Łóżko piętrowe czy coś innego ?

11. Data: 2009-10-13 14:42:27

Temat: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości
news:hb22fr$l2m$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Przy wzroscie ok 165 cm (17-18 lat?) mogloby byc juz za krotkie.

Tylko dlaczego mój 15-latek (176cm) ciągle mi marudzi że jest jednym z
niższych w klasie? ;-)

Agnieszka (i w dodatku jest niższy od koleżanek)

12. Data: 2009-10-13 18:23:15

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> 180 na 80 wystarczy. Jak robilam tapczanik dla corki to hachowiec mi
> tlumaczyl, ze dwoje ludzi moze spac na wersalce ok. 120 cm szerokosci

To faktycznie niezły ten hachowiec ;-)
Powodzenia w_wyspaniu_się we dwójkę na szerokości 120 cm.
Standardowa wersalka ma 140 cm, a i tak uważam, że to stanowczo za mało, by
komfortowo spędzić noc.

> Przy wzroscie ok 165 cm (17-18 lat?)

Ekhm. 165 cm to ma teraz większość 13-15 latek ;-)

13. Data: 2009-10-13 18:25:36

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał

> Tylko dlaczego mój 15-latek (176cm) ciągle mi marudzi że jest jednym z
> niższych w klasie? ;-)
> Agnieszka (i w dodatku jest niższy od koleżanek)

I pewnie ma jedną z najmniejszych stópek w klasie - "zaledwie" 45 cm ;-)
Też nie mogę wyjść z podziwu, jak te młode pokolenia pną się w górę.

14. Data: 2009-10-13 20:28:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś napisał, że te piętrowe starczą ci na około 10 lat.
Dzieciaki będa mieć 13 lat, a wtedy dalej miejsce wokoło jest ważne.
Będą większe i problem będzie ten sam co dziś od nowa.
A wtedy juz nie zgodzą sięna piętrusa.
Więc już teraz problem rozwiąż, i nie kupuj piętrowego, niebezpiecznego
mebla.
Kup 2 zwykłe, i dzieciaki będą bezpieczne, i mebel na długo.
A zabawki? Może więcej będą dzięki temu poza domem , więcej tlenu będą
łykać.

nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.p

15. Data: 2009-10-13 21:42:17

Od: Abmer <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A zabawki? Może więcej będą dzięki temu poza domem , więcej tlenu będą
> łykać.

Głupia argumentacja.
ap

16. Data: 2009-10-13 21:46:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszpir pisze:
> Witam !
>
> Mam dwójkę dzieci (bliźniaczki - córeczki - 2,5 letnie).
> Obecnie dzieci używają łóżeczek 120x60 , ale niestety są one już tak
> naprawdę za małe dla nich.
>
> Niestety pokój dziecięcy jest dość mały (około 8 m2).
>
> Chciałem kupić im łóżeczko piętrowe z materacami 180x80 , ale chyba
> jeszcze są za małe na to ...

Prawie 3-letni Maciek (sprawny fizycznie wyjątkowo), nie potrafi wejść
na górę samodzielnie. Dla takich maluchów łózko piętrowe odpada.

--

Paulinka

17. Data: 2009-10-13 21:56:02

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hb2s8f$h84

> Prawie 3-letni Maciek (sprawny fizycznie wyjątkowo), nie potrafi wejść na
> górę samodzielnie.

Hmm... na placu zabaw po drabinkach i zjeżdżalniach też się nie wspina?

18. Data: 2009-10-13 22:02:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hb2s8f$h84

> Hmm... na placu zabaw po drabinkach i zjeżdżalniach też się nie wspina?

Wspina się, po meblach w domu też się wspina, a no to łóżko wejść nie
potrafi, nie sięga nogą na pierwszy szczebel drabinki. Próbował sobie
przynieść krzesło, ale kategorycznie zabroniłam, bo różnych atrakcji z
moją dwójką mam aż dosyć na parterze, jeszcze brakuje, żeby któryś z
góry zleciał.

--

Paulinka

19. Data: 2009-10-14 05:19:57

Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecka. No i świetnie służą do zabawy, guza sobie o nie nie można
> zrobić. A jak osiągną wiek szkolny to dopiero albo łóżko piętrowe, albo
> dwa kombajny.

Zamówiłem te łóżeczko które podałem w poprzedniej wiadomości.

Wczoraj mierzyliśmy i niestety nie wchodzi w rachubę rozłożenie
łóżeczek na dwa. Po prostu szerokośc pokoju to 2,15m :( Na dlugość też
się nie da postawić bo drzwi się nie otworzą ...

Na górę pójdzie "spokojniejsza" z dziewczynek. Na noc zablokujemy
jakoś wyjście i każemy dziecku wołać jak będzie chciało wyjść z łóżka.
Po prostu żona zawsze będzie musiała stać obok dziecka jak będzie
schodziło w góry.

A w ciągu dnia górne łóżko też będzie "zablokowane" aby dzieciaki u
góry się nie bawiły ...

Jakby okazało się że niestety tak różowo nie jest to wtedy
zdecydowaliśmy że oddamy dzieciakom naszą sypialnie (14,4m2) ...
Choć z cieżkim sercem bo mamy tak duże łóżko i itd , a w małym pokoju
wszystko się już nie zmieści i itd ...

20. Data: 2009-10-14 05:37:51

Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawie 3-letni Maciek (sprawny fizycznie wyjątkowo), nie potrafi wejść
> na górę samodzielnie. Dla takich maluchów łózko piętrowe odpada.

Moje 2,5 latki bez problemu wchodzą samodzielnie na łóżko piętrowe.
Przetestowaliśmy jakiś czas temu w sklepie , na łóżku metalowym
piętrowym. Na placu zabaw wchodzą tez po drabinkach ..

Więc problem z wspinaniem nie ma. Boję się jedynie schodzenia, choć
jak pokazałem jeden spokojniejszej z córeczek to ładnie schodziła ,
ale i tak dla bezpieczeństwa zrobimy tak że jak bedzie chciała zejść
to ma krzyczeć i wołać o pomoc , a na dzień górne łóżko będzie
zamknięte ...

Wczoraj mierzyliśmy i niestety po rozłożeniu dwóch łóżek w pokoju
zupełnie było by brak miejsca :(

Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach