Łóżko piętrowe czy coś innego ?

51. Data: 2009-10-15 13:24:48

Temat: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi chłopcy korzytsali do jesieni tego roku, czyli do wieku prawie 11 lat i
9 lat. Starszy ma 160 cm wzrostu. Poszło jednak nie o niewygodę spania, ale
o terytorium. Młodszemu synowi czasem nie podobało się, gdy starszy siedział
"u niego" w pokoju.

Co ciekawe, chłopcy są badzo ruchliwi i zdarzało im się spadać z
tapczaników, albo wędrować nocą po domu, a z piętrowego nie spadli ani razu
:-D.

D.

52. Data: 2009-10-15 13:29:06

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powodzenia w_wyspaniu_się we dwójkę na szerokości 120 cm.
> Standardowa wersalka ma 140 cm, a i tak uważam, że to stanowczo za mało,
> by komfortowo spędzić noc.

Jak sie nie ma wyboru, to się śpi na takiej i wysypia się dobrze. Jak ja z
mężem, a oboje słusznego wzrostu jesteśmy.

D.

53. Data: 2009-10-15 14:34:44

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> ...

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

> Nie spadłaś Ty aby przypadkiem z piętrowego łóżeczka w dzieciństwie?

... na gufkę?

To by wiele wyjaśniało. :D

EwaSzy

54. Data: 2009-10-15 16:35:38

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Wygodnie ci tak myśleć, dopuki nie zobaczysz roślinki w szpitalu.

Roślinki? W sensie np. stokrotki? To by wiele wyjaśniało...

55. Data: 2009-10-15 21:43:37

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

D wrote:
> Jak sie nie ma wyboru, to się śpi na takiej i wysypia się dobrze. Jak ja z
> mężem, a oboje słusznego wzrostu jesteśmy.

A jak sobie czasy akademika przypomne - to wowczas i 90cm musialo
wystarczyc...

Pozdro

Maseł

56. Data: 2009-10-16 07:53:15

Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łóżeczko wczoraj do nas dotarło.

Namęczyłem się niesamowicie , bo okazało się że łózko wraz z
materacami , szufladami było zafoliowane w jednej wielkiej palecie.
Ciężkie niesamowicie , że wraz z kierowcą mieliśmy problem aby je
wnieść na pierwsze piętro.

Łóżko bardzo ładne. Bardzo długo zajęło mi jego zmontowanie (kilka
godzin). Dużo łączeń , dużo roboty ...

Dzieciaki wczoraj już na nim spały. Jedno dzieci na górze , drugie na
dole.

Dziecko z góry ma wołać jak będzie chciało zejść.

Sądzę że pomoże w tym elektroniczna niania :)

Wyjście nie zabezpieczyliśmy ...

Niestety dzieciaki nie potrafią same wejść po drabince. W sklepie na
metalowym łóżku radziły sobie znakomicie , ale w drewnianym łóżku
drabinka jest inna a pierwszy stopień nie jest na drabince a na rancie
łóżka a i sama drabinka jest grubsza i widać jest za dużym wyzwaniem
jak na dzień dzisiejszy ...

Ale ma też to dobre strony. Nie będą same wchodzić , więc nie
spadną ...

Jakby były problemy to albo będą przez chwilę spały razem na dolnym
łóżku , a jak nie to niestety będziemy musieli dać im naszą sypialnię :
(

57. Data: 2009-10-16 07:54:02

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak sie nie ma wyboru, to się śpi na takiej i wysypia się dobrze. Jak ja
> z mężem, a oboje słusznego wzrostu jesteśmy.

Jak się nie ma wyboru, to się śpi nawet na podłodze. Tyle, że "jak się nie
ma wyboru" to nie jest żaden argument za tym, że wersaleczka o szerokości
nieco większej niż pojedyncze łóżko jest wygodnym meblem dla dwójki
dorosłych osób :) I nie o wzrost przecież tutaj chodzi (chyba, że w poprzek
śpicie ;-)

58. Data: 2009-10-16 07:54:51

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał

> A jak sobie czasy akademika przypomne - to wowczas i 90cm musialo
> wystarczyc...

To dlaczego teraz śpicie na szerszej, skoro "dało się" na takiej wąskiej?
:)

59. Data: 2009-10-16 20:55:37

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo wrote:
> To dlaczego teraz śpicie na szerszej, skoro "dało się" na takiej
> wąskiej? :)

A post obok piszesz cos o "jak sie nie ma wyboru..." :-)

Pozdro

Maseł

60. Data: 2009-10-17 12:34:20

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał

> A post obok piszesz cos o "jak sie nie ma wyboru..." :-)

Hmmm... ja? Owszem, użyłem tego zwrotu, ale nie jako argumentu tłumaczącego
potrzebę spania na wąskim wyrku, tylko w zupełnie innym kontekście.

Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach