Re: Literki Robakksa

From: Iza <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Literki Robakksa
Date: Thu, 4 Feb 2010 13:23:48 -0800 (PST)
<hkf8qb$de0$1@inews.gazeta.pl>
<0...@2...googlegroups.com>
<hkfban$nq2$1@inews.gazeta.pl>
<9...@3...googlegroups.com>
<hkfc7m$ren$1@inews.gazeta.pl>
<9...@1...googlegroups.com>
<hkfd67$28g$1@inews.gazeta.pl>

0...@1...googlegroups.com...

> ZAISTNIEĆ to się nie boję, ale bałbym się BYĆ.
> Kobiety w średnim wieku potrafią okręcić starszego pana wokół
> paluszka... ;p
> Edi- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

A wiesz coś w tym chyba jest.
Będąc niedawno w swoim mięsnym przysłuchiwałam się
konwersacji starszego pana (74) i pani ekspedientki(30)
Naturalnie pan starszy to stały klient sklepiku ;)
A ta pani (30) powiada tymi słowy do pana(74)
- A jutro pan będzie?
- No nie wiem odpowiada (74) w zasadzie jak już dziś sie obkupiłem
to chyba nie będzie takiej potrzeby
Odpowiedział dystyngowanie (74)
- Ach! niech pan przyjdzie ..choć zajrzy ...mnie zobaczy hihihihi
- Tak :) no to przyjdę specjalnie dla paniusi :)
I jeszcze kilka takich dwuznacznych wymianek.
Kiedy starszy pan juz wyszedł wtedy ja...
- oj bałamuci pani dziadulka ..bałamuci
- e tam to tylko żarty, przecież on jest stary
A ja na to;
- stary tez ma serce i może się zakochać w młodej kobitce.
Paniusia(30) poczerwieniała a ja podziękowawszy wyszłam.
Jaki z twego morał?
Starsi panowie mają młode serca - tak mi się przynajmniej wydaje :)
iska