Łóżko piętrowe czy coś innego ?

71. Data: 2012-08-27 08:16:35

Temat: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: Zbyszek <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem byłby zakup łóżka piętrowego, takiego które
ewentualnie można rozłożyć na dwa osobne lub złożyć z powrotem w piętrowe. Widziałem
takie łóżka na www.lozkapietrowe.com

72. Data: 2012-08-30 19:42:27

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najgorszym, powinien być zakaz produkcji, to niebezpieczne.

73. Data: 2012-09-01 09:42:34

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-30 21:42, Stokrotka pisze:
> Najgorszym, powinien być zakaz produkcji, to niebezpieczne.
Co jest niebezpieczne? Piętrowość, rozkładalność, czyjaś ociężałość
umysłowa?

Maciek

74. Data: 2012-09-01 19:34:00

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Co jest niebezpieczne? Piętrowość, rozkładalność, czyjaś ociężałość
> umysłowa?
Piętrowość: dzieciak, a dorosły pewnie też, może spaść i nabić sobie guza -
ze wstsząsem muzgu w łagodniejszej formie, a ze złamaniem podstawy czaszki w
gorszej.

75. Data: 2012-09-01 20:22:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-01 21:34, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Piętrowość: dzieciak, a dorosły pewnie też, może spaść

W jaki sposób?

> i nabić sobie
> guza - ze wstsząsem muzgu w łagodniejszej formie, a ze złamaniem
> podstawy czaszki w gorszej.

Aha.

qr.a

76. Data: 2012-09-01 20:26:41

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób?

Nie miałam łużka piętrowego, więc dokładnie nie opiszę jak się spada,
ale słyszałam o tym, skończyło się w szpitalu.

77. Data: 2012-09-01 22:40:39

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-01 21:34, Stokrotka pisze:
> Piętrowość: dzieciak, a dorosły pewnie też, może spaść i nabić sobie guza -
> ze wstsząsem muzgu w łagodniejszej formie, a ze złamaniem podstawy czaszki w
> gorszej.
O jej. A schody? A krawężniki? Zarządzam, żeby od jutra Ziemia była
bezpiecznym, płaskim dyskiem!

Maciek

78. Data: 2012-09-10 07:35:44

Od: Zbyszek <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 21:56:07 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> Najgorszym, powinien byďż˝ zakaz produkcji, to niebezpieczne.
>

> --
>
> (tekst w nowej ortografi: ďż˝->u, ch->h, rz->ďż˝ lub sz, -ii -> -i)
>
> Ortografia to NAWYK, cz�sto nielogiczny, ktury ludzie oci�ali umys�owo,
>
> na�ucaj� bezmy�lnie nast�pnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Nie rozumiem Twojej opinii na temat łóżek piętrowych. Ja od dziecka spałem na takim z
bratem i nigdy nikt nie spadł z takiego łóżka. W każdym normalnym łóżku są barierki
zabezpieczające, moje dzieci tak samo śpią w łóżku piętrowym i ja nie widzę żadnego
zagrożenia. z samej góry nie spadnie, ewentualnie schodząc po drabince czyli na
wysokości jakiegoś metra. Nie wiem co by musiało się stać żeby to było coś groźnego.
Na placu zabaw zjeżdżalnie są wyżej...

79. Data: 2012-09-10 18:13:12

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..Nie wiem co by musiało się stać żeby to było coś groźnego.
Nie jeden nie wie po wypadku jak to było.

>Na placu zabaw zjeżdżalnie są wyżej...
Pokuj dziecinny to nie plac zabaw. Ma być bezpieczny.

80. Data: 2012-09-12 08:09:09

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Sep 2012 20:13:12 +0200, Stokrotka wrote:

> Nie jeden nie wie po wypadku jak to było.

> Pokuj dziecinny to nie plac zabaw. Ma być bezpieczny.

Proponuję oddział strażników z psami (i słownikami)... :-O

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

Real Users hate Real Programmers.

Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach