Mail sprzed chwili.

251. Data: 2010-04-20 17:25:44

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 19:18, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Ano wychodzi.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

252. Data: 2010-04-20 17:25:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 10:53:24 +0200, Druch napisał(a):

> Swiadomie lub nie odwrocilas szyk zdania.

W ogóle pocięła i skolażowała fragmenty nie od kompletu. Jak to zwykle
MEDEA :-)

Córka pisała o tym, jak to podała koleżance swe poglądy i powody swego
głosowania. Podała jej to w formie "gotowej i zmisowanej papki" - jak
pisze, czyli swoje treści w postaci dla koleżanki przyswajalnej, nawet bez
konieczności gryzienia. A mimo to koleżanka się udławiła treścią
dostosowaną do własnych możliwosci percepcyjnych :-)
Nie chodziło o poglądy ojca, lecz własne poglądy i powody mojej córki.

W tym przekręcie wychodzi po raz setny wszawość charakteru medei, no
niestety.

253. Data: 2010-04-20 17:27:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No tak, on obejmuje po śp. Gosiewskim "palmę" pierwszeństwa u mnie. ;)

Mnie jeszcze super-politolog Migalski tak obrzydził, ale to przy okazji...

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

254. Data: 2010-04-20 17:27:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dziękuję :)
> I do dzisiejszej okazji też pasują ;)

To ode mnie też przyjmij najlepszego urodzinowego i imieninowego.
Ja niestety przez tę żałobę narodową swoje urodziny w tym roku
przegapiłam. ;)

Ewa

255. Data: 2010-04-20 17:28:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 19:07, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> A potem pisze żałosne listy do mamy, że jej nikt nie rozumie. I nie
> zrozumie, bo nie dysponuje argumentami, a li tylko wypranym z myślenia,
> wtłoczonym na siłę światopoglądem rodziców. Odebraliście dziewczynie to,
> co jest najcenniejsze w życiu, czyli zdolność do samodzielnego i
> krytycznego poglądu na świat.

Najważniejsze, żeby się nie dała zakrzyczeć. Bo to dobitnie świadczy o
dorosłości. Po matce to ma.

Qra, i proszę uprzejmie nie cytować, żeby rzeczona dorosła piany nie
toczyła w bezsilności

256. Data: 2010-04-20 17:28:53

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Jeśłi Buzek zdecyduje się kogoś poprzeć

A może nawet sam zakandyduje?

Ewa

257. Data: 2010-04-20 17:30:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Az tak bardzo bym jej nie ufala - vide: 10/04.

I może właśnie dlatego można jej ufać? ;)

Ewa

258. Data: 2010-04-20 17:30:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
> dorosłości. Po matce to ma.
>
> Qra, i proszę uprzejmie nie cytować, żeby rzeczona dorosła piany nie

Już toczy :)

Z premedytacją bym zacytowała siebie i Ciebie, ale ma nas w kf-ie ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

259. Data: 2010-04-20 17:31:32

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Ciężko pisać z sensem jak nie działa cudzysłów.

Pal licho cudzysłów! Mnie by przecinki i kropki wystarczyły.

Ewa

260. Data: 2010-04-20 17:32:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A może nawet sam zakandyduje?

Jako Przewodniczący Parlamentu Europejskiego znacząco większe ma diety,
nie wydaje mi się, żeby mu się chciało moczyć w polskim piekiełku.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna