Lodówka, pralka - jakie polecacie?

11. Data: 2005-09-17 07:44:42

Temat: Re: Lodówka, pralka - jakie polecacie?
Od: vegan <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W te rowki miesci sie moneta ... ktora ma sie w kieszeni ...
Jest to po to by dzieci nie przestawialy lodówki

MIChał

12. Data: 2005-09-18 12:38:48

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vegan <s...@a...pl> napisal(a):

Witam!

>W te rowki miesci sie moneta ... ktora ma sie w kieszeni ...
>Jest to po to by dzieci nie przestawialy lodówki

Mysle, ze pokretla na wysokosci 185cm pod klapka sa wystarczajacym
zabezpieczeniem ;)
Ale dzieki za tip'a! Co prawda nie nosze monet w kieszeni tylko w
portfelu ale zawsze blizej niz jakis srubokret ;)

--
BW,
http://www.bwportal.pl

13. Data: 2005-09-20 07:49:16

Od: Jan Miś <n...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Sep 2005 17:51:05 +0200, Bronislaw Wolyniec napisał(a):

> Jan Miś <n...@s...nospam> napisal(a):
>
> Witam!

> I wiesz po co sa dwie zielone lampki? Swieca sie nawet jak sie
> pokretlem wylaczy np. zamrazalnik. Bo jesli oznaczaja one po prostu
> podlaczenie do pradu to to jest absurd. Przeciez i tak kabel
> zasilajacy jest jeden.

Tia, ciekawe pytanie. Może producent wyszedł z założenia że tak będzie
ładniej i bardziej profi ;)

Jan Miś

jan_mis#op{kropka}pl

Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź
Grzyb na scianie - co poradzicie.
Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Mikrofalówka LG typ MC8083MLR ktoś ma?
pękające płytki