Lista wyznawców.

21. Data: 2020-07-02 09:44:22

Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2020 o 18:48, XL pisze:

> Ale to jest oficer wywiadu rozpoczynający (błyskotliwą karierę) w czerwonej
> komunie!!! ESBEK!!!
> Ty serio nie jarzysz ?

Zupełnie nie pojmuję Twojego bezrefleksyjnego podejścia. Ogłosili że WSW
to coś złego a nie wiedzieć czemu widzę pod tym obwieszczeniem również i
Twój podpis. Można wiedzieć dlaczego i jakie są tego motywy? Bo klikę
rozumiem, zależy im na zniszczeniu każdej potencjalnej wobec nich
niezależności, można niszczyć ruch kibolski, to dlaczego również nie
mieszać z błotem służb PRL owskich. Dość duża zapadką jest tylko Twoja
zdecydowana postawa w tym procederze.

> Co zamiast?

Rada Państwa zwoływana kilka razy do roku, precz z prezydentami, sejmami
i senatami, precz w ogóle z zawodowym politykierstwem.

22. Data: 2020-07-02 09:45:05

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2020 o 18:50, XL pisze:

> Człowiek Kiszczaka!!!

> Albo raczej udajesz, Trybunie. ?

Kiszczak już od dość dawna nie żyje, może czas skończyć z tym
straszeniem nim Polaków?

Co niby miałbym udawać? :-\

23. Data: 2020-07-02 15:55:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> niezależności, można niszczyć ruch kibolski, to dlaczego również nie
> mieszać z błotem służb PRL owskich. Dość duża zapadką jest tylko Twoja

Słów brak normalnie...
:-\

> Rada Państwa zwoływana kilka razy do roku, precz z prezydentami, sejmami
> i senatami, precz w ogóle z zawodowym politykierstwem.

Ale to już było ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-07-02 18:33:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Kiszczak już od dość dawna nie żyje, może czas skończyć z tym
> straszeniem nim Polaków?

Duch Kiszczaka żyje. Czy wiesz, o czym mówię?

> Co niby miałbym udawać? :-\

Greka.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-07-03 01:45:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-01 11:40, trybun wrote:

> Czyli którą opcję zaliczasz do ww kategorii?

//i to jedno zdanie wydarte zywcem z konteksu...

"Takie jest też znaczenie wyborów, których obecnie dokonujemy między
Andrzejem Dudą, a Rafałem Trzaskowskim. Wybór Trzaskowskiego będzie
czymś na kształt poprzedzającego rozbiory ustanowienia królem Polski
Stanisława Augusta Poniatowskiego, utrzymanka rosyjskiej carycy Katarzyny."

//smiem twierdzic, ze jestesmy dokladnie w takiej samej sytuacji, jak
wtedy... i tylko Konstytucji 3-go maja mi brak...

26. Data: 2020-07-03 01:50:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-01 11:41, trybun wrote:
> [...]
zacji/

> Tak się zastanawiam o co im chodzi gdy w włączonym rano kuchennym
> telewizorze nie słyszę o wyborach na Białorusi tylko debilną i
> skierowana dla debili gromadkę potomków Goebbelsa zawzięcie sobie
> przytakujących jakim to Białoruś jest złym krajem i jakiego to złego ma
> przywódcę.
>
> Teraz ty mi tu serwujesz ten sam gulasz. Nie musi cytowany przez ciebie
> pan tłumaczyć kim jest p. Duda, to przecie ogólnie znana znana Polakom
> persona.

A Lukaszenka, tlumaczy calemu swiatu, ze to Polacy i Rosjanie grzebiom
mu w gosudarstwie...

https://kresy.pl/wydarzenia/regiony/bialorus/rzeczni
k-kremla-skomentowal-slowa-lukaszenki-o-wtracaniu-si
e-rosji-w-wybory-na-bialorusi/

//i ze Putinowi siem poskarzy...

27. Data: 2020-07-06 12:43:04

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2020 o 15:55, XL pisze:

> Ale to już było ?

A ja myślałem że to mój autorski pomysł na wyzbycie się prostytucji w
narodach. I jak im wyszło - zgraja szumowin nie dała szansy takiemu
państwu?

28. Data: 2020-07-06 12:43:46

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2020 o 01:50, Izaura pisze:

> [...]
> mu w gosudarstwie...
>
> https://kresy.pl/wydarzenia/regiony/bialorus/rzeczni
k-kremla-skomentowal-slowa-lukaszenki-o-wtracaniu-si

Łukaszenka zna historię i ma uszy i oczy. Polska jest o lata świetlne od
dobrosąsiedzkich stosunków z Białorusią. Co do Rosji to mała rada -
wojskowy sojusz ale gospodarczo to najlepiej trzymać się od Kacapa jak
najdalej.

29. Data: 2020-07-06 12:44:35

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2020 o 01:45, Izaura pisze:

> [...]
>
> //smiem twierdzic, ze jestesmy dokladnie w takiej samej sytuacji, jak
> wtedy... i tylko Konstytucji 3-go maja mi brak...

Daj spokój, to przecie jedna klika, i która tak właściwościowe nic nie
zmieni. Zresztą już same merytoryczne deklaracje nie ujawniają różnic.
Chcą się chłopaki pobyczyć przez 5lat na państwowym wikcie i bez żadnej
odpowiedzialności i to wszystko. Równie dobrze moglibyśmy wybrać
bezdomnego menela i efekt rządów byłby ten sam. Oj przepraszam - menel
najprawdopodobniej nie właziłby imperialistom w tyłek w nadziej na
późniejsze odczyty na ichnich uczelniach.

30. Data: 2020-07-06 13:24:11

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trybun. Wojskowy sojusz z Rosją? Chyba cię pojebało. Chcesz podzielić los Ukrainy?
Druga Targowica?

A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.
Trzaskowski się naćpał?