MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

21. Data: 2020-04-08 17:40:34

Temat: Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 17:08, XL pisze:
> [...]
,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Bardzo chcesz, abym za nimi tęskniła?

Ja nie pytam czy tęsknisz, tylko jak bardzo.
Naucz się w końcu czytać ze zrozumieniem.

> O widzisz, widzisz! - ten twój ,,wzorzec humanitaryzmu" to bardzo stary
> jest, więc nihil novi sub sole nie odkryłeś i masz z czego czerpać.

Truizm. Oczywiście, że niczego nowego nie odkryłem. Uświadamiam ci tylko
fakty, które dla człowieka wykształconego są oczywiste.
Uważasz, że niebezpiecznych i agresywnych chorych nie powinno się
izolować i leczyć (albo przynajmniej próbować leczyć)?

> Nadałbyś się w takim ,,wzorcu" na ,,orzecznika", kto jest ,,niebezpieczny" i
> dla kogo:

Dlaczego ty jesteś niebezpieczna dla innych, to jest oczywiste. Jesteś
niebezpieczna chociażby dla ludzi transpłciowych, tak samo jak faszyści
próbujesz odmówić im człowieczeństwa i gdybyś nie spała na lekcjach
historii, to wiedziałabyś jak to dla takich ludzi się kończy i jakie
funkcje w obozach koncentracyjnych pełnili tacy ludzie, którzy mieli
takie same poglądy jak twoje. Wiedziałabyś kto jest niebezpieczny i dla
kogo.

W jaki sposób zagrażają tobie osoby transpłciowe?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2020-04-08 17:47:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 17:34:22 UTC+2 użytkownik XL napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> W społeczeństwach tzw. starych (kulturowo) istniejące wzorce ukształtowały
> się niejako samoistnie, choć nie bez przeszkód oczywiście, jak np. pomimo
> najazdów barbarzyńców i wędrówek ludów.
> A teraz znowu barbarzyńcy (lewactwo wszelkiej maści) probują je szybko
> zmieniać drogą strachu i stresu (wymuszanie tzw. politpoprawności) oraz
> drogą wywoływania konfliktów poprzez sztuczne ,,wędrówki ludów" zwanych
> ,,uchodźcami". Jakby nie wiedzieli, że już wielu wcześniej tych metod
> [...]

Tyko że ci barbarzyńcy w większości nie są okupantami, oni by sikali w portki, gdyby
kogoś mieli realnie najechać. To są tchórzliwi dorobkiewicze, parweniusze i
karierowicze, w większości miejscowi, no może część ich przodków przyjechała z
paszportem i wizą kiedyśtam i się zasymilowała a następie ci ludzie połączeni i
wymieszani zusammen do kupy dorobili się od gołodupca do milionera na kapitalizmie
finansowym. Nie wolno ich luzactwa traktować z taką samą dawką przemocy i przymusu
jak tych, którzy wjeżdżali brutalnie konno czy na czołgach.

23. Data: 2020-04-08 17:54:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 17:47:02 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
finansowym. Nie wolno ich luzactwa traktować z taką samą dawką przemocy i przymusu
jak tych, którzy wjeżdżali brutalnie konno czy na czołgach.

PS. Poza tym nawet od takich ludzi mogą się dobrzy ludzie sporo nauczyć, i zresztą to
robią. Podstawowa kwestia - jak unikać włączania się w struktury, w których jesteś
sterowany(a) przez innych ludzi na swoją niekorzyść. To akurat opanowali doskonale.

24. Data: 2020-04-08 17:55:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 17:34, XL pisze:

> W społeczeństwach tzw. starych (kulturowo) istniejące wzorce ukształtowały
> się niejako samoistnie,

To nie jest prawda.
Np. chrześcijaństwo zostało na naszych terenach wprowadzone knowaniami i
przemocą. Zresztą nie tylko na naszych.

> choć nie bez przeszkód oczywiście, jak np. pomimo
> najazdów barbarzyńców i wędrówek ludów.

Gdy Kali najeżdżać, to jest samoistnie, a gdy Kalego najeżdżać, to jest
przemoc.
Jakie to proste. Prostackie wręcz.

> A teraz znowu barbarzyńcy (lewactwo wszelkiej maści) probują je szybko
> zmieniać drogą strachu i stresu

Gdyby nie ta lewacka droga strachu, to nie miałabyś praw wyborczych,
twój właściciel kontrolowałby to co piszesz w internetach, a w czasie
okresu spałabyś w przedpokoju. W twoim przypadku, to może byłoby nawet i
lepiej, bo by ci nie pozwolił tylu głupot pisać, po przeczytaniu od razu
by cię do pieluch zagonił albo do zamiatania izby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2020-04-08 19:09:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 17:55:20 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> lepiej, bo by ci nie pozwolił tylu głupot pisać, po przeczytaniu od razu
> by cię do pieluch zagonił albo do zamiatania izby.

