Re: Mail sprzed chwili.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Mail sprzed chwili.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 20 Apr 2010 19:58:28 +0200

Dnia Tue, 20 Apr 2010 12:37:55 +0200, Vilar napisał(a):

> Eeee, to jeszcze ma czas na wykokoszenie się ze sobą.

Na pewno nie zmieni poglądów. Te ma wpisane na stałe. Nie ma takiej siły,
zeby je zmieniła bez powodu, tzn tylko dlatego, że ktoś krzyknie.
Uważasz, że człowiek w wieku 21 lat to dziecko???
Ja w jej wieku urodziłam starszą córkę, byłam w połowie studiów,
rónocześnie pracowałam, budowaliśmy dom, miałam poglądy (wybrałam te, które
mam do dziś, a odmienne, niż poglądy moich starannie wychowujacych mnie
rodziców - moja 21-letnia córka WYBRAŁA i prezentuje moje jak widać).
Ona jest dziś w pełni ukształtowaną osobowością, choć oczywiście, jak młody
wulkan, musi jeszcze czasem wybuchac i utrwalać swój krater wobec
przeciwności losu i ludzkiej impertynencji, głupoty oraz ignorancji. Robi
to z powodzeniem.