Re: Lufka

Data: 2006-05-26 15:48:08
Temat: Re: Lufka
Od: emes <i...@m...com>

On Thu, 25 May 2006 14:47:34 +0200, Ajgor wrote:

> Klopoty jak juz to on bedzie mial a nie ja.

a wiesz, co ja tu widzę? że wcale nie chcesz mu pomóc, tylko udowodnić,
że masz rację. niezależnie od tego, czy faktycznie masz...

> Zanim odpowiem, najpierw powiedz, kim jestes. Narkomanem czy jakims 15-sto
> latkiem.

ależ proszę: jestem dwudziestopięcioletnim bezdzietnym kawalerem, po
studiach informatycznych, pracującym w zawodzie. od ośmiu lat palę też
marihuanę - czasem więcej, czasem mniej. od innych środków też nie
stroniłem, ale teraz nie mam na to czasu a i młodzieńczy zapał i
ciekawość gdzieś minęły.

prośbę o odpowiedź na pytanie "kim jestem?" kieruję do ciebie. może
dowiem się czegoś nowego. naprawdę, nie nabijam się. w razie potrzeby
służę dalszymi informacjami.

> Ciekawe jak moze przynosic cudzy mocz, jak nigdy nie wie, kiedy
> dostanie sloiczek. Musial by nosic codziennie porzy sobie. Ciekawe gdzie,
> jak ma regularnie sprawdzane wszystkie kieszenie, plecak itd... A w lazience
> nie ukryje, bo cala lazienke ja stworzylem od podstaw (robilem wlasnorecznie
> remont kapitalmy) i predzej ja znam tam miejsca do ukrycia niz on. Zreszta
> nie ma tam miejsc, w ktorych mogl by cokolwiek przede mna ukryc.

myślałeś o zamontowaniu mu w plecaku podsłuchu i GPSa?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org