", często zupełnie nie zauważając innych argumentów albo
zauważając je tylko częściowo. Wtedy żadna wiedza mu niestety nie
pomoże. Podstawą jest chłodne podejście. A po niemal każdym przez Ciebie
prezentowanym stanowisku widać, że aż kipisz emocjami (zwłaszcza tymi
negatywnymi) względem niektórych zagadnień - choćby sprawa zmiany czasu
i Twojego słabego samopoczucia z tego powodu utrzymującego się
tygodniami. BTW Jak dzisiaj sobie radzisz? ;)

Ewa