Odpowiem za ikslę. To wszystko prawda, ale z drugiej strony ludzie się za dużymi
ekstrawertykami porobili i gonią za kasą. Brakuje im usposobienia
medytacyjno-kontemplacyjnego, nie umieją obserwować rzeczywistości od strony
duchowo-umysłowej. Należy jak najbardziej zachować te wszystkie zdobycze, pilnując
przy tym, żeby ludzie mieli możliwość dostępu do ścieżek duchowości. Równowaga
pomiędzy ciałem a umysłem musi być.

26. Data: 2020-04-08 19:11:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 19:09:16 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
przy tym, żeby ludzie mieli możliwość dostępu do ścieżek duchowości. Równowaga

PS. Równowaga pomiędzy Yin a Yang - ekspansja w jedną stronę nie powinna się odbywać
kosztem pomniejszenia siłą innej.

27. Data: 2020-04-08 19:20:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zielony_konserwatyzm
https://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowy_anarchizm
https://en.wikipedia.org/wiki/GRECE

28. Data: 2020-04-08 19:54:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 19:09, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Odpowiem za ikslę. To wszystko prawda, ale z drugiej strony ludzie się za dużymi
ekstrawertykami porobili i gonią za kasą.

Z jakiej drugiej strony?
Lepiej żeby gonili za kasą i kobiety nie miały praw wyborczych?
Przecież nie od wczoraj gonią za kasą. Co ma piernik do wiatraka?

> Brakuje im usposobienia medytacyjno-kontemplacyjnego,

Nie brakuje.
Masz jakiś certyfikowany miernik poziomu usposobienia
medytacyjno-kontemplacyjnego? W jakich jednostkach to się mierzy i po
przekroczeniu jakiej wartości już jest dość?

> nie umieją obserwować rzeczywistości od strony duchowo-umysłowej.

Umieją.
To, że niezgodnie z twoimi wytycznymi, to nie ich wina, tylko twoja.
I to nie znaczy, że nie umieją.

> Należy jak najbardziej zachować te wszystkie zdobycze, pilnując przy tym, żeby
ludzie mieli możliwość dostępu do ścieżek duchowości.

Przecież mają.
Nie ich wina, że niezgodne z twoimi wytycznymi. To twoja wina, że
uważasz, że twoje wytyczne są jedynie słuszne.

> Równowaga pomiędzy ciałem a umysłem musi być.

I jedynie ty masz prawo do pilnowania i decydowania, kiedy ta równowaga
jest zachowana, a kiedy nie? Czy może powołasz jakąś komisję do orzekania?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2020-04-08 20:53:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 19:54:52 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Umieją.
> To, że niezgodnie z twoimi wytycznymi, to nie ich wina, tylko twoja.
> I to nie znaczy, że nie umieją.

Rozśmieszasz mnie. Buddyzm, chrześcijaństwo, jak komuś nie odpowiada to nawet islam,
hinduizm, judaizm, shinto czy tradycje rodzimowiercze przedstawiają bardzo duży
zakres rozwiązań.

Co takiego ubiegły i obecny wiek wymyśliły w dziedzinie religii? Złoty Świt, Kościół
LaVeya i podobne, Niski New Age, Kościół Subgeniuszu, Kościół Latającego Potwora
Spaghetti, Anioły Nieba? To wszystko jakieś takie wesołe i zabawne, ale nie ma w nich
nic oryginalnego tylko pastisz i parodia, po dłuższym zbadaniu okazują się
bezużytecznymi błazeństwami. Jeszcze Fundamental Fysiks Group i środowisko skupione
wokół Esalen należą do nielicznych mających z tego jakąś wartość dlatego że są oparte
na połączeniu tradycyjnej indyjskiej psychologii i nowoczesnej nauki i chociaż
eksplorowały ESP nie bredzą o channelingach, kryształowych kulach i teozoficznych
Ascended Masters. Jak długo można przewracać na wszystkie sposoby popłuczyny po
Helenie Bławatskiej, jak robią to niemal wszystkie inne nowe ruchy religijne?

30. Data: 2020-04-08 21:43:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasymilowała a następie ci ludzie połączeni i wymieszani zusammen do kupy
> dorobili się od gołodupca do milionera na kapitalizmie finansowym

Słusznie.

> Nie wolno ich luzactwa traktować z taką samą dawką przemocy i przymusu
> jak tych, którzy wjeżdżali brutalnie konno czy na czołgach.

No nie wolno. Tamta dawka była za niska.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem