Mail sprzed chwili.

311. Data: 2010-04-20 18:48:46

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Nasze dzieci miały z czego czerpać w domu, osądzają siebie
> jednak surowo, zwłaszcza porównując się do ojca. Jest on bowiem pasjonatem
> całej historii Polski, polszczyzny w najszerszym rozumieniu, nie mówiac już
> o naukach scisłych

Nie dosc, ze ma wielka fujare, to ma takze tegi leb. Naprawde pogratulowac.

wiec te tematy u nas były na porządku dziennym - nawet
> przy obiedzie rozmawiało się o Kaziu Wielkim lub o związkach alifatycznych
> na równi z wydarzeniami na arenie współczesnej polityki czy gospodarki.

W wieku 3 lat pewnie recytowala Fredre. Albo Biblie po lacinie.
I.

312. Data: 2010-04-20 18:49:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 20:15, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> W niedzielę, obchodzi z moim Miśkiem :)

O! To nie jedna, a dwie jeszcze harpie będą lada chwila świętować.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

313. Data: 2010-04-20 18:50:44

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Do wszystkich kobiet. Jako istot słabych, głupich i bezwłosych (to dla
> mnie najbardziej fascynujący aspekt). Poza córkami, które są (albo
> przynajmniej wyglądają) _odpowiednio_ wychowane.

Jaki problem bedzie wydac takie za maz! Gdzie znajda 2 klony Tatusia?
I.

314. Data: 2010-04-20 18:53:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-20 20:15, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> O! To nie jedna, a dwie jeszcze harpie będą lada chwila świętować.

Przybliż szczegóły, będę wiedziała komu życzenia składać. Ja do zastępu
harpii jakoś nigdy nie dotarłam :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

315. Data: 2010-04-20 18:53:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> To ode mnie też przyjmij najlepszego urodzinowego i imieninowego.
> Ja niestety przez tę żałobę narodową swoje urodziny w tym roku
> przegapiłam. ;)

To tym bardziej życzę Ci samych dobroci!
Jak i wszystkim kwietniowym Jubilatkom i Solenizantkom.

Zdrowie lokalnie patriotycznym Piastem niepasteryzowanym :)

Będziemy świętować w podziemiu, ale za to bez komentarzy (o ja naiwna;))

--
Pozdrawiam - Aicha

316. Data: 2010-04-20 18:55:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqku7r$dv2$17@node2.news.atman.pl...

> Przybliż szczegóły, będę wiedziała komu życzenia składać. Ja do zastępu
> harpii jakoś nigdy nie dotarłam :)
>
> --
>
> Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

Oo dziewczyny, to wszystkiego, wszystkiego naj....
Szczęścia, pasji, pomysłów i ..... możliwości ich realizacji

Ze szczerego serca

MK

317. Data: 2010-04-20 18:56:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mail córki pisany był późno, spontanicznie, szybko i na gorąco i nie ma w
> tej sytuacji obowiązku cyzelowania przecinków. Kiedyś nikt iny niż zdaje
> się medea tłumaczyl tutaj, że pisownia smsów nie ma obowiazku być poprawna
> interpunkcyjn ie ani t.p.

Absolutnie nic takiego nigdy nie mogłam napisać.
Niewiele brakowało, a nawet w tej odpowiedzi do vB miałam wyrazić
pogląd, że stosowanie przecinków i kropek jest o wiele ważniejsze, nawet
w smsach, niż stosowanie wielkich liter. Aż żałuję teraz, że się
powstrzymałam przed nadmiernym mędrkowaniem.

Ewa

318. Data: 2010-04-20 18:59:00

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Jaki problem bedzie wydac takie za maz! Gdzie znajda 2 klony Tatusia?

Jeden już się znalazł.

Ewa

319. Data: 2010-04-20 18:59:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Prowadziłem już takie rozmowy z Druchem Duchem, ale ogólny wniosek jaki
> z nich zapamiętałem był taki, że dyskutant prowadzi tu raczej agitację
> polityczną, zatem nie będzie otwarty na argumenty.

No, rzeczywiscie, beton z niego potezny.

> Byłem nieco zdziwiony, że ta agitacja dociera "aż tu".
> Ciekawi mnie, czy inni dyskutanci odniosą/odnosili podobne wrażenie, czy
> też tak mi się tylko wydawało (bo w istocie nie chce się wierzyć).

Znaczy - nalezy omijac posty tego pana szerokim lukiem.
I.

321. Data: 2010-04-20 19:03:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> Nie dosc, ze ma wielka fujare, to ma takze tegi leb. Naprawde
> pogratulowac.

Jednym słowem Humvee, zwany popularnie Hummerem (w skrócie HMMWV) :)

Czytała zdaje się Trylogię. Tylko.

--
Pozdrawiam - Aicha

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna