Lubicie takie filmy?

111. Data: 2010-01-25 12:44:39

Temat: Re: Lubicie takie filmy?
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hjk225$cl2$1@news.onet.pl...

> W związku z tym osoby hetero poddawane są swoistym naciskom, które mają
> skłonić je do ujawnienia się, comming-outu, który stoi całkowicie w
> sprzeczności z ich upodobaniami.

Ciekawe ... Mogłabyś nieco wiecej ? Jak ten nacisk sięwyraża, co masz na
myśłi ?

112. Data: 2010-01-25 12:44:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Napiszę, ale później. Bo teraz tyram. A...."warto pogadać", noo.

MK

113. Data: 2010-01-25 12:45:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe ... Mogłabyś nieco wiecej ? Jak ten nacisk sięwyraża, co masz na
> myśłi ?
Napiszę Ci później, OK?
MK

114. Data: 2010-01-25 12:46:04

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...

> Globek - nie ?apiesz.
> Pisz? o tym, ?e np. ja regularna hetero akceptuj? ich w czambu?. Co mnie w
> sumie obchodzi w jakich konfiguracjach sypiaj?.
>
> Natomiast oni (homosie) maj? problem z akceptacj?, ?e kto? mo?e by? po
> prostu hetero.
>
> MK

To proste, w obecnym gwałcie zadawanym przez moralny kk, ludzie boją
się przyznać do własnej tożsamości, więc homo działa na reakcji
traumatycznej, bo może ciebie zastraszyli, może boisz się itd; to
ustąpi jak przestaną moraliści piętnować ludzi.

115. Data: 2010-01-25 12:49:11

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Napiszę Ci później, OK?

OK ;)
Będę czekał cierpliwie.

116. Data: 2010-01-25 13:14:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:30:00 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
-of-woman-i-spit-...

woman-i-spit-on-y...

> Ty jesteś porąbany tak konkretnie,ze bałabym się cie jednak zaprosić
> do domu

No właśnie, a ja już nawet się byłam zdecydowałam, jednak po muzie i filmie
się powstrzymuję... ;-)
--

Ikselka.

117. Data: 2010-01-25 13:23:29

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:30:00 -0800 (PST), Iza napisaďż˝(a):

-of-woman-i-spit-...

woman-i-spit-on-y...

> No w�a�nie, a ja ju� nawet si� by�am zdecydowa�am, jednak po muzie i
filmie
> siďż˝ powstrzymujďż˝... ;-)
> --
>
> Ikselka.

No jak to Ikselcia, a co z naszym seksem na dziko i mocno?;)

118. Data: 2010-01-25 13:36:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> mojej, to bilans i tak wyjdzie na zero, więc wartość twojej opcji jak i
> ona sama będzie bez znaczenia dla bilansu - mojej równowagi.
> Aż trochę boję się zapytać - czy zgadza się? ;-)

Coś w ten deseń chyba, o ile cię dobrze zrozumiałam, ale jednak
niezupełnie, ponieważ takie porównanie życia do bilansu jakoś mi nie
bardzo pasuje, bo zaraz mam tu jakieś skojarzenia aktywa-pasywa, a może
mieć to złe konotacje, kiedy mowa o życiu jako takim.

Chciałam tylko powiedzieć, że IMO dojrzałość to m.in. świadomość tego,
że droga (opcja) którą się wybrało dla siebie jako najlepszą, nie
wyklucza tego, że ktoś inny także wybrał najlepszą, mimo że inną. Tzn.
świadomość tego, że jest wiele opcji równowartościowych.

Ewa

119. Data: 2010-01-25 15:24:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie Enderze fascynuje sam proces podejmowania decyzji, bo przy głebszym
przyjrzeniu się zagadnieniu, że w całym procesie istotne są niekoniecznie
kwestie najbardziej istotne.

Trochę informacji.
Rzeczywistość jest ciągła i w sten sposób też ją odbieramy.
Jednak nasz mózg potrafi, w świadomy sposób, zarejestrować kilka faktów (w
NLP są treningi pozwalające [podobno] rozszerzyć wahlarz rejestrowanych
faktów do .... 10.)
Istnieją koncepcje, że rzeczywistość jako proces ciągły rejestrowana jest
przez podświadomość.
Dlatego niektórzy twierdzą, że przy podejmowaniu pewnych decyzji należałoby
się oprzeć bardziej na intuicji niż na realnych, uzasadnionych przeslankach.
(Tu można przywołać analityków....giełdowych (:-P), którzy często opierają
się właśnie na intuicji [i nie patrzeć zbytnio na eksperyment z małpą
grającą na giełdzie]).

W sferze profi staramy się podejmować jednak bardziej racjonalne decyzje.
Pytanie tylko czy komuś się to tak naprawdę udaje.

Prześledź proszę swój proces decyzyjny, zanim pogadamy dalej, OK?

MK

120. Data: 2010-01-25 15:28:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe ... Mogłabyś nieco wiecej ? Jak ten nacisk sięwyraża, co masz na
> myśłi ?
To jest ciekawe i dające wiele do myślenia zjawisko.
Porównuję go do rasizmu czarnych braci, który przewyższa ewentualny rasizm
białych.

Wracając do homo - są oczywiście różni.
Ale wielu z nich ma tendencję (wręcz swoistą obsesję) do doszukiwania się
wątków/ zachowań homo u ludzi hetero.
CZasami są wręcz zdziwieni, że ktoś jest hetero.

Moim zdaniem wynika to z chęci takiego uporządkowania świata, w ktorym nie
musieby czuć się inni
I tu masz rację. Może kiedyś, kiedy przestaną być odrzucani zaczną
zachowywać się "normalnie" (tzn. akceptowac seksualność swoją i innych).
Ale jeśli zatoczyć koło i wrócić do "czarnych braci", to cienko to widzę.

MK

He...he
Paplanie o wszystkim i o niczym
Sie przedstawiam - by, nie bylo niedomowien
Post scriptum
Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak: