Re: Literki Robakksa

Data: 2010-02-05 08:17:05
Temat: Re: Literki Robakksa
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"kiwiko" <k...@o...pl>
news:hkfgbj$6vr$5@atlantis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> więc ja się uśmiecham, bo Ty pewnie masz kudłate myśli ;)

W tle ;)*

> mnie bawi wymiana myśli z Tobą, a Ciebie pewnie to, że wiesz więcej ode mnie
>
> kiwiko

Należysz kiwiko do grona osób życzliwych, co we współczesnym
świecie zwanym "dżunglą" - jest określane jako słabość. W cywilizacji
"zachodu" w której żyjemy nagłaśniane są kanony:
"trzeba być twardym, a nie miękkim", "liczy się kasa i image"
a międzyludzkie więzi serdeczności, wyrozumiałości, tolerancji,
przyjaznego nastawienia do innego człowieka, bezinteresowności
i innych przejawów empatii - są wstydliwie maskowane.
Ty się nie maskujesz, nie udajesz twardziela jak jakaś bizneswomen,
nie szpanujesz trendy i cool, masz swój styl i grację
i to jest w Tobie piękne. Po prostu Kobieta Serdeczna
- idealny "materiał" na żonę i matkę w związku partnerskim.
Tak sądzę, że Dobry Bóg po to stworzył takie kobiety jak Ty,
by mężczyznom było cieplej w okolicy serca i by było do kogo
wracać po pracy, kogo przytulić i pocałować... :*
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)